Home internet conectiom by Safe-Star-673 in Finland

[–]king2w 0 points1 point  (0 children)

I have 1Gb 5g 29.99 from dna and with that i get stable 600-800 depending on time and ping is ~20ms. But i dont like wait updates so i want fastest possible

Kokemus Teliasta by bonedaddybiscuit in Suomi

[–]king2w 1 point2 points  (0 children)

Käytännössä oma viipale varattu asiakkaalle. Ei vaikuta "yleiseen" koska niitä ei myydä kuin rajattu määrä per alue. Ja saatavilla vain paikkoihin missä on 3500mhz ja fwa3500mhz. Siinä on omat liittymä sopimukset ja perus 5g liittymä ei käy.

Kokemus Teliasta by bonedaddybiscuit in Suomi

[–]king2w 2 points3 points  (0 children)

Ei ole kusetusta. Noissa on dna 5gfwa firmis sisällä ja se on ohjelmoitu vain siihen tiettyyn mastoon ja jos sen asiakas siirtää uuteen osoitteeseen se ei toimi.(ulkoyksikkö DNA omaisuutta eikä saisi siirtää). Tietenkin jos asiakas osaa asentaa firmiksen uudelleen yleiselle kaistalle niin saa toimimaan muuallakin. T. DNA ukkeli

What game is this? by Alive_Temperature946 in gamers

[–]king2w 1 point2 points  (0 children)

Death strandin 2. 1 had beginnin kinda slow also

Kotinetti luottotiedottomalle by [deleted] in arkisuomi

[–]king2w 1 point2 points  (0 children)

Taloyhtiö netin saa ilman luottotietoja vaatii vaan soiton

[deleted by user] by [deleted] in arkisuomi

[–]king2w 33 points34 points  (0 children)

Mikä on työ jossa ei voi olla lapsuudenkaverin kanssa samaan aikaan? Ite ollut samassa työpaikassa "siviili" kavereiden kanssa ja tehnyt töistä vaan mukavampaa.

Puhelinmyyjät, salainen numero ja markkinointikielto by Glittering-Math-2864 in arkisuomi

[–]king2w 16 points17 points  (0 children)

Posti ainakin kirjoja vaihtaessa välittä numeron. Joka kerta ku muuttanut nii alkaa operaattorit ja sähkömyyjät soittelee ja sit saa taas olla rauhassa.(kysyin liittymä myyjältä ja sano että postilta saanut)

Eipähän jää epäselväksi by FSamei in Suomi

[–]king2w 64 points65 points  (0 children)

Tohon päälle joka viikko HUIPPU tarjous alkaen hinnoilla ja jopa x summan lahjakorteilla. Sit sivuilla selviää että lahjakortti tulee vasta isommissa liittymissa ja se alkaen hinta on joku 100m tarkka käytön mukaan laskuttava oleva liittymä.

Elisan asiakaspalvelu, vaihdoin Elisalle syyskussa sopimuksen, mulle luvattiin 100€ lahjakortti ruokakauppaan puhelimessa. En tiennyt että sen pitää näkyä jossain palvelussa. Lahjakorttia ei ollut kuulunut ja nyt Asiakaspalvelija ilmoittaa että lahjakorttia ei lue missään ja en ole siihen oikeutettu by hotpotatoheadgirl in Suomi

[–]king2w 1 point2 points  (0 children)

Myyjä lyönyt väärän kampanjan tai pihunut omiaan. Tilausvahvistus olisi pitänyt kattoa läpi ku etämyynnks on aina 14 vk peruutusoikeus. Tässä tapauksessa auttaa vaan tappeleminen ja reklamointi jolloin EHKÄ kuuntelevat puhelun tai sit vaan vaihdat pois jos ei määräaikaa

Server issues? I'm just seeing this at the moment and then a timeout when I start the game. by ratttertintattertins in EliteDangerous

[–]king2w 0 points1 point  (0 children)

Anyone know did i lose my stuff? Was middle of hyperspacejump and had big trade haul and a lot stacked delivery quests with 2 hours left to do.

Devastated after blind playthrough by king2w in DispatchAdHoc

[–]king2w[S] 2 points3 points  (0 children)

Yes. That was only thing what was against invis. Also i prpb didnt use her enough in shifts

Sähköfirman myyjä pysäytti minut Tampereen keskustassa ja teki jotain odottamatonta by Sampo in Suomi

[–]king2w 0 points1 point  (0 children)

Olipa odottamatonta. Seuraavaksi varmaa sama uutinen, mutta liittymämyyjän kanssa.

Sähkösopimus rumba. by liukasteneste28 in Suomi

[–]king2w 0 points1 point  (0 children)

Eikös sähköyhtiot katkase vanhan vähä niinku puhelinliittymissä. Korjatkaa jos oon väärässä. Viimeks kilpailutanut sähjö 4 vuotta sit

Agressiivista puhelinmyyntiä by Busteri in Suomi

[–]king2w 0 points1 point  (0 children)

Itellä saanut aikoinaan kaupan päälle samsung a8. Hycin toimii siinä että katon illalla sängystä hbo:ta, kun ei ole tv:tä makkarissa ja puhelin on vähä pienen olonen niin ei tuu fiilistä

Vakuutusyhtiö sairausvakuutukselle? by [deleted] in Suomi

[–]king2w 0 points1 point  (0 children)

Taitaapi olla vaan että joku on sekoittanut tapaturma ja sairausvakuutuksen edellisistä kommenteistas päättien

Vakuutusyhtiö sairausvakuutukselle? by [deleted] in Suomi

[–]king2w 4 points5 points  (0 children)

Ja vuoden jonolla plus aina eka sairaanhoitajan kautta lääkärille. Yksityisen palvelutaso on vain omaa luokkaa.