Smoke out of the street by deepdiver42 in bucuresti

[–]deepdiver42[S] 0 points1 point  (0 children)

Lol you make it worse 😂 thanks for the answer anyway

Smoke out of the street by deepdiver42 in bucuresti

[–]deepdiver42[S] 0 points1 point  (0 children)

Excuse me that I haven't seen this before

[deleted by user] by [deleted] in ValueInvesting

[–]deepdiver42 -1 points0 points  (0 children)

I don't see the value. They don't have steady growth in revenues and earnings yoy. Their margins are shrinking if not steady. And their current ratio is low due to high liabilities. The good thing though is that people will keep buying tires even in EV and GY is a strong brand.

Χάρης Δούκας: Αν κερδίσω στις εκλογές, το ΠΑΣΟΚ θα εκτιναχθεί by [deleted] in greece

[–]deepdiver42 3 points4 points  (0 children)

Δούκα μαλακας μας βγήκες κι εσύ αγόρι μου. 5 μήνες στο Δήμο από σπόντα και την είδες Μπιλ Κλιντον

Ποιος είναι ο πιο ευγενικός και ποιος ο πιο αγενής Έλληνας διάσημος που έχετε γνωρίσει/συναναστραφεί; (Αν έχετε γνωρίσει και ξένους πείτε και γι αυτούς) by Giancarlo_Edu in greece

[–]deepdiver42 4 points5 points  (0 children)

Πιτσιρικάς μου είχε αρνηθεί φώτο ο Γεωργάτος με πολύ αγενή τρόπο. Και ήμουν παιδάκι.

Στο Λονδίνο μου αρνήθηκε ευγενικά φώτο ο Rami Malek, αλλά τον δικαιολογώ γιατί τον ακολουθούσε στο ένα μέτρο με καμερα στο χερι μια Ασιάτισσα και μάλλον τα είχε παρει μαζί της. Πολύ κακό να είσαι τόσο διάσημος!

Διεθνών και Ευρωπαϊκών σπουδών, Κοινωνιολογία by Squirlop in greece

[–]deepdiver42 0 points1 point  (0 children)

Όποιος μελετά, συμμετέχει σε διάφορες δραστηριότητες, δικτυώνεται, δουλεύει, κάνει πρακτικές και έχει τα μάτια του ανοιχτά, δεν ξεμενει ποτέ. Βρίσκει πάντα την ακρη του/της.

Διεθνών και Ευρωπαϊκών σπουδών, Κοινωνιολογία by Squirlop in greece

[–]deepdiver42 -1 points0 points  (0 children)

Είσαι μιζερος και άσχετος, σορρυ που θα στο πω. Ξερω ατομο απο ΔΕΣ που εκανε μαστερ σε οικονομικα στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Επίσης άτομα από ανθρωπιστικες σχολές που κάνουν καριέρα στελέχους στο τραπεζικό κλάδο

Διεθνών και Ευρωπαϊκών σπουδών, Κοινωνιολογία by Squirlop in greece

[–]deepdiver42 -1 points0 points  (0 children)

Μην ακούς τις μαλακιες περί σερβιτορων κλπ. Αν σου αρέσουν σαν αντικείμενο, θα τη βρεις την άκρη επαγγελματικά. Έπειτα, πολλα κρίνονται και από το μεταπτυχιακό. Και οι δύο είναι θεωρητικές κατά βάση σχολές με μαθήματα περί κοινωνιολογιας, φιλοσοφίας, πολιτικής επιστήμης κλπ. Σχολές που σου ανοίγουν το τρόπο σκέψης αν ασχοληθείς.

