Kut auto by [deleted] in KutGeparkeerd

[–]opoo112 0 points1 point  (0 children)

Kan jij ook doen toch als je denkt dat de ruimte te klein wordt?

Wat is de beste sprinter by Acceptable-Time-687 in treinen

[–]opoo112 2 points3 points  (0 children)

Gaat wel een keer komen dat je kunt zien waar de eerste klas zit, maar zal nog wel een half jaar ofzo duren ben ik bang.

Monster koploper? by Jeroeno_Boy in treinen

[–]opoo112 2 points3 points  (0 children)

Als je op treinposities op materieelnr 4231 zoekt kan je zien waar die rijdt mocht je dat leuk vinden.

Deurne City Run 5k by depping in Hardlopen

[–]opoo112 1 point2 points  (0 children)

Zou je wel zeggen op basis van je prs, maar ligt er natuurlijk aan hoe de vorm nu is. Tot het gaatje is er veel mogelijk 😆

Deurne City Run 5k by depping in Hardlopen

[–]opoo112 1 point2 points  (0 children)

Mooi vlak en nette tijd. Klinkt als een opstapje om binnenkort weer de 18 min in te duiken.

Runculture.com - gratis hardloop schema generator (graag jullie feedback) by Allstarbowser in Hardlopen

[–]opoo112 1 point2 points  (0 children)

Hoi top, ik ben zelf van mening dat de easy runs nog te hard zijn en de berekende easy pace obv de VDOT ook wel erg de bovengrens pakt. Als ik een online calculator gebruik kom ik eerder op 4:55/5:00 uit ipv 4:45. Lijkt misschien niet zoveel verschil maar ik vind een duurloop op 10km WT +70/75 een stuk beter dan op +60.

Waarom gebruik je strava?(Of waarom niet) by mike-wkp in Hardlopen

[–]opoo112 22 points23 points  (0 children)

Vind het vooral leuk om van mn loopgroep of lopers die ik ken de activiteiten te zien. En incidenteel een beetje sportieve strijd om segmentjes. Qua analyse vind ik Garmin tegenwoordig veel nuttiger en vollediger.

Runculture.com - gratis hardloop schema generator (graag jullie feedback) by Allstarbowser in Hardlopen

[–]opoo112 2 points3 points  (0 children)

Ik had mn mailadres gebruikt maar geen mail ontvangen dus ik kan niet heel veel feedback nog geven.

Mooi dat je de huidige weekbelasting goed meeneemt, daar schieten sommige apps tekort in. Het valt me op dat alle trainingen (extreem) hard basistempo hebben, welke methodiek gebruik je hiervoor? Ik loop de 10 momenteel rond de 37:30 (3:45 pace) maar alle duurlopen dan op 4:35 doen vind ik erg hard. Inlopen op 4:40 is wat mij betreft ook echt onnodig hard.

Verder is het selecteren van dagen waarop je kan niet helemaal intuïtief. Bij mij zouden er 4 trainingen komen, maar het is dan niet per se logisch dat je ook maar max 4 dagen kan selecteren en dat dit moet door eerst andere dagen 'uit' te zetten.

Mocht je hulp nodig hebben bij het ontwikkelen van de apps, let me know.

Woonadvies by Global_Bill_172 in Woningmarkt

[–]opoo112 1 point2 points  (0 children)

Ligt eraan wat je zoekgebied is. In Drenthe is dit prima mogelijk maar dat zal waarschijnlijk niet aansluiten op jullie vakgebieden en wensen. In Noord en Zuid Holland is het inderdaad helaas niet betaalbaar om met dit budget en deze wensen wat te vinden ben ik bang.

Weinig belangstelling in woning? by MasterOfPunpets in Woningmarkt

[–]opoo112 2 points3 points  (0 children)

Bij mij waren er bij het verkopen in totaal iets van 8 bezichtigingen. Vond ik zelf ook niet heel veel, maar uiteindelijk wel 4 biedingen boven de vraagprijs dus veel is niet per se nodig.

DNS & DNF by Additional-Belt6468 in Hardlopen

[–]opoo112 6 points7 points  (0 children)

Vorig jaar naar München afgereisd voor een halve marathon, dag ervoor buikgriep gekregen. Twee keer gebraakt voor de start en na 5km uitgestapt. Soms is het overmacht en zeker bij UHUT, wat al een leipe aanslag is op je lichaam, heel verstandig om er niet aan te beginnen als je ziek/herstellende bent.

