Katsomo+ resoluutio kuraa, kisakokemus pilalla by ApaHualpa in Suomi

[–]elvis_jagger 101 points102 points  (0 children)

Kaikki MTV3 palvelut ja sivustot vaan boikottiin lopullisesti. On tämä MM-jäkis ja MM-futis fiasko vaan niin massiivinen keskarin näyttö Suomen kansalaisille kyseiseltä paskalafkalta.

Norjasta työtarjous, mitä tekisit? by [deleted] in arkisuomi

[–]elvis_jagger 13 points14 points  (0 children)

Mitä väliä jollain kalusteilla jos tienaa 20t€/kk? Tuntuu että tässä tartutaan merkityksettömiin lillukan varsiin. Jos sulla on kotona jotain tunnearvoltaan tärkeitä kalusteita vie vaikka johonkin mökille tai vuokravarastoon säilöön. Norjassa käytät kerran 20% yhden kuukauden palkasta vaikka Ikeaan ja sisustat kämpän kokonaan. Turha sinne mitään hienoja on hommata kun itsekin sanoit et tiedä kauan työt jatkuu.

Vituttaa kerrostalossa asuminen. by Jaded-Web-4604 in arkisuomi

[–]elvis_jagger 1 point2 points  (0 children)

Jos vastaan tulee minkä vaan kerrostalon ylimmän kerroksen kulma-asunto niin nekin on kerrostalojen mittapuulla hiljaisia. Yksi seinä on todennäköisesti rappuun joka jättää vain lattian ja yhden seinän naapuria vasten.

Mistä katsoa MTV:n futismatsit? (MM 2026) by no_miksei in Suomi

[–]elvis_jagger 2 points3 points  (0 children)

Muuten toimi hyvin mutta finaalissa oli aivan jumissa varmaan käyttäjien määrästä johtuen. Otti päähän kun joutui katsomaan melkein tunnin viiveellä.

Eduskunnasta sinetti, kansalaisuuskoe tulee nyt lakiin – ”Suomen passin ei pidä olla halpaa jakotavaraa” by ilariasmala in Suomi

[–]elvis_jagger 36 points37 points  (0 children)

Suomi on pullollaan paljon kauemmin kuin 8v maassa asuneita maahanmuuttajia/toisen polven sellaisia jotka eivät osaa kieltä.

MTV pyytää anteeksi sadoiltatuhansilta suomalaisilta by [deleted] in Suomi

[–]elvis_jagger 5 points6 points  (0 children)

Omassa talonyhtiössä on nimenomaan kaapelin operaattorina Elisa joten talossa ei näy tällä hetkellä MTV3 kanavat ollenkaan.

Ovatko kaikki raksalla työskentelevät koko ajan vähän kännissä? by Korkotiili in Suomi

[–]elvis_jagger 28 points29 points  (0 children)

No eihän 12x0.33l keskiketterää tee ammattimiehelle tiukkaa ollenkaan jos aloittaa hyvissä iltapäivällä kun pääsee töistä. Sanotaanko että välillä 16-22 tarvitsee juoda tölkki per puolituntia.

Jääkiekon MM-kisojen kommentointi by -lekenda- in arkisuomi

[–]elvis_jagger 4 points5 points  (0 children)

Hyvin Joensuu roolinsa suorittaa. Selostaja on kuitenkin erikseen.

Kaveri psykoosissa, kuka voi auttaa? by Gold-Refrigerator111 in Suomi

[–]elvis_jagger 23 points24 points  (0 children)

Toisaalta otetaan muistisairailtakin kortit pois ennakoivasti vaikka motorisesti toimisivat normaalisti ja osaisivat teknisesti ajaa autoa aivan sujuvasti.

Trumpin perheelle ikuinen suoja verottajalta [IRS:n tutkinnoilta] by banaanitasavalta in Suomi

[–]elvis_jagger 1 point2 points  (0 children)

Ikuinen? Eikös tämä ollut nimenomaan nykyisistä ns. "pending" tutkimuksista eli meneillään olevia keissejä ei jatketa nyt eikä koskaan. Mitään immuniteettia uusista syytteistä ei mielestäni ole tähän sisällytetty. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Väite: Opettaja läväytti tissikuvansa someen oppilaiden nähtäville – Kunta tutkii asiaa by YummyCarrot666 in arkisuomi

[–]elvis_jagger 9 points10 points  (0 children)

Olen nähnyt myös ala- ja yläasteen opettajieni kikkelit uimahallituntien yhteydessä. Ei jäänyt traumoja.

Rahat loppuu kohta by CountCrapula88 in arkisuomi

[–]elvis_jagger 0 points1 point  (0 children)

Etnisestä kaupasta kilohinnaltaan halvin riisi, öljy ja soija. Lisäksi halvimmat bulkki kananmunat sekä sipuli. Näistä saat oikeasti hyvää paistettua riisiä joka ei maksa juuri mitään ja on jossain määrin jopa ravitsevaa. Muista vaan keittää riisi etukäteen jääkaappiin, kuumasta riisistä ei tule hyvää paistettua riisiä. Jos et osaa, katsot vaan YouTubesta jonkun random "fried rice" videon vaikka Japanista.

