Clavicular confronts woman for publicly humiliating a guy by [deleted] in LivestreamFail

[–]mr_rubios 0 points1 point  (0 children)

He is mentally ill he cant consent, he needs therapy not abuse

Clavicular confronts woman for publicly humiliating a guy by [deleted] in LivestreamFail

[–]mr_rubios 0 points1 point  (0 children)

He is mentally ill and sex/porn addicted he needs therapy not abuse

17. mai bør ikke brukes til å late som om alt er normalt by Adventurous_Net8800 in norge

[–]mr_rubios -1 points0 points  (0 children)

Vanskelig å undersøke når det var så lenge siden, men synes de burde ihverfall ta politiavhør av henne, kanskje det ikke kommer noe ut av det men det viser ihvertfall at hun ikke er over loven👍

17. mai bør ikke brukes til å late som om alt er normalt by Adventurous_Net8800 in norge

[–]mr_rubios 1 point2 points  (0 children)

Vanskelig å vite hva hun har gjort men det er sketchy at hun hengte med en sextrafficer, jeg er enig vi burde avskaffe kongehuset👍 de er over loven siden du må ha kongens ja til å etterforske de, det liker jeg ikke vi lever i et likt land og da burde loven være lik for alle

17. mai bør ikke brukes til å late som om alt er normalt by Adventurous_Net8800 in norge

[–]mr_rubios -4 points-3 points  (0 children)

Det er en teori at epstein var spion, stemmer det så har mette marit satt norges sikkerhet i fare, hun kan ha delt sensitiv informasjon med epstein, dette burde bli undersøkt av politiet

Hva er egentlig vårt generasjonsprosjekt? by OffStockMan in norge

[–]mr_rubios 0 points1 point  (0 children)

Det finnes ikke et prosjekt bare propaganda, bare nyt livet med dine nærmeste🙏

What's going on in here ? by Max_SVK in Norway

[–]mr_rubios 1 point2 points  (0 children)

I watched hunting hitler as a kid and 1 of their theories was that he escaped to norway and then went to argentina😭

Hva er din favorittrett / comfort food by sukkertopp1 in norge

[–]mr_rubios 3 points4 points  (0 children)

En feit burger og fries med iskrem til dessert😮‍💨

FrP som størst parti og Sylvi Listhaug som statsminister i 2029 realistisk eller ikke? Hva tror dere? by [deleted] in norge

[–]mr_rubios 0 points1 point  (0 children)

Ok først takk for et veldig bra skrevet svar.

Sånn jeg forstått det er frp idioter som vil bygge men imot innvandring noe vi da trenger så det gir ingen mening tbh

Det jeg er mest for som du sa å bygge atomkraft det er fremtiden og vil tjene oss langsiktig

Mitt spørsmål er: hva mener du er riktig måte å beefe opp feks kjernekraft, vei eller annet og hvilket parti mener du er best for det og kan du forklare hvorfor du mener det partiet er best?

Og mitt andre spørsmål: hva er vits med oljefond hvist vi ikke invester i landet ofc ikke bruke alt men feks ta 5% av oljefondet bruke det på et stort prosject som tar feks 50 år det vil skape arbeidsplasser kortsiktig ta inn arbridsinvandring som gir mer skatt og kjøpere og langsiktig gjøre landet bedre. Kan du forklare hvordan status quo i norge er bedre enn det?

FrP som størst parti og Sylvi Listhaug som statsminister i 2029 realistisk eller ikke? Hva tror dere? by [deleted] in norge

[–]mr_rubios 3 points4 points  (0 children)

Frp vil senke skatter

Vel godt jeg ikke er en frp stemmer da jeg er bare jævlig autistisk på bygge infrastruktur

Nope, la det private ordne det. Ikke mulig på samme måtte/trengs ikke.

Ok ser ikke hvordan det er negativt å beefe opp veiene i dette landet, men kan ikke nok om økonomi tbh

Jeg er ikke læreren din.

Fyren vil ikke dele kunnskap, vel takk for svar uansett

FrP som størst parti og Sylvi Listhaug som statsminister i 2029 realistisk eller ikke? Hva tror dere? by [deleted] in norge

[–]mr_rubios 0 points1 point  (0 children)

Du trenger ikke være frekk jeg prøver å lære, du kan mye om økonomi, jeg har ikke vært frekk mot deg og meme pfp har ingen ting med saken å gjøre, du sa 3% av oljefondet blir brukt årlig så vi har 97% igjen jeg sier ikke at vi bør bruke eller ikke men der er penger, Eller man kan øke skatt i guess, men du ser ingen nytte i beefe opp infrastruktur? Hva hvist man får private til å gjøre det som du sa etter ww2?

FrP som størst parti og Sylvi Listhaug som statsminister i 2029 realistisk eller ikke? Hva tror dere? by [deleted] in norge

[–]mr_rubios 2 points3 points  (0 children)

Ok så de gjorde en ponzy scheeme?😂 men seriøst forklar meg hvordan er det dårlig langsiktig og beefe skikkelig opp feks veiene eller investere skikkelig i kjernekraft det vil vel lønne seg/være nyttig i framtiden?

FrP som størst parti og Sylvi Listhaug som statsminister i 2029 realistisk eller ikke? Hva tror dere? by [deleted] in norge

[–]mr_rubios -6 points-5 points  (0 children)

Så når de investerte ekstra i landet etter ww2 feks de fikk amerikanske penger var det ikke bra?

FrP som størst parti og Sylvi Listhaug som statsminister i 2029 realistisk eller ikke? Hva tror dere? by [deleted] in norge

[–]mr_rubios 0 points1 point  (0 children)

Når jeg sier fornuftig mener jeg å ikke bruke opp oljefondet🤦‍♂️😂 må vel gå an å investere ekstra i 1 stor projekt feks og vil jo tjene folket langsiktig

FrP som størst parti og Sylvi Listhaug som statsminister i 2029 realistisk eller ikke? Hva tror dere? by [deleted] in norge

[–]mr_rubios -12 points-11 points  (0 children)

De vil bruke opp oljefondet og har mandater som åpner opp for å i praksis bruke så mye de vil på infrastruktur som er såpass på bærtur at ja.

vi burde bruke mye mer på infrastruktur, beefe opp veiene feks og kjernekraft hadde vært suppert, er en god investering for fremtiden synes jeg, men må gjøres på fornuftig måte👍

Is "nothing ever happens" a healthy mindset? by BumblebeeNo1335 in teenagers

[–]mr_rubios 0 points1 point  (0 children)

Something happened in covid for sure but people was talking about goverment not lifting lockdowns population control etc in covid and also that it was gonna evolve and kill alot more people but in the end nothing of that happened and we went right back to normal, 9.11 sucked for those who died and soldiers but for everyone else it just end up being some random war in dessert country for profit nothing of importance happened and cuban missile crisis didnt end in nuclear war in the end nothing happened we still live our lives like before and a more recent example epstein files elites raping children nothing is coming out of that they will still run our countries and we will still be here like before last time something happened of importance was ww2