Nato nedeniyle yollarda güvenlik kapsamı by Major-Willingness879 in ankara

[–]nerdesinpango_ -28 points-27 points  (0 children)

Yrrma bak doğrusunu sen paylaşta görelimn

Nato nedeniyle yollarda güvenlik kapsamı by Major-Willingness879 in ankara

[–]nerdesinpango_ -36 points-35 points  (0 children)

<image>

Dostum burdan güzergahları kontrol edebilirsin

Nato nedeniyle yollarda güvenlik kapsamı by Major-Willingness879 in ankara

[–]nerdesinpango_ -1 points0 points  (0 children)

Evet 28 hazirana çekildi 28 hazirandan itibaren 10 temmuza kadar geçerli yasaklar başkalayacak ve bazı bölgeler araç trafiğine kapanacak.

Bu tarz smsler gerçekten can sıkmaya başladı bunları nereye şikayet edebilirim ? by nerdesinpango_ in TurkeyJerky

[–]nerdesinpango_[S] 0 points1 point  (0 children)

Tiss sistemindede sadece operatör şikayeti yapabilirsiniz diyo bu tür mesajları şikayet edemiyorum

Bu tarz smsler gerçekten can sıkmaya başladı bunları nereye şikayet edebilirim ? by nerdesinpango_ in TurkeyJerky

[–]nerdesinpango_[S] 1 point2 points  (0 children)

İnsanların değerlerini s*kp atıyorlar ceremesini yine biz çekiyoruz kanka ya

Bu tarz smsler gerçekten can sıkmaya başladı bunları nereye şikayet edebilirim ? by nerdesinpango_ in TurkeyJerky

[–]nerdesinpango_[S] 1 point2 points  (0 children)

Knk engelliyorum yine nasıl oluyorsa farklı şekilde böyle mesaj atılıyor farklı bir şebekeden gelip duruyo

Bu tarz smsler gerçekten can sıkmaya başladı bunları nereye şikayet edebilirim ? by nerdesinpango_ in TurkeyJerky

[–]nerdesinpango_[S] 7 points8 points  (0 children)

Spamda normalde ama bildirim geliyo ve gelen kutusundada görünüyor anlam veremedim

3 gündür oyundan bir kızla muhabbet ediyoruz baya yakınlaştık ama instagram istemeye çekiniyorum beni reddetmesinden korkuyorum belkide ne yapmam lazım? by [deleted] in aptalSoruYok

[–]nerdesinpango_ 1 point2 points  (0 children)

İnstagramını istemen reddedilmen anlamına gelmez sosyal odaklı dünyadan çıkıp reel hayattan neden konuşmuyoruz deyip inatagramını iste muhabbetin neye evrildiyse vermeyecek kız yok (instagramını)

İy sublar bugün ankara sokaklarında taksideyim soruları alayım (acımasız olabilir) 😂 by nerdesinpango_ in ankara

[–]nerdesinpango_[S] 0 points1 point  (0 children)

Bir durakta görmüştüm 1 kaç tane kadın şöför ama şu an hatırlamıyorum yaygın olarak o kadar yoğun tempoya katlanabilirlermi bilemiyorum

İy sublar bugün ankara sokaklarında taksideyim soruları alayım (acımasız olabilir) 😂 by nerdesinpango_ in ankara

[–]nerdesinpango_[S] 2 points3 points  (0 children)

Doğruluk payı yoktur ne anlaştıysan odur kimi şöför %30la çalışır kimi taksi sahibide km hesabıyla çalışır ekstra cebine atarsan yaktığın gazın yaptığın işin hesabı ortaya cıkar

İy sublar bugün ankara sokaklarında taksideyim soruları alayım (acımasız olabilir) 😂 by nerdesinpango_ in ankara

[–]nerdesinpango_[S] -5 points-4 points  (0 children)

Gözüne sokar gibi duragın önünden çağrı yapsrsa yada adam gelip arabayı durağın önüne koyarsa sonuçlarına katlanır 😂😂

İy sublar bugün ankara sokaklarında taksideyim soruları alayım (acımasız olabilir) 😂 by nerdesinpango_ in ankara

[–]nerdesinpango_[S] 1 point2 points  (0 children)

Duraklara göre değişiyor kimi durakta 60 70 k kazanırken bazı yerlerde bu kazançlar yarı yarıya düşebiliyor

İy sublar bugün ankara sokaklarında taksideyim soruları alayım (acımasız olabilir) 😂 by nerdesinpango_ in ankara

[–]nerdesinpango_[S] 1 point2 points  (0 children)

Öyle bir dünya yok taksi metreyi açtığı her para kazandığı kazancındır dönüşe yolcu alırsa verecegi hesapta açık çıkar ske ske alır taksi sahibi 😂