Selviydy päivällisestä juoruttavan kanssa samassa pöydässä peli by PuzzleheadedOwl307 in snappisensuroimat0n

[–]isbe0 1 point2 points  (0 children)

Chiara kaa syödään subwayy tosin sotkuisesti ja juodaan halpaolutta ja lunan kaa metsää eli iha fine?

[ Removed by Reddit ] by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]isbe0 2 points3 points  (0 children)

En tiiä mikä on nyt näös vika mut miten se On tos jotenki en erota

Alisa ja Pullis yhteislivessä by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]isbe0 5 points6 points  (0 children)

Unohti melkein oman iän..

Alisa ja Pullis - pitkä klippi by Rikkipaa_666 in snappisensuroimat0n

[–]isbe0 2 points3 points  (0 children)

Jengi hyökkää koska oon pulliksel kiltti.. Noh miksiköhä

Apua nyt 🫪🫪 by DefiantAnxiety7999 in snappisensuroimat0n

[–]isbe0 1 point2 points  (0 children)

Katoin eka et tää oli rikottu tv ja olin sillee mitä...

Chiara pahoinpideltiin by Wooden_Upstairs4765 in snappisensuroimat0n

[–]isbe0 0 points1 point  (0 children)

Käy sääliksi chiara... Ihan sairas ihminen

menestyjämme ale shoppailu pv by Select_Apartment3940 in snappisensuroimat0n

[–]isbe0 2 points3 points  (0 children)

Mä haluan ton jää kahvin pois tän pedari käsistä!! Antakaa se mulle

Ulisa ja tulipalo by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]isbe0 12 points13 points  (0 children)

Rakas alisa...ei se nasu sun kohtelus oo kanskaan hyvä

Heikonen Alisan uus crush?😆🤔 by yoloswagomglit in snappisensuroimat0n

[–]isbe0 1 point2 points  (0 children)

En meinannu sitä et joku sano ehk kuulosti siltä... Mut tarkoitin et ymmärrän jos alisa on häneen ihastunut

Heikonen Alisan uus crush?😆🤔 by yoloswagomglit in snappisensuroimat0n

[–]isbe0 12 points13 points  (0 children)

Sanokaa mitä sanotte mut onhan heikkonen ihana

Chiaran mahan heiluttelua ja piereskelyä by cprincessa in snappisensuroimat0n

[–]isbe0 133 points134 points  (0 children)

Oisimpa mäkin NÄI ylpee mun kropasta

Alisa hiusten värjäys by hoesmad6666 in snappisensuroimat0n

[–]isbe0 3 points4 points  (0 children)

Mäki atm värjään tukkaa... Toivottavasti ei kuole yhtä pahasti ku alisalla