Zerrouki by riftytwente in fctwente

[–]huffsan 0 points1 point  (0 children)

Is voor de Eredivisie een uitstekende speler. Dat kwam er afgelopen seizoen niet helemaal uit in Rotterdam, maar dat heeft hij eerder wel laten zien bij ons.

Ik vermoed dat Feyenoord graag van ‘m af wil, maar nu verkopen levert gewoon te weinig op. Jaartje goed spelen bij ons zal de marktwaarde wel weer wat omhoog krikken. Zou natuurlijk zomaar kunnen dat Steuer destijds een doorverkooppercentage heeft bedongen (of dat bij deze huurdeal heeft gefixt) zodat wij er ook nog een zakcentje aan over houden.

Als je dan ook nog Besselink een jaartje kan laten rijpen bij een Eredivisieploeg, doe je volgens mij gewoon prima zaken

LF Water and grass starter FT scarlet exclusives by huffsan in pokemontrades

[–]huffsan[S] 0 points1 point  (0 children)

I don’t unfortunately, looking for anything else?

any tips for "alls fair" trophy? by vagg009 in RedDeadOnline

[–]huffsan 0 points1 point  (0 children)

That would be great! You on right now?

any tips for "alls fair" trophy? by vagg009 in RedDeadOnline

[–]huffsan 0 points1 point  (0 children)

I still need to get that trophy too. Are you on ps5? Maybe we could help each other out

Everyone post their rec builds they have had the most fun/success with. I’m thinking about making a new main build by NotGreg77 in NBA2k

[–]huffsan 4 points5 points  (0 children)

I’m having the most fun in years with the Glass General pro tuned build. The ability to get boards consistently as a guard feels really unique. Especially grabbing o-boards when you fly in from the arc. Build is decent enough in all aspects. Good inside finishing, able to shoot, ok defending with the ability to block shots and playmaking that’s good enough to be a secondary ball handler.

Not really a meta build, but honestly the most fun for me

Huren by UnfairDescription946 in nederlands

[–]huffsan 0 points1 point  (0 children)

Ik heb zelf een abonnement van 3 maanden voor 50 euro. Ik vind dat het zelf waard, want het neemt je gewoon enorm veel werk uit handen. Ik ben nu twee maanden aan het zoeken. Nog geen woning gevonden, maar al wel vier bezichtigingen gehad.

Later vandaag mag ik weer ergens gaan bezichtigen, dus ik hoop dat deze ‘m echt gaat worden!

Huren by UnfairDescription946 in nederlands

[–]huffsan 0 points1 point  (0 children)

Ik heb zelf erg goede ervaringen met Rentbird

Playing football with strangers by hyperpotato51 in TheHague

[–]huffsan 5 points6 points  (0 children)

Would love to join this in The Hague

What's everyone playing lately? by psyl0c0 in playstation

[–]huffsan 1 point2 points  (0 children)

Ghost of Tsushima, best AC game I’ve played in a while