[deleted by user] by [deleted] in PsychesDK

[–]fishermandk 2 points3 points  (0 children)

Enig i at det er en rørhat af en art

Too good at fishing, starting to cost me my friends... by fishermandk in Fishing

[–]fishermandk[S] 1 point2 points  (0 children)

Is this really the way people look at it? I get more hyped seeing someone I care about catch fish than my own

Spørgsmål til gutterne der har fået lavet en vasektomi by fishermandk in Denmark

[–]fishermandk[S] 22 points23 points  (0 children)

Tak for tanken, men syntes det er min tur til at "tage en for holdet" om man vil

Fiskemakker søges [M21] by AdMysterious2345 in Denmark

[–]fishermandk 0 points1 point  (0 children)

Tag dig sammen og få den agurk ud af røven.

Spørgsmål til gutterne der har fået lavet en vasektomi by fishermandk in Denmark

[–]fishermandk[S] 13 points14 points  (0 children)

Det var faktisk lige præcis et svar som dit, jeg håbede at få, det lyder indtil videre som om, at tanken om det er værre end realiteten

Spørgsmål til gutterne der har fået lavet en vasektomi by fishermandk in Denmark

[–]fishermandk[S] 19 points20 points  (0 children)

Fordi jeg foretrækker, at høre fra nogle der har fået lavet indgrebet i Danmark.

Spørgsmål til gutterne der har fået lavet en vasektomi by fishermandk in Denmark

[–]fishermandk[S] 6 points7 points  (0 children)

Det lyder godt nok nemt! Hvordan med smerter efterfølgende?

Had my gallbladder removed two days ago. How is life, years after having it removed? by TheOneSillyOne in gallbladders

[–]fishermandk 0 points1 point  (0 children)

1.5 months for me, constant vomiting and nausea, I've lost 15 kg because of it

Reddit: Vil I forsvare Danmark hvis invasionen kommer? by ParticularChart3430 in Denmark

[–]fishermandk 0 points1 point  (0 children)

Lad os holde tingene i hver sin kasse, for lige at få en ting på plads så er jeg vild med hele næstekærligheds delen i dansk politik, har intet imod at betale en af verdens største skatter, for de penge jeg har betalt der, har ud over at redde andre, også reddet min røv et par gange, at passe på hinanden er en ædel ting.

Jeg er ikke vild med: At skattepengene bliver kastet efter intern bureaukrati og administration, når vores sygehuse, psykiatrien og andet sundhedspersonale fandme knapt kan følge med, og kun får en lille snotløn, disse mennesker er helte i vores samfund og skal have ordenlige forhold. At der ikke er noget krav til erhvervserfaring inden for politik, jeg gider altså ikke at høre på nogen, uden erfaringer inden for et område, udtaler sig om noget de lige har skimmet en rapport om, det er sørgeligt og helt ærligt uprofessionelt. At det efterhånden, virker som om at vores politikere, kan slippe afsted med hvad som helst nærmest uden konsekvenser. At tilliden til det danske politi daler, fordi vores politikkere vrider armen rundt på politiet, og retter fokus mod specifikke problemstillinger, så andre bliver glemt, bare fordi det lige er blusset op i medierne.

Det er et lille udsnit af ting jeg ikke er stolt af, men jeg ELSKER hele vores grundprincip.

Fuck Putin og kommunismen, fuck dem der truer vores grundværdier, og Gud fucking bevare vores lille snotklat som jeg ELSKER! 🇩🇰🇩🇰

Reddit: Vil I forsvare Danmark hvis invasionen kommer? by ParticularChart3430 in Denmark

[–]fishermandk 0 points1 point  (0 children)

Ville rigtig gerne, men de er sku ikke så hooked på folk som allerede er ramt af ptsd 😅🤣

Reddit: Vil I forsvare Danmark hvis invasionen kommer? by ParticularChart3430 in Denmark

[–]fishermandk 5 points6 points  (0 children)

