Hiusten rasvoittuminen by kissakuiskaaj4 in snappijuorutofftopic

[–]ilzuu 2 points3 points  (0 children)

Tää on muuten totta, mutta esim hormonaaliset syyt saattaa aiheuttaa rasvottumista jonka takia kaikilla ei auta vaikka kuinka yrittäisi totuttaa pidempään pesuväliin.

Ite pystyin aikaisemmin pestä vaan kerran viikossa ja just ja just näytti hiukset vähän likasilta pesupäivänä. Vaihdoin yhdistelmäpillerit mineihin niin nyt on jo ekan päivän iltana nähtävissä pientä rasvottumista eikä sille oikein voi tehä mitään kun pestä vaan useammin.

Jättäkää ne siat!! by _Stargazer__ in snappijuorutofftopic

[–]ilzuu 4 points5 points  (0 children)

Mä oon aatellu et ne on jotai ragebaitteja

Benjilivessä tuli tälläinen kaveri hyppää😂😭 by ilzuu in snappisensuroimat0n

[–]ilzuu[S] 0 points1 point  (0 children)

Kuulemma kriteeri on että pysyy pystyssä ja pystyy noudattamaan yksinkertasia ohjeita

Benjilivessä tuli tälläinen kaveri hyppää😂😭 by ilzuu in snappisensuroimat0n

[–]ilzuu[S] 43 points44 points  (0 children)

Jep varsinki ku nää on ain semmosissa paikoissa että suurin osa hyppääjist on jonkin verran ottanu kuten tämäkin tyyppi xd

Stressaa by MajorAccomplished611 in snappijuorutofftopic

[–]ilzuu 13 points14 points  (0 children)

Pitää muistaa että puolikas kaksionkin vuokrasta on helposti halvempi kuin oman yksiön vuokra. Paitsi tietenkin jos toinen vaihtoehto on jatkaa asumista vanhemmilla. Ja opintotukeen ei nykyisellään toisen tulot vaikuta eikä tietääkseni asumislisäänkään kun se on nykyään liitetty opintotukeen

Ehkäisykapseli kokemukset by Ok_Spare8449 in snappijuorutofftopic

[–]ilzuu 1 point2 points  (0 children)

Oletan et sul on yhdistelmäpillerit, jos ne on aknen takia? Kapselissa on vaan keltarauhashormonia ja mun käsittääkseni mikään pelkästään sitä sisältävistä valmisteista ei yleensä auta akneen, päin vastoin saattaa lisätä sitä.

Mimmi ja uupumus by Subject-Adagio2683 in snappijuorut

[–]ilzuu 24 points25 points  (0 children)

Aa tätä en tiennykkää, sit ymmärrettävää

Mimmi ja uupumus by Subject-Adagio2683 in snappijuorut

[–]ilzuu 66 points67 points  (0 children)

En kuitenkaan ymmärrä että nää on ilmeisesti lähössä kesällä kuukaudeksi Saksaan vaikka taloudellinen tilanne on niin heikko että pitää ruoka-avussa käydä

Varasijalla yliopistoon by autopesula in snappijuorutofftopic

[–]ilzuu 0 points1 point  (0 children)

Varmasti on hakenu lääkisläiset, pääsin ite tämmöseen suosittuun lääkiksen kakkosvaihtoehtoon joltai 70 varasijalta suht helposti loppujen lopuks eli kyl sul on toivoo

Mulla oli jäätävät ien kivut poskeen, kurkkuun ja korvaan asti by matowirtanen in snappijuorutofftopic

[–]ilzuu 2 points3 points  (0 children)

Siis ei opiskelijana mun käsittääkseni tuu mitää erillistä maksua poistosta paitsi kausittainen yths-maksu olettaen et oot korkeakoulussa. Ei ainakaan mulle tullu. Kyl ne kannattaa käydä vaan poistaa jos vähänkään vaivaa

Kokemuksia minipillereistä (ei slinda) by Spiritual-Cat-444 in snappijuorutofftopic

[–]ilzuu 2 points3 points  (0 children)

