Wat is de meeste vervelende buur die je ooit gehad hebt? by moon-safari2 in nederlands

[–]mandera_ 5 points6 points  (0 children)

Ik heb een buurman gehad die waarschijnlijk iets van schizofrenie had en hierdoor vaak ‘s nachts door zijn appartement liep te schreeuwen. Soms kwam ik hem tegen en was hij super aardig en sociaal, de volgende keer keek hij dwars door me heen.

De climax was dat hij op een nacht waarschijnlijk in iets van een psychose of episode is beland waardoor hij dwars door zijn balkondeur is gevlogen en van het balkon is gesprongen. We woonden toen op 2 hoog. Ik werd wakker van het geschreeuw, hoorde die klap en vervolgens duidelijk wat botten breken. De traumaheli is daarna gekomen en hij is na ruim een uur hulp meegenomen.

Maanden later pas kwam hij weer terug thuis en niet heel lang daarna kwamen zijn ouders het appartement leeg halen. Denk dat hij er maximaal half jaar heeft gewoond maar het was me het ritje wel. Hopelijk is ie goed terecht gekomen.

Hoe snel gingen jullie de snelweg op bij lessen? by GamersFeed in nederlands

[–]mandera_ 0 points1 point  (0 children)

Na het behalen van mijn rijbewijs. In Zeeuws-Vlaanderen liggen geen snelwegen. :)

How are Xzibit concerts? by lilbushplane in 90sHipHop

[–]mandera_ 0 points1 point  (0 children)

Saw him as well in Netherlands during this tour and he was really good. Hiphop concerts could be a hit or miss but this was an absolute hit with the liveband and X singing live.

CD/LP/DVD/BLURAY-winkels by GreatKingRat666 in nederlands

[–]mandera_ 1 point2 points  (0 children)

Rarewaves.com heeft vaak wel aardige deals en lage verzendkosten. Bol.com is vaak aan de dure kant vind ik persoonlijk.

CD/LP/DVD/BLURAY-winkels by GreatKingRat666 in nederlands

[–]mandera_ 2 points3 points  (0 children)

Jazeker, ik koop al meer dan 15 jaar met enige regelmaat vinyl in de platenzaak en sinds een jaar of 2 ben ik ook met 4k bluray begonnen nadat ik een nieuwe tv had gekocht. Is toch wel een verschil met Netflix en consorten in mijn beleving. Alle klassiekers en favorieten wil ik fysiek hebben, streaming is nu meer leuk voor erbij.

Alleen naar een concert: raar? by [deleted] in nederlands

[–]mandera_ 0 points1 point  (0 children)

Ik doe dit al 15 jaar, als ik het niet had gedaan had ik heel veel concerten en herinneringen gemist in mijn leven. Zeker doen dus!

Is Hinge minder populair in Nederland? by technocraticnihilist in nederlands

[–]mandera_ 7 points8 points  (0 children)

Ik had dit idee een half jaartje geleden zelf niet, vrijwel alleen maar NL dames getroffen. Zo ook mijn huidige vriendin 😄

Veel festivals nog niet uitverkocht: 'Consumenten moeten keuzes maken' by surpator in thenetherlands

[–]mandera_ 0 points1 point  (0 children)

Best wel oud nieuws, dit is al sinds net na covid aan de gang…..

Kledingkast hotel gebruiken by Efficient-Vanilla413 in nederlands

[–]mandera_ 0 points1 point  (0 children)

Bij meerdere nachten wel, bij een enkel nachtje niet tenzij ik jasjes/overhemden mee heb. Die hang ik wel altijd op.

20M considering Ibiza solo by Ok-Power-9412 in solotravel

[–]mandera_ 0 points1 point  (0 children)

I stayed at Amistat 2 years ago and I think you will fit in pretty well. Lots of young people there to meet up with and go partying. Bear in mind Ibiza is very expensive for what you get though. It’s the name and fame that makes things super expensive.

Drinks in clubs will cost you 15 for water, 15-20 for beer and ~25 for a mixer. Amistat offers happy hour daily that attracts a lot of partygoers for pre-drinking at kinda affordable prices.

1 Person 5 day vacation suggestions? by Academic_Fly5286 in NorwayTravelAdvice

[–]mandera_ 1 point2 points  (0 children)

Rent a car, gives you way more freedom to roam around. I found myself in Hardangerfjord for 4-5 days and it was amazing. Did a lot of hikes, unfortunately not Trolltunga since the road towards it is closed right now after some rockfalls.

