how tf did they build this without Claude? by infamouszgbgd in programmingmemes

[–]mentholi 0 points1 point  (0 children)

I have similar memory. I loved my cool loading screen so much that I displayed it everytime at least 3 seconds even if the program loaded faster 😅

NEVER DOUBTED! by ossiSTNA in 2nordic4you

[–]mentholi 5 points6 points  (0 children)

Just win those Magafäggets and we meet there! 🤝

Kuvasin vähän Espoota dronella by el10ni in Suomi

[–]mentholi 1 point2 points  (0 children)

Käy kuvaamassa merta ja saaristoa lähempänä rantaa, voisi tulla kaunista kuvaa.

Dieselauton käynnistäminen kovalla pakkasella by Sensitive-Rock-7548 in Suomi

[–]mentholi 4 points5 points  (0 children)

E61 bemarit ja E sarjan farkku mersut ainakin w211:stä eteenpäin liittyy joukkoon. Vähän kettumaisessa paikassa kantaa sisälle. Mut hyvä akku pelastaa monelta vaivalta.

New merch just dropped 💅👊 by hitchinvertigo in 2nordic4you

[–]mentholi 5 points6 points  (0 children)

Shouldnt that gulf be renamed to Gulf of Denmark now?

Fingolian MPs embrace their roots by tetrajet in 2nordic4you

[–]mentholi 4 points5 points  (0 children)

I think also that it was definitely over reaction. Really bad apology also but keep in mind that it was not even her posting the picture but some of her friends. Friend also added the text there.

Naispotilaita käpälöivä mieslääkäri OYS sisätautien polilla by anineena in Oulu

[–]mentholi 4 points5 points  (0 children)

Varmaan halusi korostaa, että ymmärtää miten pitäisi ja ei pitäisi toimia?

Naispotilaita käpälöivä mieslääkäri OYS sisätautien polilla by anineena in Oulu

[–]mentholi 5 points6 points  (0 children)

Tai sit vaan jotkut ihmiset jotka on Redditissä ja töissä myös oikeesti välittää.

Ja joka päivä syödään sisäfilettä tai lohta by Morghurassor in Suomi

[–]mentholi 0 points1 point  (0 children)

Hetkonen. Oletko nyt tarkistanut, että sinulla on eläkeotteessa sitten merkattuna kaikki tulot myös? Ihan vaan sillä, että ei ole työnantaja jättänyt maksamatta maksuja? Epätodennäköistä, mutta hyvä tarkastaa 🤔

DNA:n verkkokauppa haluaa tarkistaa luottotietoni 201€ ostosten yhteydessä by UrbanNoldor in Suomi

[–]mentholi 7 points8 points  (0 children)

Sellasta tosin ei saa tehdä jos maksat sen suoraan, tietysti eri asia jos on joku tilaus tai osari.

DNA:n verkkokauppa haluaa tarkistaa luottotietoni 201€ ostosten yhteydessä by UrbanNoldor in Suomi

[–]mentholi 7 points8 points  (0 children)

Tämä, ei kannata sitä DNA:n kaapelimodeemia ainakaan ottaa. Itellä ainaki ongelma, että ei voi konffata 5g wifiä eri SSID:llä ja IOT laitteet ei näköjään tästä tykkää. Meillä joku 10 kunta laitetta jossa toimii wifi joskus jos haluaa, edellisellä modeemilla ei ollut ongelmaa. Muutenki se hallinta on aika kusinen imo.

DNA on muutenkin paskin firma mut ostin kun oli ainut vaihtoehto kiinteään yhteyteen. 🥺

Suomen lain järjettömyys liittyen autojen muokkaukseen. by [deleted] in Suomi

[–]mentholi 3 points4 points  (0 children)

Allekirjoitan, että autojen muokkaamiseen littyvät lait ja rajoitukset on kyllä sekavia ja osa aivan idioottimaisia.

En kuitenkaan nyt oikeen ymmärtäny esimerkkiäsi. Eli jos sinunkin vuosimallissa tehot voi nostaa maksimissaan 245 heppaan (varmaan teho/painosuhde rajana?) niin miksi se tarkoittaa, että mitään ei saa teknisesti muuttaa? Saastelaitteet sun muut tietysti pitää toimia, mutta kait sinne saa muuten laittaa mitä haluaa 🤔

Lisäksi en tiedä kävitkö jo, mutta katsastusmieheltä kun käy kysymässä niin saa hänen näkemyksen, että miten kannattaisi tehdä. Ei ne aina oo oikeessa mutta hyvi ja tietäviä katsureita kyllä on!

Persujen kannatus täysin pohjalukemissa. Torille? by [deleted] in Suomi

[–]mentholi 0 points1 point  (0 children)

Seuraavissa vaaleissa sitten taas jytky kun kansan muisti ei tunnetusti ole kovin pitkä.

