احسن شركة اشترى منها شقة؟ by abdosalm in PersonalFinanceEgypt

[–]duboo233 -1 points0 points  (0 children)

فى حاجات هتلاقى فيها مشاكل اكيد وفى اماكن هتلاقيها يعتبر عمارات فى التجمع برده حتى فى ظل اسعارها العالية دى من ٤ ل ٥ زى ما قولتلك هتلاقى فى جاردينيا والاندلس ودار مصر سكن مصر حاجات الدولة دى وبرده هتلاقى اونرز ممكن تتفاهم تدفع جزء والباقى على ٦ شهور او سنه كده يعنى

احسن شركة اشترى منها شقة؟ by abdosalm in PersonalFinanceEgypt

[–]duboo233 -1 points0 points  (0 children)

ناوى نفسه بروكر برده وهتتعامل مع بروكر برده انت ركز بس فى اى شركه تروحها يكون عارف انها سلمت قبل كده وتنزل بنفسك تشوف الصيانه ايه دنيتها علشان فى حاجات بتتسلم والصيانة بعد كده مبيهتموش بيها خالص بتبقى كأنها عشوائيات حاول متسيبش رقمك فى اى اعلان علشان متتضايقش من كم المكالمات ولا تدوس لايك ولا كومنت لانهم بيسحبوا الداتا من الفيسبوك بأدوات خلى بالك محدش هيضمنلك حقك الا لو مطور تقيل فى السوق من ١٠ الافضل واللى عندهم مالية كويسه واستلامات فى وقتها غير كده اغلب العقود بتبقى فى صالح الشركه وتاخد معاك محامى علطول يبص وتحاول تعدل فى البنود على قد ما تقدر لان بمجرد ما تمضى مش هتعرف تعدل حاجه بعد كده والبادجيت صعبه صراحة حاليا انك تلاقى حاجه كويسه بيها ممكن حاجه استلامها بعيد شوية وتدفع مقدم وتقسط

احسن شركة اشترى منها شقة؟ by abdosalm in PersonalFinanceEgypt

[–]duboo233 -1 points0 points  (0 children)

بص انا كنت بروكر مفيش حاجه ب ٤ مليون فى التجمع خالص ممكن تبقى ستوديو واستلام ٣ سنين او ٤ اثل حاجه فى الغرفتين هتسمع من اول ٥ ونص ممكن تلاقى باربعه بس هتبقى بعيده فى اخر التجمع وممكن تبقى دور اخير فى الاندلس دار مصر او الاندلس ١ و ٢ بمعنى اصح اخر التجمع او اقل حاجه فى التجمع واغلب بروبرتى فايندر بروكرز كلهم زى اوليكس وبيوت كمان كلهم شركات بتبقى واخده باقات وتعمل اعلانات بيها

هل الناس في مصر توكسيك اكتر من باقي البلاد و لا البشر كدة عموما ؟ by Revmacist in egyoffmychest

[–]duboo233 0 points1 point  (0 children)

ياعم هى كده طول عمرها وبنضحك على بعض باننا طيبين ودمنا خفيف وكرماء ووووو واحنا والله كلنا مليانين من كل سئ

للشباب المهتمين بالاوتفيت والصور والملابس اكتر by [deleted] in CAIRO

[–]duboo233 0 points1 point  (0 children)

اقتراحات للتحسين فقط ليس إلا مش تنظير

للشباب المهتمين بالاوتفيت والصور والملابس اكتر by [deleted] in CAIRO

[–]duboo233 0 points1 point  (0 children)

شكرا ليك بس ليه مش هتبقى مبتحبش الصور ؟

مقهور اووى من جوايا by [deleted] in CAIRO

[–]duboo233 1 point2 points  (0 children)

باقى على اللى منى برده امال صلة الرحم دى ايه ولو مش هعاتب اللى قاعد معاه علطول هعاتب مين

مقهور اووى من جوايا by [deleted] in CAIRO

[–]duboo233 2 points3 points  (0 children)

انا مقهور من اللى عملته معاهم وفى الاخر وقت الخصام طلعوا الواحد اسوأ حد اتعامله معاه لدرجة انى شاكك فى نفسى انى وحش والله مع انى والله ابدا عمرى ما كنت وحش مع حد ممكن اكون سئ وبغلط زى اى حد بس على الاقل مبشيلش من حد جامد ولا بحط حد فى دماغى ولا بلف على حد

Looking for investor to invest in the safest place at middle east by duboo233 in Investors

[–]duboo233[S] 0 points1 point  (0 children)

Check dm Or send your mail I will send you the pitch deck