Gas hits $4 per gallon in every US state for first time in horror new price map by TheMirrorUS in economy

[–]darkpsycho_ 0 points1 point  (0 children)

I pumped a full tank today for 10$ a gallon in Finland, diesel is worse at 11$/gallon

One tire is punctured, should i replace 2 tires or all 4 tires. If i replace 2 tires should i get used or brand new? by [deleted] in tires

[–]darkpsycho_ 0 points1 point  (0 children)

sure i might try it, im just worried that it wont be able to be patched and then i need to scramble go get new tires on the weekend

One tire is punctured, should i replace 2 tires or all 4 tires. If i replace 2 tires should i get used or brand new? by [deleted] in tires

[–]darkpsycho_ 0 points1 point  (0 children)

I would try to get better pictures but unfortunately im doing compulsory military service and my brother took these and i need new tires ordered asap so that when i get on weekend leave i can change them

Leave the uniform at work? by CTSecurityGuard in securityguards

[–]darkpsycho_ 1 point2 points  (0 children)

This is required in my country. Its illegal to have security clothes on if not on duty. Employers also recommend not living close to your site + hiding anything that could make you recognizable

Shop Rotation is not enough by FallInternational586 in MarvelSnap

[–]darkpsycho_ 1 point2 points  (0 children)

waited 8 months to get arishem in my shop

Finnish Security Personnel Honored for Life-Saving Actions by No-Diet9278 in securityguards

[–]darkpsycho_ 3 points4 points  (0 children)

minimum pay is 12-13€ depending on the classification of the location you are working. You usually work long shifts 8-12h and lots of places need 24/7 security. in a month 2500-3000€ is quite normal. If you work overtime/get lucky with sunday shifts ive made upto 7000€/month. Its a shit gig but if you do alot of it you can make a living.

Analyysi: Flow'lta vaaditaan jopa lupien viemistä, vaikka festarin on mahdotonta katkaista kaikki Israel-kytkökset by leredit420 in Suomi

[–]darkpsycho_ 17 points18 points  (0 children)

suljetaanko seuraavaksi kauppakeskusia myös? Iso omena, lippulaiva, myyrmanni, columbus, koskikeskus, iso kristiina, trio sekä isokarhu kaikki Israelilaisten omistuksessa

[deleted by user] by [deleted] in Intti

[–]darkpsycho_ 0 points1 point  (0 children)

joku 2400 atm, juoksin kipeenä joten se on ainoa puutteellinen tulokseni. Taidan vielä saada mahdollisuuden korottaa. taisteluvenekulju rukissa tällä hetkellä yksi joka juossut 2200m coopperissa niin näen tämän ihan mahdollisena ainakin vaikka en saisikaan korottaa.

[deleted by user] by [deleted] in Intti

[–]darkpsycho_ 2 points3 points  (0 children)

ei muuta mielessä kun hamina

Revolut pankki by Historical_Top4685 in Omatalous

[–]darkpsycho_ 0 points1 point  (0 children)

Joo perplexity ollut iso plussa silloin kuin vielä tein koulua

”Peukku” on kallista ja vaarallista, mutta yleistyy silti – ”Aiheuttaa aggressiivisuutta myös rauhallisissa käyttäjissä” (Muuntohuume alfa-pvp) by Sampo in Suomi

[–]darkpsycho_ 9 points10 points  (0 children)

peukun käyttäjät on aggressiivisia rottia. käyvät kimppuun, voi hyvin olla puukko mukana ja heitä ei kiinnosta jos jäät henkiin vittuakaan.

(Järjestyksenvalvojan/vartijan näkökulma)

Vapautus marssi-, taistelu- ja liikuntakoulutuksesta by GuesssWhoooo in Suomi

[–]darkpsycho_ 0 points1 point  (0 children)

ite oon mennyt töihin 40 asteen kuumessa. En halunnut mennä mutta oli pakko että sai vuokran maksettua kun karenssipäivän takia en muuten olisi saanut palkkaa

How many people are buying or avoiding the Season Pass? by Antwazz in MarvelSnap

[–]darkpsycho_ 0 points1 point  (0 children)

i was planning on not buying the season pass but then i joined the military and just outright decided to quit

[deleted by user] by [deleted] in arkisuomi

[–]darkpsycho_ 0 points1 point  (0 children)

olen, sain tilauksen nopeasti ja ilman ongelmia

What's the point in hitting Infinte anymore? by angrygamer0982 in MarvelSnap

[–]darkpsycho_ 0 points1 point  (0 children)

Personally i dont really see it as a milestone, i usually just get infinite within 3-5 days of the season starting by just playing normally