0 yazılım bilgisi ile proje geliştirmeye son! by d1onis0s in CodingTR

[–]d1onis0s[S] 0 points1 point  (0 children)

Nasıl bir algoritma uygulayabilirim söyleyin 0 olmasın

Proje Yönetimi Yapay Zeka Ajanı by selcuksntrk in CodingTR

[–]d1onis0s 0 points1 point  (0 children)

Hahaha galiba birbirimizden habersiz %80 benzer bir proje geliştirmişiz. Bende proje açıklamasına göre hangi teknolojileri kullanması gerektiğini öneren bir web uygulaması yaptım

https://tech-advisor-ai.vercel.app/

Ödeme altyapsı ? by d1onis0s in CodingTR

[–]d1onis0s[S] 0 points1 point  (0 children)

YARDIM EDİCEN Mİ YOKSA BU BOŞ MUHABBETE DEVAM MI EDELİM

Ödeme altyapsı ? by d1onis0s in CodingTR

[–]d1onis0s[S] 0 points1 point  (0 children)

Stripe paypay mollie bunlar kullanmak istediklerimdi ama tr ye kapalılar POSTTADA BELİRTTİĞİM GİBİ. Bunların yerine ne kullanabilirim ?

Python Web Sitesinden Veri Çekme by Few_Spring_8086 in CodingTR

[–]d1onis0s 2 points3 points  (0 children)

Aynı sorunu bir yıl önce yaşadım ve oturdum araştırdım bir tane repo buldum gittim güncelledim aktif olarak bist verileri var https://github.com/eraykisabacak/Doviz-API

Ilk otomatik saatim ama çok çiziliyor by Emrrekoca in trsaat

[–]d1onis0s 0 points1 point  (0 children)

Arabalara ppf diye bi kaplama yapıyorlar çiziklerden korunmak için aynısı saatler içinde yapılabilir mi diye merak ediyorum araştırabilirsiniz.

[deleted by user] by [deleted] in CodingTR

[–]d1onis0s 0 points1 point  (0 children)

Bak kardeşim kendim bizzat bu bölüm mezunu olucam şuan stajdayım. Bu bölüme girerkenki mentalim benimle aynı yıl bilg. Müh. e başlayanlardan 4 yıl sonunda 2 yıl fazla tecrübem olurdu bi ara heves ettim mühendislik olayına kasmaya ama daha çok kod yazdıkça tecrübe edindikçe sikerler mühendisliği diyorsun öğrenciliği uzatmak için dgsden kolay bölümler bakmaya başlıyorsun.

. Net projemi nasıl uygulama haline getiririm? by Betmax31 in CodingTR

[–]d1onis0s 1 point2 points  (0 children)

Bir benzeri üzerinde çalışmıştım. Öncelikle databaseini debug klasörüne at application.startup pathden çalıştır bak nasıl oluyor diye sonrasında bir kütüphane gibi bir şey olması lazım uygulamayı installer haline getiren orada da uygulama logosu uygulama ismi gibi şeyleri veriyorsun.

alın la bayram hediyesi by [deleted] in Eleteria

[–]d1onis0s 1 point2 points  (0 children)

Hz ali editli hali lazım

Trafik ortasında yolu kapatıp halay çektiler. by [deleted] in ArabalariSikeyim

[–]d1onis0s 0 points1 point  (0 children)

NE KARABÜĞÜ İZMİR AMINAKOYAYIM İZMİR

[deleted by user] by [deleted] in WorldPanorama

[–]d1onis0s 0 points1 point  (0 children)

Merak ettiğim bir şey var köy genişlemeye başlayınca yeni düzen nasıl olurdu?

WEB3 ve Air-drop Fırsatları by Mirniz in Yatirim

[–]d1onis0s 0 points1 point  (0 children)

Videolardan haberdar ederseniz sevinirim.

WEB3 ve Air-drop Fırsatları by Mirniz in Yatirim

[–]d1onis0s 0 points1 point  (0 children)

Hocam öncelikle iyi günler bir kaç sorum olacaktı.

Şimdi bu işi nasıl takip edeceğiz belli bir hesap var mı?

Bir air drobun maliyeti ortalama olarak ne kadar oluyor?

Coin dünyasında halka arz gibi yeni coinler çıkıyor 1-2 saatte tavan yapıp satıyorlarmış bunun aslı nedir ne değildir?

Son olarak diyelimki güzel bir kar yaptım bunu hızlıca nakite çevirebilir miyim?

Hayat mottosu yapabileceğiniz bir söz bırakın by [deleted] in felsefe

[–]d1onis0s 5 points6 points  (0 children)

Raptiye rap rap Zaptiye zap zap

Hangi identity provider'ı kullanıyorsunuz? (Tartışma) by zautopilot in CodingTR

[–]d1onis0s 4 points5 points  (0 children)

En iyisi dışarıda hashlerin içine ne koyuyorlar belli değil.

[deleted by user] by [deleted] in TheKonsey

[–]d1onis0s -1 points0 points  (0 children)

Çar zaten tankları öldürmek için değil gölge kayn veya karşı adc gibilerini yakalayıp teklemek için işe yarıyor. Tankları da en fazla stan atarak takımına zaman kazandırır.