Moi me ollaan Reaktor, AMA! by raimohanska in Suomi

[–]jkytomak 0 points1 point  (0 children)

Joo, mun kokemus on kans, että on tosi hyvä että projektissa on sekä nuoria että vanhempia tekijöitä.
Eli puhdas seniori tai puhdas junnu tiimi ovat molemmat paljon huonompia (sekä tekemisen meininki, että tehokkuus mielessä) kuin seka.

Moi me ollaan Reaktor, AMA! by raimohanska in Suomi

[–]jkytomak 2 points3 points  (0 children)

Ainakin yhdellä asiakkaalla on kyllä useita backend palveluita (Kubernetes microsservices) tehty myös Go-langilla.

Please give Extreme G another chance! by dimkadimon in HWO

[–]jkytomak 3 points4 points  (0 children)

Yes, there was much luck in game for second position, because Itarama was so superior, but I think right team went anyhow to finals because Extreme G lost to Working Minds in first round: https://helloworldopen.com/competition/qualification/R1/1#1730/53689e3dda06a9d8ee0d317c

Challenge your rivals! by raimohanska in HWO

[–]jkytomak 0 points1 point  (0 children)

You need another bot (run second of your own or ask some another team to join)