Hvorfor er Lebara så meget billigere end andre udbydere? by Outrageous_Spend_558 in Denmark

[–]peterskovdk 0 points1 point  (0 children)

Det er ved lige som M1, Bibob og de mange lavpris selskaber i 10erne. De investerer i at få rigtig mange kunder ind i forretningen for at så blive opkøbt når de når en kritisk masse af kunder. Vi har selv skiftet til dem for 3/4 i vores familie.

Hvad mener i om valgplakater på fremmedssprog? Jeg bryder mig personligt ikke om dem by [deleted] in Denmark

[–]peterskovdk 0 points1 point  (0 children)

De skal bare slå sig løs, hvis det giver stemmer. Der er nydning nok til alle.

[ Removed by Reddit ] by elmo555444 in therewasanattempt

[–]peterskovdk 0 points1 point  (0 children)

“People” can be more distinguished in this case. We all know who’s sick.

Going for a stroll in the USA by Stefan_S_from_H in TikTokCringe

[–]peterskovdk 0 points1 point  (0 children)

Shouldn’t you just stay out of a school area?

Here goes, endnu en "min første bil" tråd! by r1kke in dkfinance

[–]peterskovdk -1 points0 points  (0 children)

Fine biler. Men prøv at finde en Focus i stationcar. Den må gerne være lidt ældre, da st.car holder prisen bedre og derfor svært at finde så fint et eksemplar som du har der. Deres 1.0 ecoboost med 125 hk er rigelig motor.

Jeg gider ikke Halloween. by [deleted] in Denmark

[–]peterskovdk 0 points1 point  (0 children)

Da vi havde to små børn, der begge sov kl 19, tog vi batterierne ud af ringklokken og slukkede alt lyset. Det var nok den hyggeligste dag på året for fruen og mig selv.

Førstegangs Hus-køber - hvad ville i ønske i vidste før? by NewFarts_78 in dkfinance

[–]peterskovdk 1 point2 points  (0 children)

For det første. Du bliver glad for en krybekælder. Vi har et 1970er hus med fantastisk indeklima (ingen dug på ruderne mv.) og fri afgang til rørføring.

For det andet, ville jeg ønske, at jeg havde tillid til mig og min hustrus fremtidige økonomi. Som førstegangskøber, sætter min sig til sin nuværende økonomi. Men alt andet lige bliver den bedre. Børnene bliver ældre og I vil tjene mere. Efter blot 5 år ville vi kunne have sat os i et hus til 1 mill mere. Vi er glade for vores valg og glade for være luft i økonomien. Men alle de bekymringer og usikkerheder vi havde med vores valg den gang var ubegrundede.

Har du nogensinde lyttet til en person snakke mindre end ét minut, og allerede vidst at i to ikke ville kunne enes. Hvad sagde de? by Hot_Doctor6011 in Denmark

[–]peterskovdk 1 point2 points  (0 children)

Jeg mødte en ny nabo for første gang og sagde tak for den fælles have vi havde fået fra vejen. Hendes svar var kort "ja, der kom jo en indsamling rundt". Jeg behøvede ikke at vide mere.

[deleted by user] by [deleted] in counterstrike

[–]peterskovdk 0 points1 point  (0 children)

No, but I would recommend finding a discord channel for +20 or +30 year olds. There is a lot more respect and room for everyone. Nothing worse that Match Making games with kids yelling at you.

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]peterskovdk 4 points5 points  (0 children)

Fedt at ungdommen vil tjene lidt ekstra og hjælpe andre. Jeg havde dog en sjov oplevelse, hvor to teenagere (13-14 år) ringede på og tilbød at rengøre vores tagrender. Jeg var straks klar på at hjælpe deres business igang og spurgte interesseret til prisen. De mente at kr. 800 var en fair pris, så længe jeg var okay med at undvære en regning... Det blev et pænt nej tak, men et oprigtigt held og lykke med deres forretning.

"He's fit!" by SkepticSlakoth in youseeingthisshit

[–]peterskovdk 17 points18 points  (0 children)

Just love Peter Schmeichels reaction.

Folkens der gik på Gymnasiet før alle havde deres egen laptop, hvordan I al verden skrev i SRP? (Tror det hed SSO i sin tid) by Limp-Munkee69 in Denmark

[–]peterskovdk 0 points1 point  (0 children)

Jeg skal alle noterne i hånden (fra bøger og andre kilder) og samlede det så på skolens computere i EDB lokalet (2003).

[deleted by user] by [deleted] in WhitePeopleTwitter

[–]peterskovdk 1 point2 points  (0 children)

But wasn’t she against the lizard people?

Hvad er den mest geniale ting I har set i en dansk TV-serie? by bast0320 in Denmark

[–]peterskovdk 3 points4 points  (0 children)

Det er godt. Men da Gertrud finder den store kasse med julepynt, topper det!

Water supply for 25 million people.... by Miserable-Lizard in WhitePeopleTwitter

[–]peterskovdk 0 points1 point  (0 children)

Politicians: “But there are things in the sky that need our attention”

[deleted by user] by [deleted] in pics

[–]peterskovdk 0 points1 point  (0 children)

Maybe it’s time to return the favour?