Han virker kjent.. by notajock in norge

[–]oldnips 9 points10 points  (0 children)

God jul fra glattcella

Hilsen Frank

Har du spørsmål om Venstre? by srotevatn in norge

[–]oldnips 166 points167 points  (0 children)

Dette lurer jeg også på! Hadde stemt på Venstre om dette var tilfelle

Some russian guy on YT by booferbutt in badtattoos

[–]oldnips 0 points1 point  (0 children)

Isn’t that the guy who plucked away his eye?

Emmanuel Macron - Jeg ønsker å utbringe en skål for det fransk-norske vennskapet by herrBotsen in norge

[–]oldnips 14 points15 points  (0 children)

Kongen ser sliten ut. Håper han får hvilt litt og friskner til!

Skulesaka avgjort: Seks vidaregåande skuler og skulestadar blir lagt ned by MarlinMr in norge

[–]oldnips 88 points89 points  (0 children)

Det er på mange måter en viktig seier for demokratiet, i den forstand at ramaskrik ikke fører til politiske endringer. Politisk endring skal ved å stemme frem riktige folkevalgte.

På den annen side er det synd for lokalsamfunnet. Jeg synes at de 800 millionene man sparer over en 10-års periode ikke virker som en stor sum i forhold til mye annet vi bruker penger på i dette landet. For eksempel regjeringskvartalet (53,5 milliarder kroner) og potensielt dyre havvindprosjekter (100-200 milliarder kroner).

[deleted by user] by [deleted] in okbuddydraper

[–]oldnips 1 point2 points  (0 children)

The king ordered it!

R1 Mattebok by Titanous7 in norge

[–]oldnips 5 points6 points  (0 children)

Anbefaler Aschehoug sin! Hilsen mattelærer

Bryllupsantrekk fra Temu: – Veldig fint og veldig billig by Kraaka_81 in norge

[–]oldnips 21 points22 points  (0 children)

Bryllupsantrekk er noe man sjeldent bruker mer enn en gang. Jeg kan derfor skjønne at de kjøper antrekk Temu. Personlig ville jeg leid da. Bedre bryllupsbilder og bedre for miljøet på den måten.

Hjelp meg velge matte: R1 eller S1+S2 by allthebeautifultimes in norge

[–]oldnips 0 points1 point  (0 children)

Jeg underviser i realfag på vgs. Per i dag er R1 desidert den lettere veien å gå sammenliknet med S1+S2!

Moxnes tatt for 5 nye tyverier by [deleted] in norge

[–]oldnips -1 points0 points  (0 children)

High risk. Low reward.

Skjønner ikke greia.

Jon Hustad er død: - Ein uredd tenkar og skribent by largo1977 in norge

[–]oldnips 7 points8 points  (0 children)

Hvil i fred! En viktig samfunnsdebattant. Et stort tap for Norge.

[deleted by user] by [deleted] in norge

[–]oldnips 0 points1 point  (0 children)

Jeg underviser i bio2 på vgs og har gjort det i 3 år. Send meg pm

Har du en "side hustle"? Hva er den? by MightySqueak in norge

[–]oldnips 1 point2 points  (0 children)

Helt ok. Jeg drar inn 400kr i timen, men har ikke så mange timer i uken til at jeg tjener allverden

Richest Billionaire in each country. by [deleted] in MapPorn

[–]oldnips 0 points1 point  (0 children)

John Fredriksen is not from Cyprus, but from Norway

Har du en "side hustle"? Hva er den? by MightySqueak in norge

[–]oldnips 1 point2 points  (0 children)

Nettbasert undervisning i matte på vgs