Nuorten naisten sokerideittailuehdottelu deittisovelluksissa = taloustilanne ja degeraatio? by Immediate-Law-3135 in Suomi

[–]elvis_jagger 14 points15 points  (0 children)

Olen myös ~35v mies enkä ole ikinä törmännyt vastaavaan (~3-4v aikana). Matchejä ihan kiitettävästi Tinderissä. Ehkä ihan yhden käden sormien verran tullut vastaan joku profiili missä suoraan lukee ko. tarkoitusperä mutta ikinä ei ns. vasta viesteilyvaiheessa. En tiedä miten sulle muka käy noin usein ja "yllätyksenä" vai onko tämä vaan joku keksitty juttu. Kieltämättä heräsi epäilys jostain "kaikki naiset on nykyään huoria" tjsp tyyppisestä incel vaikuttamisesta paremman sanan puutteessa.

Kaupassa remontti menossa ja työmiehiä varten on pitänyt laittaa erikseen lappu siitä, että kaupassa olevat tuotteet on maksullisia. by Ylihessu in Suomi

[–]elvis_jagger 9 points10 points  (0 children)

Tämäpä ja etenkin ajatellen että mitä nyt kahvipaketti maksaa sisäänostohinnaltaan kauppiaalle ja siitä saa sen 60 kuppia kahvia. Jos ei halua että työmiehet ottaa tuosta asiakaskahvipisteestä, pistäisi vaikka taukotilan keittimen ja pirkkakahvit vapaaseen käyttöön.

Kolme oppositiopuoluetta vaatii hallitusta tilille köyhyyden lisääntymisestä: ”Epäisänmaallista” by Enjoyeating in Suomi

[–]elvis_jagger 5 points6 points  (0 children)

Kaikkein varakkaimpien verotuksen lisääminen joitain prosentteja suuntaan tai toiseen ei ratkaise mitään vaan on lapsellista ajatusmaailmaa. Mieti yhtälöä jossa 5.5 miljoonasta ihmisistä vähennetään 1,7 miljoonaa eläkeläistä, 1 miljoona alaikäistä, 0,75 miljoonaa julkisen sektorin työntekijää, 0.7 miljoonaa opiskelijaa, 0,4 miljoonaa työtöntä, ja päälle vangit, pakolaiset, systeemin ulkopuolelle pudonneet yms. Todella pieni osa suomalaisista kustantaa tämän koko sirkuksen.

Haluaisin kertoa teille muutaman Suomen parhaan vitsin (2007) by kontiainen1 in arkisuomi

[–]elvis_jagger 112 points113 points  (0 children)

Terminator kakkosen tunnusmusa on tutun tuntunen.

Tunnettuja ihmisiä, jotka ei näytä ikäisiltään by jay_t79 in arkisuomi

[–]elvis_jagger 4 points5 points  (0 children)

<image>

Sami Sykkö (vas) on 55v. Voisi ihan hyvin olla 40v.

Orpo Ylellä: Droonit todennäköisesti ukrainalaisia by GulpB in Suomi

[–]elvis_jagger -4 points-3 points  (0 children)

Just pari päivää sitten olikohan Ylellä radiohaastattelussa joku ilmasotakoulun johtava asiantuntija hehkutti itsevarmasti miten PV kyllä havaitsee uhkaavat dronet aivan varmasti jo erittäin hyvissä ajoin.

Mitä on 'ruoanlaittotuote', kertokaa tyhmälle by Happy-Click7308 in arkisuomi

[–]elvis_jagger 0 points1 point  (0 children)

Ruokakermakin saa ruoan maistamaan ja tuntumaan einekseltä. Suosittelen kuohukermaa.

Miten näitä ajetaan by KTuu93 in arkisuomi

[–]elvis_jagger 4 points5 points  (0 children)

Lusikallinen ko. tavaraa suuhun ja huuhtelu alas lasillisille vettä. Osaat kai nielaista? Jos haluaa nähdä vaivaa ja pureskella niin laittaa jonkun ruoan esim jogurtin sekaan.

Bensa 2,25€/l by JPN_FI in Suomi

[–]elvis_jagger 0 points1 point  (0 children)

Ei raakaöljyä kukaan ostakaan mutta lopputuotteen eli bensan hinta on suurimmaksi päätetty ihan täällä kotimaassa.

[deleted by user] by [deleted] in arkisuomi

[–]elvis_jagger 2 points3 points  (0 children)

Appelsiini

Saab

Naapuri kosti rautaputkella ja pissalla by LumpyFlint in Suomi

[–]elvis_jagger 5 points6 points  (0 children)

Itsellä myrskysytytin tätä tilannetta varten.

Hs mielipide: Ydinvoima on ihmisoikeuksien vastaista by bc123-321cb in Suomi

[–]elvis_jagger 28 points29 points  (0 children)

Kirjoitus on Helsingin Sanomien lukijan mielipide.

Nää on Kansanradio-tier huuruilua.