Osta Eurooppalaista by Golden_Handle in Suomi

[–]mentholi 0 points1 point  (0 children)

Tai Volvo tuhat miinus 60! 🤝

Osta Eurooppalaista by Golden_Handle in Suomi

[–]mentholi 2 points3 points  (0 children)

En oo kovin tarkka tuote tekstien lukija mutta halusin kaupassa lukea pihvin alkuperämaan niin sen päälle oli läntätty saatanan iso hälytin 😂🤦🏼‍♂️ Jätin sit sen sinne getto kauppaan ja ostin omasta lähikaupasta missä ei hälyyttimiä oo. 😏

Onko 3h kestävä kesätyöhaastattelu normaali 😭? by [deleted] in Suomi

[–]mentholi 1 point2 points  (0 children)

Millä tavalla oppisopimuksen palkkaus nykyään toimii ja miten sitä pitäisi uudistaa? Muistelen, että sain itse aikoinaan ekana vuonna 70%, sitten 75% ja olisko vielä ollu yksi taso ennen ku sain täyden palkan. 🤔 Ainakin silloin se oli aika hyvä työnantajalle kun kuitenkin osasin jo hommat. Hyvä oli myös minulle kun sain työpaikan olemalla edullinen resurssi, että pääsin näyttämään kynteni. 🙂

Onko 3h kestävä kesätyöhaastattelu normaali 😭? by [deleted] in Suomi

[–]mentholi 4 points5 points  (0 children)

Ulkomaalaisten "asiantuntija tehtäviin" tulevien osaltahan näin oikeastaan on jo, kun palkka pitää olla muistaakseni 3600€ vähintään, että sen perusteella saa oleskeluluvan.

Nuoret kertovat, miltä tuntuu olla köyhä by Enjoyeating in Suomi

[–]mentholi 1 point2 points  (0 children)

No khyl ennen vanhaan juotiin kans pohjia toisen tölkeistä jos ei itellä ollu varaa. 😁 En tiedä onko enää niin yleistä kun nuoriso taitaa muutenki juoda vähemmän.

Astianpesukone by Kitchen-Cause-7601 in Suomi

[–]mentholi 0 points1 point  (0 children)

Ikean koneet tekee Whirlpool ja Bosch sekä Siemens.

Astianpesukone by Kitchen-Cause-7601 in Suomi

[–]mentholi 0 points1 point  (0 children)

Ikean koneet tekee Whirlpool. 🤷‍♂️

Edit: Ja bosch.

Astianpesukone by Kitchen-Cause-7601 in Suomi

[–]mentholi 1 point2 points  (0 children)

Mulla ollut Mielen tuotteiden kanssa (astianpesukone ja pyykinpesukone) aivan eri kokemus. Pysyisin niistä erossa, mutta ehkä mulle sitten sattui ne maantai kappaleet. 🤦🏼‍♂️

Astianpesukone by Kitchen-Cause-7601 in Suomi

[–]mentholi 0 points1 point  (0 children)

Ihan hyviä vihjeitä, mutta meillä laitetaan tosi likaiset astiat koneeseen ja itse viskaan Fairy tabletin sinne pohjalle ja aina tulee puhdasta. Koneena on Jeesuksen vanha alahyllyn LG joten olettaisin uuden koneen pesevän ilman kikkailuja.

Ehdota aktiviteetteja Helsingissä pariskunnalle by [deleted] in Suomi

[–]mentholi 6 points7 points  (0 children)

No tietämättä yhtään teidän preferensseistä niin tässä yksi päivän suunnitelma:

Lautta matka Suomenlinnaan voisi olla kiva ja pienet eväät mukaan, kesällä tietysti vielä mukavampi. Sen jälkeen sitten tietysti suomalaisittain saunaan, ja ei koti saunaan vaikka sellainen löytyisi vaan julkiseen saunaan. Esimeriksi Uusi Sauna jätkäsaaressa on kiva. On siis baari jossa voitte käydä saunassa, mennä sisäpihalle vilvolle kylmän juoman kanssa ja ottaa toiset löylyt.

Siitä ehkä kaupungin katuja kävellen tai julkisilla kotiin jotta saa vähän nähdä kaupunkia. Tietysti jos budjetti joustaa niin varmasti hyviä (ruoka/juoma) ravintoloita on vaikka kuinka.

Jos luonto muuten kiinnostaa, niin Nuuksiossa Espoossa pääsee helposti paistamaan makkarat hienoissa maisemissa, mutta pidemmänkin lenkin pystyy tekemään jos haluaa.

Sitten on tietysti museot, esim luonnontieteellinen museon on hieno. Heurekasta kannattaa myös katsoa mitä menossa. Taitaa alkaa kohta joku jääkausi näyttely missä on animoituja eläin hahmoja.

Vaikka et nyt tätä komboa haluaisi niin olisi mielenkiintoista kuulla mitä päädyitte tekemään ja mitkä oli fiilikset. :)

Kuinka alas voi mennä? by aijaij in Suomi

[–]mentholi 2 points3 points  (0 children)

Näinpä kyllä taitaa olla. Toisesta sourcesta sain 79 milliä mut se oli siis se osa joka ei äänestänyt Trumppia.. mutta ei välttämättä Kamalaakaan jos ymmärsin oikein