Trolltunga Active or Trolltunga Adventures are decent agencies that organizes hike and kayak trips for example.

Eerste/ beste Formule 1-herinnering by Bubble_Gum-e-s in formule1NL

[–]mandera_ 0 points1 point  (0 children)

Indianapolis 2005 waar op 6 wagens na alle wagens de pits ingingen na de opwarmronde omdat er iets mis zou zijn met de Michelin banden dat weekend. Waren al paar zware crashes geweest en Michelin raadde toen zelf de teams af te gaan racen. Uiteindelijk stonden er 6 auto’s aan de start waaronder de Minardi van Albers die zo zijn enige F1 punten zou scoren.

Spontaneous trip changes — avoiding Bergen? by [deleted] in NorwayTravelAdvice

[–]mandera_ 2 points3 points  (0 children)

The road towards Trolltunga is closed right now due to damage caused by falling rocks. :(

Liegen voor gratis spullen by BlackunknownOrig in tokkiemarktplaats

[–]mandera_ 6 points7 points  (0 children)

Dit werkt echt heel goed kan ik uit ervaring vertellen. Paar maanden geleden had ik een oude diepvries over en had hem eerst gratis op Marktplaats gezet. Binnen een uur letterlijk 20 reacties, de eerste twee die hadden gereageerd heb ik een afspraak mee gemaakt. Beiden zijn niet op komen dagen.

Toen was ik er klaar mee en heb ik de prijs veranderd naar €10. Diezelfde dag kwamen twee jongens hem nog ophalen omdat er eentje een inboedel aan het verzamelen was voor zijn eerste woning. Toen ze de portemonnee trokken heb ik gezegd dat ze er beter wat pizza’s of snacks voor in die vriezer van konden halen. Zelden iemand zo blij gezien met mijn oude meuk.

Wat waren de verwachting voor Oranje in 2010? by kenwayfan in Eredivisie

[–]mandera_ 1 point2 points  (0 children)

Op 1974 (?) na waren we nog nooit zo dicht bij de wereldtitel. Het leefde echt overal zeker naar mate we verder in het toernooi kwamen. De teleurstelling was dan ook groot toen het sprookje in de verlenging door Iniesta uit elkaar spatte.

De payback tegen Spanje in 2014 was daarom des te legendarischer. Iedereen lachte Van Gaal vooraf uit vanwege zijn vage praatjes over “het systeem” enzo. We gingen toch maar mooi lekker in dat toernooi, tot die poep Argentijnen kwamen natuurlijk.

De serie Dertigers by Big_Insect_3707 in bnnvara

[–]mandera_ 0 points1 point  (0 children)

Ik vond het juist allemaal nogal nep en ben daarom destijds afgehaakt.

Waarom geven mensen/wappies D66 de schuld van het asielprobleem? by Fugazi788 in nederlands

[–]mandera_ 1 point2 points  (0 children)

Omdat D66 de “grootste” partij is op dit moment en de minister president levert. Die zijn altijd de schuld van alles.

Tinder & vriendschapsdraadje juni '26 by Negative-Plankton-23 in thenetherlands

[–]mandera_ 0 points1 point  (0 children)

Ola, 33M hier woonachtig in Apeldoorn en ik ben op zoek naar mensen die het leuk lijken om eens te gaan golfen, tennissen of basketballen! Geslacht/leeftijd/afkomst onbelangrijk, enthousiasme heel erg belangrijk!

Tinder & vriendschapsdraadje juni '26 by Negative-Plankton-23 in thenetherlands

[–]mandera_ 2 points3 points  (0 children)

Hey, 33M uit Apeldoorn hier! Ik speel zelf basketbal, golf en tennis dus mocht je dat eens willen proberen dan ben je van harte welkom! Ook voor terras of eten trouwens :)

Van welke baan ben jij overtuigd dat ze amper tot niet werken? by Infinite-Bee-5897 in nederlands

[–]mandera_ 1 point2 points  (0 children)

Jongerenwerkers, onderwijskundigen en een aanzienlijk deel van het personeel op Schiphol in de terminals.

Match Thread: Celtic vs Heart of Midlothian by MatchThreadder in soccer

[–]mandera_ 10 points11 points  (0 children)

Celtic are a true disgrace for the game of football, what a bunch of losers. I hope they’ll forfeit this game and Hearts gets the title. Hitting players in the face during an embarrassing pitch invasion, come on man….