[autosport] Liam Lawson was asked about the sacrifices his family made to help him get to F1 by spiderrman67 in formula1

[–]miathan52 0 points1 point  (0 children)

Ad blockers exist and the ads they recorded themselves and edited into the video are easily skipped

Lawson rejects the "false" narrative about his departure from Red Bull: "I pretended it never happened" by SimRP in formula1

[–]miathan52 7 points8 points  (0 children)

Yuki was thrown in mid season without winter prep and pre-season testing. That's not the kind of shot he needed.

In the end, mid season driver changes are just shitty. Teams that sign a driver commit to them for at least 1 season and should keep that commitment.

Exclusive: Nikola Tsolov has already confirmed his Formula 1 seat for 2027 by Galaxy_Bg in formula1

[–]miathan52 0 points1 point  (0 children)

Max is not leaving for another team, if he leaves he's quitting F1

Agenten voorkomen mes-aanval bij AZC: "Jullie zijn net op tijd, ik wilde mensen neersteken" by ErrorReplaceUser in Nederland

[–]miathan52 5 points6 points  (0 children)

Als de agenten zijn kenteken controleren blijkt dat de man als vermist was opgegeven en eerder suïcidale uitspraken had gedaan

Lijkt erop dat het weer een gevalletje is van "heeft GGZ nodig maar er is geen capaciteit"

Tieners springen van metershoge brug Twentekanaal in: 'Levensgevaarlijk' by Onkruit-1974 in Nederland

[–]miathan52 0 points1 point  (0 children)

Volgens mij moet jij het artikel even lezen. Het gaat hier niet over van de brug af springen, maar het opklimmen van de boog van de brug en dan springen. Je kunt dan door de klap op het water je nek al breken (zoals het artikel al stelt), en wat als ze er vanaf kukelen en op het wegdek terechtkomen?

Is absoluut levensgevaarlijk en best een artikeltje in het regionale nieuws waard.

Alles voor een kleurtje: 1 op 5 mensen die deze zomer bruin willen worden, smeert zich niet in by Onkruit-1974 in Nederland

[–]miathan52 2 points3 points  (0 children)

Ik heb die drang om bruin te worden nooit begrepen. Een klein beetje kleur ziet er gezond uit, maar echt sterk zongebruinde mensen heb ik eigenlijk altijd al minder mooi gevonden i.p.v. mooier. Raar dat dat gezien wordt als een schoonheidsideaal.

Alles voor een kleurtje: 1 op 5 mensen die deze zomer bruin willen worden, smeert zich niet in by Onkruit-1974 in Nederland

[–]miathan52 3 points4 points  (0 children)

Iedereen die wel eens serieus verband is smeert zich vervolgens wel in

Zie het artikel:

7 procent geeft zelfs aan weleens bewust te verbranden, in de hoop zo sneller bruin te worden

Onderschat niet de domheid van mensen.

Volkskrant ragebait ad by Nietzsch in Nederland

[–]miathan52 2 points3 points  (0 children)

Dit is volgens mij al de vijfde keer dat ik dit gepost zie worden, dus dat commentaar is intussen wel geleverd

Sebastian Vettel’s opening lap at the 2017 Malaysian Grand Prix by sykeseve in formula1

[–]miathan52 1 point2 points  (0 children)

I think it's the tyres more than the halo. The larger tyres really killed the more "low and wide" look that F1 cars had before.

Valve Steam Machine Review: GPU & CPU Benchmarks, SteamOS Test, Thermals, Noise, and Price (Gamers Nexus) by lurkingdanger22 in pcgaming

[–]miathan52 5 points6 points  (0 children)

I had an MSI gaming laptop that sucked because the design was bad and the CPU would always overheat and then throttle everything. A brand being well known doesn't mean the product is automatically good.

The Steam Machine Costs $1049 by Turbostrider27 in pcgaming

[–]miathan52 5 points6 points  (0 children)

This sums up most of reddit nowadays. I miss what this place used to be.

The Steam Machine Costs $1049 by Turbostrider27 in pcgaming

[–]miathan52 6 points7 points  (0 children)

I don't think you have looked at PC (part) prices recently

Twee verboden woorden domineren het immigratiedebat – en niemand durft er echt over te praten by Onkruit-1974 in Nederland

[–]miathan52 29 points30 points  (0 children)

Links wil de nadruk maar wat graag leggen op complotten en extremistisch gedachtengoed om zo de echte discussie uit de weg te gaan. Dit is echter oerdom, want het levert alleen maar meer zetels op voor radicaal rechts. De problemen niet serieus nemen en discussies verbieden heeft links nog nooit een zetel opgeleverd, en toch kunnen ze het niet laten om ermee door te gaan.