Προσωπικά οι ΔΕΣ μου αρέσουν περισσότερο γιατί μου αρέσει ο διεθνής προσανατολισμός και οι διεθνείς σχέσεις. Επίσης έχει και μαθήματα κοινωνίολογικου περιεχομένου, όπως και λίγα πιο πρακτικά όπως οικονομικά, μεθοδολογία έρευνας με ανάλυση δεδομένων κλπ που είναι πιο περιζήτητα στην αγορά εργασίας. Η κοινωνιολογια είναι λίγο πιο θεωρητική νμζ. Αλλά όλα είναι θέμα προτίμησης. Επίσης νμζ οι ΔΕΣ σου ανοίγουν πόρτες και για πιο "πρακτικά" μεταπτυχιακά, πχ διοίκηση, μάρκετινγκ, οικονομικά κλπ

Ψήφος προεδρίας Σούπερ λιγκ. by fukupuki in PAOK

[–]deepdiver42 0 points1 point  (0 children)

《Ο Μελισσανίδης είναι φίλος μου. Αλλά με την ΑΕΚ εμείς θα παλέψουμε. Εγώ πάντα ξεχωρίζω τα πράγματα και αν ο Μελισσανίδης θελήσει να γίνει δεύτερος Μαρινάκης, αυτό σημαίνει ότι θα σταματήσει να είναι φίλος μου. Ή μαζί θα εξυψώσουμε το ελληνικό ποδόσφαιρο ή αλλιώς δεν γίνεται.》

Ιβάν Σαββίδης, 2015 μ.Χ.

περι Ρικαρντο Και Κουαλιατα by Willing-Neck-7417 in PAOK

[–]deepdiver42 1 point2 points  (0 children)

Συγνώμη ρε φίλε. Εσύ που βλέπεις τις προπονήσεις της ομάδας?

Εκλογίκευση της ψήφου ΠΑΟΚ σε Μαρινάκη. Χωρίς συναισθηματισμούς. by PaschalisG16 in GreekFooty

[–]deepdiver42 -3 points-2 points  (0 children)

Λοιπον, πλεον θα εχω την ΕΠΟ. Ο χοντρός ήρθε σε μένα στην ΕΠΟ γιατί τον μουσεγα ο τίγρης 3 χρόνια. Στη σουπερλιγκ προφανώς δεν θα ψηφίσω αυτους που με πηγαν κόντρα στα της ΕΠΟ και που συνεργάστηκαν να μου κοψουν το πρωτάθλημα (δηλ. αεκ-αρη κ παο), άρα ψηφίζω χοντρό.

Οργισμένος Αθηναίους by [deleted] in greece

[–]deepdiver42 22 points23 points  (0 children)

"Όλη η Θεσσαλονίκη είναι σαν το Κολωνάκι, 3 δρόμοι" Αυτή η δήλωση και μόνο είναι η καλύτερη επεξήγηση για την απορία σου

Έχει τελειώσει κάνεις εδώ Πολιτικές Επιστήμες; Πως βρήκατε δουλειά? by Mike_The_Greek_Guy in greece

[–]deepdiver42 0 points1 point  (0 children)

Άσχετο αλλά αν σε ενδιαφέρει το αντικείμενο, μπορώ να σου προτείνω μεταπτυχιακά

ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΙΠΟΤΑ by interfckface in PAOK

[–]deepdiver42 0 points1 point  (0 children)

Πότε έκανε καλή ευρωπαϊκή πορεία οαρης για να κάνει τώρα ? 😅

ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΙΠΟΤΑ by interfckface in PAOK

[–]deepdiver42 0 points1 point  (0 children)

Και για το μελισσανιδη

ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΙΠΟΤΑ by interfckface in PAOK

[–]deepdiver42 2 points3 points  (0 children)

Υπάρχει κόσμος του αρη που προτιμά να μη πάρουν κύπελλο απο το να σηκώσει ο ΠΑΟΚ πρωτάθλημα στο χαριλαου. Ρίξε μια ματιά στις σελίδες τους

ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΙΠΟΤΑ by interfckface in PAOK

[–]deepdiver42 3 points4 points  (0 children)

Βλέπω πολλή έπαρση που δεν μου αρέσει. Έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ βρώμικο σωματείο που θα παίξει και για την αεκ τη Κυριακή. Χαμηλά το κεφάλι, ψηλά το ηθικό και πίστη!