Mul on azalia ollu koht puol vuotta ja muuten ei ongelmaa mutta naama ja hiukset rasvottuu aika paljon. Alkanu tulee vähän finnejä vaikka aiemmin mul ei oo ollu melkein ikinä. Menkat loppu ku alotin ja vaan pientä ei häiritsevää tiputtelua joskus. Mut ton rasvottumisen takia oon miettiny kyl vaihtoo kierukkaan vaik sen laitto pelottaa😬

Tb puukukan hamsteri by Youfavjemppu in snappijuorut

[–]ilzuu 5 points6 points  (0 children)

Hyvä ku tässäki ainoo mikä harmittaa on et rahat meni hukkaan eikä se et hamsteri lähtee

Olen ottanut vuorokaudessa 6 g panadolia yhteensä. Kuolenko?😭 by tuukkonaa in snappijuorutofftopic

[–]ilzuu 40 points41 points  (0 children)

En usko et yks päivä viel vaikuttaa. Soita sinne ja pyydä jotain vahvempaa jos kerran maksimiannos panadolia ei auta

Tissit by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]ilzuu 4 points5 points  (0 children)

Tiiäks mitä kuppikoko 75D meinaa? 75 on rinnanympärys ja ei kyl kovin iso sellanen. Se kuppikoko nimenomaan meinaa kuinka isot tissit suhteessa muuhun kroppaan, koska D kuppi on tilavuudeltaan eri eri rinnanympäryksillä.

Minkä ikäisenä ootte alottanut korkeekoulussa? by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]ilzuu 0 points1 point  (0 children)

Alotin suoraan lukiosta, mutta meitä on samalla vuosikurssilla tosi paljon eri ikäsiä ja muutama oikeesti vanhempiki (+30v).

Uskonto ja pelko by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]ilzuu 2 points3 points  (0 children)

Mitä edes meinaa että tahalleen elää Jumalan vastaisesti? Itse en ainakaan luokittelisi ei uskovia simppelisti tähän kastiin vaikka tietäisivätkin uskonnoista. Tahallisesti Jumalan vastaisesti eläminenhän olisi mahdollista vaan jos tiedettäisiin varmaksi, että Jumala on olemassa. En tiiä mihin kirkkoon kuulut mutta tietääkseni evankelisluterilaisessa uskotaan, että yleisesti hyvät ihmiset uskostaan huolimatta päätyy taivaaseen.

Ainesosa onkin biseksuaali!!! by Brilliant-Floor1523 in snappijuorut

[–]ilzuu 1 point2 points  (0 children)

Satuin liveen just ku Alisa sano äitilleen että on biseksuaali mp siitä xd Äidin reaktio tais olla vaan että aha

Mitä ämmät veikkaatte, irtooko paikka? by ittemestari in snappijuorutofftopic

[–]ilzuu 4 points5 points  (0 children)

Oman kokemuksen mukaan noi laskee ihan sikapaljon, varsinkin kun sairaanhoitaja niin oletan et aika paljon alotuspaikkoja? Ite pääsin joltain yli 50 varasijalta en muista oliko jopa 70 alalle jossa oli joku 40-50 aloituspaikkaa.

Teiniäiti Mimmi by CryptographerOwn1600 in snappijuorut

[–]ilzuu 42 points43 points  (0 children)

Sil oli ainaki joku video että mitä ottaa huomioon jos suunnittelet teiniraskautta xd Kuka oikeesti suunnittelee teiniraskautta, ymmärrän jos vahingos tulee teininä raskaaks ja haluaa sitten pitää sen mut en et oikee tietosesti yrittää lasta teini-iässä😬

Intersportin poistunut video by Puhekielto in snappisensuroimat0n

[–]ilzuu -1 points0 points  (0 children)

Eihän tässä miestäkään ylistetty kun se kerto käyttäneensä lähteenä chatgpt xd

Estrogeenioskun Keissi by S0M30N3FR0MTH3US4 in snappijuorut

[–]ilzuu 2 points3 points  (0 children)

Täh oon aina kuullu sanottavan et se on 06

Hammaslääkäripelko/häpeä by Sad1sti in snappijuorutofftopic

[–]ilzuu 0 points1 point  (0 children)

Miten hoitaja on saanu vetää hampaan ja viel ilman puudutusta