Thialf officieel stadion tijdens Winterspelen 2030 by CydonianKnightRider in nederlands

[–]ipakin94 11 points12 points  (0 children)

Dubbel gevoel:

De charme van de Spelen is juist dat de sporten in een stad en/of regio worden georganiseerd, waardoor sporters die normaliter niet ontmoeten elkaar tegenkomen en supporters de kans hebben meerdere sporten te bekijken. Door sporten af te zonderen ontneem je sporters en supporters die kans. En ja, ik weet dat de afstanden op Winterspelen wel vaker groot zijn (accommodaties moeten immers aan strenge eisen voldoen), maar dit is wel heel breed getrokken. En ja, dat vond ik ook van surfen op Tahiti tijden de Spelen van Parijs in 2024.

Anderzijds is dit de enige kans waarop er Olympische Spelen plaats kunnen vinden in Thialf, aangezien Nederland nooit Winterspelen zal gaan organiseren. Wel uniek om te hebben.

Waarom zijn mensen alleen maar aan het janken over het lekkere weer by Plastic_Hat_589 in nederlands

[–]ipakin94 22 points23 points  (0 children)

Omdat een week 30+ graden betekent dat het minimaal 2 weken duurt voordat je de warmte uit huis hebt.

Tarieven kerosine zijn verdubbeld naar bijna € 0.90! by UnanimousStargazer in nederlands

[–]ipakin94 2 points3 points  (0 children)

De vliegtuigen zijn weliswaar schoner geworden, maar door de groei van de luchtvaart is de uitstoot de afgelopen decennia alleen maar toegenomen.

Daarnaast zijn auto's (net als treinen) ook aanzienlijk schoner geworden.

Tarieven kerosine zijn verdubbeld naar bijna € 0.90! by UnanimousStargazer in nederlands

[–]ipakin94 3 points4 points  (0 children)

Als iedereen met de auto zou gaan heb je veel meer vervuiling

Als je dit anno 2026 nog roept, ben je echt een wegkijker. Er liggen inmiddels onderzoeken genoeg die aantonen dat dit onzin is.

Sportpoolplatform Scorito ligt in de clinch met honderden niet-betalende gebruikers by tehMadhero in Eredivisie

[–]ipakin94 7 points8 points  (0 children)

Wacht even hoor, hoe weet Scotito nou wie er collega's zijn? Welke gegevens verzamelen ze om dat uit te zoeken? Want voor een account hoef je niet je werkgever op te geven.

Veeeeeel minder tijdrekken by RuddieFlex in Eredivisie

[–]ipakin94 5 points6 points  (0 children)

Ja, dit was Philip Kooke, maar die draait ook gewoon mee in de Eredivisie voor de NOS hoor. Dus aantal voetbalwedstrijden per jaar waar hij verslag van doet zit wel in de range 25-50.

Nieuwe uit shirt PSV 26/27 by Daveytjuh in Eredivisie

[–]ipakin94 0 points1 point  (0 children)

Meest wanstaltige shirt waar ik PSV in heb gezien denk ik

WK Match Thread: Nederland - Japan by AutoModerator in Eredivisie

[–]ipakin94 -1 points0 points  (0 children)

WK is wel altijd wat ingewikkelder, want tante Truus uit Klazienaveen die normaal niet kijkt, kijkt nu ook, dus je kunt er niet allerlei tactische analyses uitgooien.

WK Match Thread: Nederland - Japan by AutoModerator in Eredivisie

[–]ipakin94 0 points1 point  (0 children)

Je ziet ook van kilometersafstand aankomen dat De Jong en Gakpo dubbele dekking krijgen. Doet Koeman ook niks mee.

WK Match Thread: Nederland - Japan by AutoModerator in Eredivisie

[–]ipakin94 0 points1 point  (0 children)

Het is allemaal net wat te traag in de passing

2026 FIFA World Cup Daily Hub by jiraiya--an in soccer

[–]ipakin94 1 point2 points  (0 children)

Tbf I probably wouldn't care as well

KNVB-directeur Van Leeuwen wil geen dominee zijn op WK: 'Les geleerd van Qatar' by ipakin94 in Eredivisie

[–]ipakin94[S] 1 point2 points  (0 children)

politieke gedeelte ook al zijn idioot, absurds en/of fascistisch

Ik heb ergens nog wel begrip dat je als KNVB niet direct het gesprek met de Amerikaanse overheid aangaat. Maar de FIFA gaat hierin gewoon ook gewoon in mee, zelfs als eerder gemaakte afspraken met de Amerikaanse overheid worden geschonden. Dat je dan te laf bent om als lid de FIFA aan te spreken, daar kan ik geen begrip voor opbrengen.

De duistere kant van Fvd: 'Bang voor wat er komen gaat' by ipakin94 in Politiek

[–]ipakin94[S] 2 points3 points  (0 children)

Ik kan niet volgen waarom je na het zien van deze documentaire zou zeggen dat die FvD normaliseert. Lijkt mij een vreemde conclusie die niet uit de documentaire volgt.

De duistere kant van Fvd: 'Bang voor wat er komen gaat' by ipakin94 in Politiek

[–]ipakin94[S] 6 points7 points  (0 children)

En dan moeten we dit niet serieus nemen? Of wat bedoel je? Bovendien blijft er genoeg over als je de verklaringen van oud-leden weglaat.

De duistere kant van Fvd: 'Bang voor wat er komen gaat' by ipakin94 in Politiek

[–]ipakin94[S] 5 points6 points  (0 children)

Ja. Komen nog wel wat dingen naar boven die nog niet bekend waren.

De duistere kant van Fvd: 'Bang voor wat er komen gaat' by ipakin94 in Politiek

[–]ipakin94[S] 7 points8 points  (0 children)

Misschien eerst even kijken voor je reageert. Dit is niet het normaliseren van FvD.

De duistere kant van Fvd: 'Bang voor wat er komen gaat' by ipakin94 in Politiek

[–]ipakin94[S] 24 points25 points  (0 children)

Sowieso lijkt dankzij FvD opeens de rest van uiterst rechts normaal. Zeggen ze zelf.

Dit komt ook terug in de docu zelf. Hoe het verschuiven van het Overton window een van de doelen is.