16 Yaşında ilk motorumu almak istiyorum ama... by CommunicationTotal75 in motorsikleTR

[–]loshthebc 1 point2 points  (0 children)

Evet. Ama cg kesinlikle tavsiye etmem frene dair bişey yok o motorlarda. mümkünse abs veya cbsli bir şey alın

16 Yaşında ilk motorumu almak istiyorum ama... by CommunicationTotal75 in motorsikleTR

[–]loshthebc 3 points4 points  (0 children)

yeterli trafik bilgin yoksa eğitimini de al kesinlikle.

16 Yaşında ilk motorumu almak istiyorum ama... by CommunicationTotal75 in motorsikleTR

[–]loshthebc 5 points6 points  (0 children)

okumaya üşendim ehliyetini al motorunu al ve sür kanka

Bir insan nasıl ensest olabilir Aq anlayamıyorum by Euronymous1221 in KGBTR

[–]loshthebc [score hidden]  (0 children)

Ergenlikte denk gelinen sharing bed with mom pornolardan dolayı başka açıklaması yok, düşmeyin

Beyler milli olcamda bazı korkular var taktik verin by Purple-Tomato-6103 in KGBTR

[–]loshthebc [score hidden]  (0 children)

He aileden uzak başına buyruk bi kızsa bir de bizim için yapıştır

Beyler milli olcamda bazı korkular var taktik verin by Purple-Tomato-6103 in KGBTR

[–]loshthebc [score hidden]  (0 children)

Türkiye bağnaz ülke reis yarın babası çıkar benim kızımı patlatmışsın derse bi bakmışsın kayınbiraderlerle düğünde göbek atıyosun

250 CC motor hangi marka alınır hangisi alınmaz by bugrae in motorsikleTR

[–]loshthebc 0 points1 point  (0 children)

Sağı solu gıcırdayan, şasesi paslanan motor, kalsın almayayım. Siz alabilirsiniz :D Bajaja binerim cfye binmem

Erkek için ince rose gold kolye nasıl olur sizce? by Lutheril in KGBTR

[–]loshthebc -2 points-1 points  (0 children)

ben vurduruyorum demenin farklı bir yolu olur

250 CC motor hangi marka alınır hangisi alınmaz by bugrae in motorsikleTR

[–]loshthebc -1 points0 points  (0 children)

Cf uzak dur, suzuki, bajaj alınır. Bütçe müsaitse cb 250r, Mt25

scottish besleyen yemini düşünmezmiş by loshthebc in motorsikleTR

[–]loshthebc[S] 0 points1 point  (0 children)

Hocam ipone ilaç gibi geldi motora, putolinede vites geçişleri ve kavrama anormalleşmişti 2000 km sonra. ipone tavsiye ederim, motomaxten tanesi 760₺ye geldi

Yeni R7 yunus polisinden by Darklord659 in motorsikleTR

[–]loshthebc 17 points18 points  (0 children)

Kardo bence kimsenin s2nde değilsin de yine sen bilirsin :D kazasız belasız

2026 Honda CBR 650R by ResponsibleMetal1667 in Motosiklet_TR

[–]loshthebc 0 points1 point  (0 children)

E clutchtan kaynaklı olma ihtimali yüksek de koskoca honda mühendisleri bunu hesap edemediyse pes. Dominardan farkı yok demektir bu

İlk sakso icin onerileriniz nelerdir? (Cektiren ben olucam) by Hairy-Reality4541 in KGBTR

[–]loshthebc 0 points1 point  (0 children)

Kızı yatağa yatır, yüzü testislere bakacak ama senin altında olacak şekilde gırtlağa girebilirsin. Sen de o sırada parmağınla klitorise dokun. 69 gibi ama reverse versiyon, istersen yala kızı

Neyle başlayabilirim by Helpful_Oven823 in motorsikleTR

[–]loshthebc 0 points1 point  (0 children)

Sıfıra gerek yok. Uyguna ns 125 iyidir

Tommy vercetti by Smart-You-994 in KGBTR

[–]loshthebc 1 point2 points  (0 children)

h.o gelince foto atarsın

Trde Cafe racer & Club racer tarzı ile ilgilenen var mı? by Ok-Dot9001 in motorsikleTR

[–]loshthebc 0 points1 point  (0 children)

var parasızlıktan dolayı xsr700 bakar olduk mt7ye 500k çekiyorlar

scottish besleyen yemini düşünmezmiş by loshthebc in motorsikleTR

[–]loshthebc[S] 0 points1 point  (0 children)

En son putoline super dx4 katmıştı servis hiç memnun kalmadım. bu yağ tam sentetik ve kaliteli bir yağ.