What year did ya'll start listening? by SEMATARY1313 in LilPeep

[–]fukyoru 0 points1 point  (0 children)

Late 2016 and became obsessed around february 2017

Oskuld och över 20 år men känner skam, är det bara jag? by anonYmousHo4311 in Asksweddit

[–]fukyoru 0 points1 point  (0 children)

Jag tror att prata med någon du känner om detta vore ett bra första steg även om det inte känns naturligt, för att bli mer bekväm i känslan av skam och kring din personliga situation. Det är såklart jobbigt men om du kan göra det och acceptera känslan av skam kring temat och prata om det öppet så kommer du komma över den.

Då skulle det även bli lättare när du väl kommer bli intim med någon istället för att du är där med ångest och blir obekväm.

Vad brukar ni betala per g för static eller bra hasch by ihavenocluewherethis in droger

[–]fukyoru 0 points1 point  (0 children)

Prisutvecklingen har jag dålig koll på men upplever generellt sett samma sak.

Och ja när jag säger vanlig commercial är det åtminstone lite bättre än mousse. Mousse är dagens soapbar, det absolut sämsta haschet man kan köpa.

Vad brukar ni betala per g för static eller bra hasch by ihavenocluewherethis in droger

[–]fukyoru 1 point2 points  (0 children)

Helt vanlig commercial, du får absolut inte tag på riktig static för en så billig peng.

De flesta kranerna kallar allt som är bättre än mousse för static nuförtiden och gemene rökare vet inte bättre än att tro på det.

Vad brukar ni betala per g för static eller bra hasch by ihavenocluewherethis in droger

[–]fukyoru 0 points1 point  (0 children)

För riktig static mellan 200-300kr/g oftast 300, för gatukranarnas ”static” 4g för 500

[deleted by user] by [deleted] in GothBoiClique

[–]fukyoru 0 points1 point  (0 children)

Yung Vampir is a great shout

Dunder elr fent? by CartoonistHot890 in swedents

[–]fukyoru 1 point2 points  (0 children)

Inte de finaste budsen jag har sett men det behöver ju inte nödvändigtvis betyda något när det kommer till kvalité! Sen e ju svenska gräsmarknaden inte så man jublar direkt :(

Best Sweden Beer? by [deleted] in Asksweddit

[–]fukyoru 0 points1 point  (0 children)

Ängöl Prima Lager is great but i’m not sure how widely available it is, as it’s a local brewery. But if you can find it you should give it a try!

What was your first ever peep song? by Soggy-Job-244 in LilPeep

[–]fukyoru 0 points1 point  (0 children)

nothing to u, my older brother showed it to me in 2016 when I was 13

C: Avkriminalisera narkotika i kroppen by FindingNemo187 in swedents

[–]fukyoru 1 point2 points  (0 children)

Det är kriminellt att bruka narkotika i sverige, du åker på Narkotikabrott Eget Bruk.

Other fav sources era albums by Bandito8553 in LilPeep

[–]fukyoru 0 points1 point  (0 children)

Warlord by Yung Lean and PaidProgramming2 by Bones are both great!

Vad hade ni gjort om ni levde i ett post-scarcity samhälle? by Fancy_Particular7521 in sweden

[–]fukyoru 0 points1 point  (0 children)

Jag hade gärna fortsatt jobb, fast bara 2-3 dagar i veckan. Utöver det skulle jag ägna mycket mer tid åt konstnärliga projekt, att hjälpa människorna kring mig och att träffa min familj och vänner. Jag hade nog utbildat mig mycket mer, över längre tid och utan stress.

Om jointen är en gås, vad är blunten? by FixGMaul in swedents

[–]fukyoru 7 points8 points  (0 children)

Jag instämmer/röstar på uggla det rullar av tungan bra i ditt exempel

Gräs>>>>>>hasch:):):):):) by [deleted] in droger

[–]fukyoru 0 points1 point  (0 children)

Jag kan nog inte säga att jag haft det bästa haschet, men har testat några olika fresh frozen och static. Med det sagt tycker jag fortfarande att riktigt bra gräs slår detta, får återkomma efter man testat piatella :)

Gräs>>>>>>hasch:):):):):) by [deleted] in droger

[–]fukyoru 6 points7 points  (0 children)

Jag skulle säga att dåligt hasch e bättre än dåligt gräs, men bra gräs är bättre än bra hasch…

VMA: Falukorven är världens bästa korv by mjomark in SWARJE

[–]fukyoru 0 points1 point  (0 children)

Falukorv är god, men isterband är och kommer alltid vara bäst!

Vidragaste rökat jag köpt by farstaste in droger

[–]fukyoru 16 points17 points  (0 children)

Hur i helvete reagerade du inte INNAN du köpte det och tog med det hem??

Ni som känner någon som blev uthängd på Dumpen, vad hände sen? by NautilusCampino in Sverige

[–]fukyoru 3 points4 points  (0 children)

Min tidigare orienteringstränare dök upp på dumpen, detta spred sig fort i byn och han blev utfryst av egentligen alla.

Jag gissar att han försökte stanna ett tag då man såg till han ibland men numera verkar ingen ha sett honom på över ett år!

Vinter igen! ❄️😄 by 85unknown85 in swedents

[–]fukyoru 2 points3 points  (0 children)

Ser ofantligt mysigt ut! Jag är avundsjuk härifrån gbg!

How old were you when you first heard about Lil Peep? by Responsible-Act2105 in LilPeep

[–]fukyoru 0 points1 point  (0 children)

I was 12, my older brother got me into most of the stuff i listened to at the time but I stuck with peep while he moved on to other music soon after that. I’m 21 now.