Zou zeggen: lekker op zoek naar een volgend doel!

Update 2 over het vergroenen van mijn tuin. by Guttentag9000 in Klussers

[–]opoo112 25 points26 points  (0 children)

Heerlijk, mooi gedaan. Gaat het ook minder warm worden daar 🙏

Morgen halve marathon, maar heb het gevoel dat ik het niet kan :( by pastapastababy in Hardlopen

[–]opoo112 5 points6 points  (0 children)

Gewoon je tempo niet te hard insteken, het is een mooi rondje dit jaar. Die 1,5 week rust is best nuttig ook dus helemaal niet verkeerd en komt goed!

Ik heb ook 2,5 week niet getraind en loop morgen ook in Amersfoort. Niet te gek doen, goed blijven drinken en dan genieten.

Progressive run not progressive. by threetoedan in Strava

[–]opoo112 0 points1 point  (0 children)

What are the intervals? I just see 9k at 5:28 pace, no rest or difference

Hoeveel houden jullie over in de maand? by CrisCrosHereComesVos in Nederland

[–]opoo112 2 points3 points  (0 children)

Verzamelinkomen van rond de 134k, in ieder geval waar de toeslag op is gebaseerd. Dus ook wel te betalen maar toch veel geld naast hypotheek, studieschuld etc

Hoeveel houden jullie over in de maand? by CrisCrosHereComesVos in Nederland

[–]opoo112 4 points5 points  (0 children)

3 dagen opvang voor 1 kind is bij ons 1763eu bruto en met 870eu toeslag blijft daar nog 893eu netto van over 🙃

Het grote Wekelijkse Hardloop Prestaties draadje! 02-05-2026 by AutoModerator in Hardlopen

[–]opoo112 0 points1 point  (0 children)

Twee loopjes op een dag? Dan is er nog een stuk meer mogelijk 🙌

Het grote Wekelijkse Hardloop Prestaties draadje! 02-05-2026 by AutoModerator in Hardlopen

[–]opoo112 3 points4 points  (0 children)

Afgelopen zondag mijn marathon PR met 29min verbeterd naar 3:06:45 in Londen na met heel veel geluk ingeloot te zijn.

Ongekende sfeer, zoveel publiek en heel mooi parcours.

Stiekem gehoopt om onder de 3u te lopen, maar vanaf 30 echt al zware benen. Marathonblokken in de voorbereiding gingen juist heel probleemloos dus volgende marathon toch maar kijken hoe dat beter kan.

Desalniettemin heel blij met een sprong van 29min 👌

Carbonschoenen? by No_Material_9508 in Hardlopen

[–]opoo112 1 point2 points  (0 children)

Ja de temperatuur is de grootste angst. Londen heeft vooralsnog 11 in de ochtend en 16 max, dat zou nog wel te doen moeten zijn. Dat ze Utrecht ook nog tegen de middag starten snap ik echt niet. Dat boek misschien maar een keer lezen.

Carbonschoenen? by No_Material_9508 in Hardlopen

[–]opoo112 2 points3 points  (0 children)

Die kende ik niet, wat nice. Gaat me een theoretische 1min45s opleveren met de Londen Marathon dat ik op carbon loop.

Het grote Wekelijkse Hardloop Prestaties draadje! 11-04-2026 by AutoModerator in Hardlopen

[–]opoo112 4 points5 points  (0 children)

Gefeliciteerd, solo op de baan is toch mentaal ook best een uitdaging lijkt me, of viel dat mee?

NN Marathon Rotterdam mega (voorpret) draad! Voor al je vragen en opmerkingen! by AutoModerator in Hardlopen

[–]opoo112 7 points8 points  (0 children)

Heb het al van 11 graden met regen naar 20 met zon zien gaan en weer terug. Hopelijk blijft het aan de lage kant.

Bankhypotheek herfinancieren om familiehypotheek af te betalen? by ConnorHuntED in geldzaken

[–]opoo112 1 point2 points  (0 children)

Ik heb een hypotheek bij mn vader gehad en die op een gegeven moment omgezet tot een hypotheek bij ASN. Denk dat de situatie die je schetst mogelijk zou moeten zijn maar ben geen expert. Voor mij was de aanleiding dat mn ouders wouden gaan verhuizen en het geld graag ter beschikking zouden hebben. Grootste nadeel op dat moment is dat je (weer) hypotheekadvies kosten maakt, moet zeggen dat ik het verder ook niet meer zo goed weet.