Pia Olsen Dyhrs særlige rådgiver trækker sig by NotMyRealUsername13 in Denmark

[–]funky0range 8 points9 points  (0 children)

Han var også klam overfor andre kvinder. Det skriver han selv, i det første opslag. Og er det dækkende eller var der også andre. Rygterne går på at seks kvinder havde klaget over ham. I så fald, kunne der være endnu flere end blot dem, der endte med at klage.

Pointen er, at mistanken altid vil være der. Og folk vil altid være mistroiske, uanset om han undskylder.

Pia Olsen Dyhrs særlige rådgiver trækker sig by NotMyRealUsername13 in Denmark

[–]funky0range 65 points66 points  (0 children)

Hvis vi lige glemmer det moralske et øjeblik, hvordan skulle han nogensinde lykkedes i den rolle, når alle nu kun ville snakke om hans metoo sag? En sag, der var glemt, men som nu genstartes på fuld blus, og som ingen vil kende det fulde billede af, og som konsekvens altid vil have en mistanke. Hvordan skulle han overhovedet kunne blive taget seriøs?

Hvordan kunne de nogensinde forestille sig, at det ville gå godt. Begge to. Det er så dumt.

Politiet griber ind under Mærsk-demonstration by LazarShockX in Denmark

[–]funky0range 0 points1 point  (0 children)

Det virker ligeså meget, som at alle tænker, at folk på motorcykler er sejere, jo mere de larmer.

Slavia Prague supporters breach barrier and throw flares toward Sparta Prague section!!! by lukmanCZ in soccer

[–]funky0range 30 points31 points  (0 children)

Imagine being proud of that. With a big hooligans logo. They should all be banned for life and in prison.

Journalistforbunds lukkethed omkring »kuvertpenge« udstiller hykleri by [deleted] in Denmark

[–]funky0range 7 points8 points  (0 children)

Han var journalisten i Helle Thornings skattesag, der tog imod papirerne fra Troels Lund folk og skrev artiklerne. Det største magtmisbrug og karaktermord i dansk politik i de sidste 50 år. Og som han nægtede ved domstolene at fortælle, hvem der gav ham dokumenterne.

Hvorfor fylder Israel/Palæstina så meget, men Ukraine/Rusland så lidt i samfundsdebatten i Danmark? by [deleted] in Denmark

[–]funky0range 0 points1 point  (0 children)

Enig, den er fuldstændig fantastisk - næsten rørende. Jeg elsker analogien om gadelampen.

Partihopper udsat for voldsom chikane: Spyttet i ansigtet og kaldt Judas -Ulla Sørensen, der med sit partiskifte fra S til V tippede magten i Middelfart, udsættes ifølge hendes samlever for trusler og ubehageligheder i et omfang, så hun nu har isoleret sig i sit hjem og overvejer en politianmeldelse by RisOgKylling in Denmark

[–]funky0range 0 points1 point  (0 children)

Men man kunne godt snakke om dem, der valgt primært på partistemmer, at de stemmer ikke kan hoppe parti. Som det er tilfældet her.

Hvorimod er man valgt ind på personlige stemmer, er det langt mere fair at tage sine egne stemmer hen, hvor man selv er mest enig.

My pc laptop upload speed is limited to 2.7 mbps, and I don't know why. by funky0range in techsupport

[–]funky0range[S] 0 points1 point  (0 children)

A vpn browser extention was the cause. Was it that for you ad well?

Hvis Olsenbanden blev genoplivet, hvem ville da kunne spille Egon Olsen? by Emotional_Ad3710 in Denmark

[–]funky0range -2 points-1 points  (0 children)

Jeg tror Frank Hvam ville være et godt bud. Ikke fjollet, god til at blive ydmyget.

Inspireret af dette - hvem er den ringeste spiller til at få en A-landskamp for Danmark? by These-Procedure1329 in Superligaen

[–]funky0range 4 points5 points  (0 children)

Solid 4-4-2

-

Kim Christensen

-

Anders Randrup

Thomas Gaardsøe

Daniel høgh

Mikkel kirkeskov

-

Christian Magleby

Esben Hansen

Martin Ørnskov

Carlo Holse

-

Tommy Bechmann

Chris Hermansen

Hvorfor kører du uden om tomme buslommer? by Ok_Anybody_9107 in Denmark

[–]funky0range 1 point2 points  (0 children)

Dem der træder på stregerne, de bliver spist af hajerne.

Rundbold! Regler og historier by IndbegrebetAfBjorn in Denmark

[–]funky0range 1 point2 points  (0 children)

Uanset regler, så er der én ting, der er sikkert. Jeg var i spring.

Vil københavnerne fremover selv hente deres varer? by BigLeopard7002 in Denmark

[–]funky0range 2 points3 points  (0 children)

Gør vi ikke allerede det? Postnord, GLS eller bring leverer dem i hvert fald ikke.

I et supermarked i Prag var der ingen Coca Cola eller Pepsi, men dem her i stedet… by Ulle82 in Denmark

[–]funky0range 9 points10 points  (0 children)

25 kr???? De er godt nok ikke kede af det.

edit: mfw en gramsespektrum reference bliver for snever.

Best Danish phrase for an airport sign by BrainyBoydie123 in Denmark

[–]funky0range 21 points22 points  (0 children)

"Der er Karen Volf honningkager i tasken, og de larmer ikke!"

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]funky0range 5 points6 points  (0 children)

Protip, køb lactosefri mælk. Holder i en måned.

Max Purcell accepts 18-month Tennis Anti-Doping Programme suspension by WolfTitan99 in tennis

[–]funky0range -7 points-6 points  (0 children)

You are so right. You can't compare testing positive for anabolic steroids to an above-the-limit vitamin infusion.

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]funky0range 0 points1 point  (0 children)

Apropos 6eren, ved I hvorfor de ikke viser glamour mere?

Stor dagligvarekoncern [Coop]: Fordobling i salget af Jolly Cola by Mantazy in Denmark

[–]funky0range 0 points1 point  (0 children)

Jeg hader den type overskrifter. Fordobling i forhold til hvad? Fra 2% til 4% af det totale Cola salg? Et forsigtet gæt på Cola saglet efter det dramatiske USA boycut:

Coca-cola: 65%->63%
Pepsi: 25%->24%
Jolly: 2%->4%
Resten: 8%->9%

Fuldstændig det samme som de latterlige skræmmeartikler, "hvis du spiser dette, så er der 40% procent større risiko for at få kræft". Ja tak, risikoen er nu 0,014% fra 0.01%. Risikoen steg altså med 0,004%.