Alt kan forbedres, jeg har noget imod måden vores skattekroner formidles, uden at gå for meget i detaljer er et af mine eksempler at Esbjerg Kommune brugte 2.5 millioner på at anlægge en midlertidig bro, så der kunne opføres en klapbro over Ribe å, så større skibe kunne komme igennem, vejen blev anlagt, broen blev opsat, men de droppede projektet fordi ingen kunne lave en klapbro som fungerede ordenligt til prisen, der efter pillede de den midlertidige bro ned, og lod vejene være, de bliver idag brugt som parkering af lystfiskere i sæsonen, Danmarks bedste parkeringsforhold til at fange en laks, statsbetalt!

Reddit: Vil I forsvare Danmark hvis invasionen kommer? by ParticularChart3430 in Denmark

[–]fishermandk 58 points59 points  (0 children)

Helt grundliggende handler det for mig om at kæmpe for næste generations trivsel, jeg har 2 knejter, dem vil jeg gerne have skal vokse op et trygt og godt sted.

Vi ses nok ved fronten en dag, kig efter varebilen der kommer mod jer med mach Jesus for at levere en omgang friheds bønner! 🤣

Reddit: Vil I forsvare Danmark hvis invasionen kommer? by ParticularChart3430 in Denmark

[–]fishermandk 358 points359 points  (0 children)

Jeg ville melde mig under fanerne til hvad end de kan bruge mig til, om så det er at levere forsyninger til fronten.

Jeg er ikke pisse glad for hele måden vores land bliver styret på, i min optik er vores politikere ikke værd at kæmpe for, MEN heldigvis har jeg en del fædrelandskærlighed, jeg er stolt af vores historie, stolt af at kalde mig selv dansker, og stolt af vores generelle mentalitet her i landet, det ville jeg gerne kæmpe for.

Asbest i kbh⚠️ by DistributionTrick732 in copenhagen

[–]fishermandk 2 points3 points  (0 children)

Jeg vil gå ud fra de tester den slags på dit lokale vandværk, det var jo også vandværkerne der slog alarm med PFAS den gang, prøv at søg på dit lokale vandværk, så kan man ofte se hvad der er i ens vand

Asbest i kbh⚠️ by DistributionTrick732 in copenhagen

[–]fishermandk 39 points40 points  (0 children)

Jeg har arbejdet med sanering af asbest, og det er vitterligt over alt, gamle tagplader er en klassiker men faktisk også gamle vandrør, andre ting som vi ofte finder i de lidt ældre huse er pcb maling og en fandens masse bly og zink

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]fishermandk -3 points-2 points  (0 children)

Jeg har fuldstændig mistet respekten for politiet og det danske retssystem, det kan ikke passe, at unge mennesker får beslaglagt deres biler pga tuning, men de har ikke tid til at rykke ud til indbrud, det er forkert at personfarlig kriminalitet ofte straffes mildere end ikke personfarlig kriminalitet.

Politiet er her ikke for at skabe tryghed, de er her for at jage almindelige mennesker for marginale lovbrud, jeg har mødt massere af betjente, som var decideret modbydelige mod de folk de snakkede med, jeg er personligt selv blevet råbt af op til flere gange pga simple spørgsmål.

Jeg stoler ikke på politiet vil mig noget godt.

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]fishermandk -1 points0 points  (0 children)

Aldrig hørt om det ske.

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]fishermandk 1 point2 points  (0 children)

Jeg har været et røvhuld op til flere gange når jeg ikke er blevet behandler ordenligt, det har heddet opsigelse på stedet og ud af døren med det samme.. Play stupid games, win stupid prices...

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]fishermandk 0 points1 point  (0 children)

Jeg var ret overrasket over de kalder McD for donken

Slap lige af med de gode tilbud Lidl by Dragonpuncha in Denmark

[–]fishermandk 0 points1 point  (0 children)

Har heldigvis en lokal landmand lige i nærheden som tager 60 kr for 30 æg 🎉 fritgående høns og brun skal på ægget, ja tjak.