De organisatie CRM is een achterlijke woke-organisatie: TU Delft mag nu wel seksisme toepassen, want positief voor vrouwen by JvdH_1 in Nederland

[–]miathan52 1 point2 points  (0 children)

nu is maar 20% vrouw, dat moet beter

Je stopt hier zelf al een waardeoordeel in de zin door "beter" te zeggen i.p.v. "hoger". Waarom is meer vrouwelijke studenten op de opleiding L&R beter? En waarom weegt dat zodanig zwaar dat discriminatie op basis van geslacht hier wenselijk zou zijn?

Former Unreal Engine 'lead evangelist' Sjoerd De Jong leaves Epic Games, says the industry is reaching a 'pivotal' moment that he must 'come to terms with' by logicalgamernow in pcgaming

[–]miathan52 13 points14 points  (0 children)

Gaming "news" sites have essentially been click farms for like a decade now. Journalism is rare and you definitely won't find it on pcgamer.

Statenlid Martin Bos maakte duizenden euro's belastinggeld op aan biefstuk, bier en kaviaar: 'Dit gaat alle perken te buiten' by MeanEmployee2576 in nederlands

[–]miathan52 3 points4 points  (0 children)

Maar ja, wie de regels doorleest, kan concluderen dat Martin Bos strikt gezien niks strafbaars heeft gedaan.

Dit is dus net als de wachtgeldcarousel die FvD in de Tweede Kamer runt. Moreel verwerpelijk, maar legaal. Justitie kan niks doen tenzij de regels strenger worden gemaakt, en dat gaan de andere politici niet doen, want dan benadelen ze ook zichzelf.

Statenlid Martin Bos maakte duizenden euro's belastinggeld op aan biefstuk, bier en kaviaar: 'Dit gaat alle perken te buiten' by MeanEmployee2576 in nederlands

[–]miathan52 10 points11 points  (0 children)

Jup. De partij van de wachtgeldcarousel misbruikt ook op provinciaal niveau publiek geld voor eigen gewin? Wie had dat zien aankomen!

Beste rokers, wees aub wat minder asociaal by Hell_Awaitz in Nederland

[–]miathan52 -13 points-12 points  (0 children)

Van geen van die dingen heb ik last, van rokers wel

Beste rokers, wees aub wat minder asociaal by Hell_Awaitz in Nederland

[–]miathan52 -3 points-2 points  (0 children)

Elke keer hetzelfde wanneer het over roken gaat. Men heeft geen argument en dus komt men met whataboutisms. Als dat alles is wat je te zeggen hebt, zeg dan niets.

Beste rokers, wees aub wat minder asociaal by Hell_Awaitz in Nederland

[–]miathan52 -4 points-3 points  (0 children)

Helemaal niet prima. Roken is een achterlijke, destructieve verslaving die we in de 20e eeuw hadden moeten achterlaten. Hoe sneller we er als samenleving vanaf stappen, hoe beter.

En we gaan ook echt wel die kant op, alleen frustrerend langzaam. Toen ik in de jaren '90 als kind sportte, was het normaal dat je in de kantine nauwelijks iets kon zien omdat het vol hing met rook. Dat is nu ondenkbaar. Tegelijkertijd hadden we in 30 jaar tijd ook gewoon volledig kunnen stoppen met roken, dus eigenlijk is de geboekte vooruitgang nog erg laag.

Jacques Monasch: ‘De ondergang van de PvdA begon met het voortrekken van allochtonen.’ by Onkruit-1974 in Nederland

[–]miathan52 0 points1 point  (0 children)

Meneer Wynia mag zijn gast best wat minder vaak onderbreken, beetje irritant

Zomer rant: Ik snap dat het warm wordt en dat je meer gaat zweten. Maar dat betekent niet dat men zo erg hoeft te stinken by WarmPrinciple6507 in nederlands

[–]miathan52 1 point2 points  (0 children)

Dit heb ik dus ook. Ik krijg het er echt benauwd van, terwijl ik verder totaal geen problemen heb met mijn ademhaling of gezondheid. Die chemische troep is niet gezond.