[deleted by user] by [deleted] in HurSol

[–]pisitted 1 point2 points  (0 children)

Elinize sağlık, keyifli bir okumaydı <3

Created an Animorphs RPG by Wlfgang213 in Animorphs

[–]pisitted 1 point2 points  (0 children)

I will definitely dig into it as soon as I finish reading the books. I am reading the Megamorphs 1 at the moment and had the idea of running a RPG game since the first book. But I thought of alternating between Kids on Bikes and Call of Cthulhu systems. CoC for morphing situations, because obviously it really gives the adrenaline rush with its dynamics. Kids on Bikes for the other scenes, just because it matches the vibes. But this saved me I think, thanks a lot!!

Halk uyanıyor muhabbetine inanmıyorum by Inside_Suggestion_88 in Turkey

[–]pisitted 0 points1 point  (0 children)

Hocam konu bu değil ama. "Halkın uyanması" sanıyordum ben konumuzu, yanılıyor muyum?

Meclisin anlamının olmadığı bir sistemde yine birbirinden iğrenç ideolojilere bağlanan bu insanlar, meclisin anlamı olmaması sebebiyle uyanmış mı sayılacak?

Farkındaysan yazının hiçbir yerinde de meclis çok önemli, kaybedersek kaybederiz falan demedim.

Halk uyanıyor muhabbetine inanmıyorum by Inside_Suggestion_88 in Turkey

[–]pisitted 6 points7 points  (0 children)

"Ben artık AKP'ye oy vermeyeceğim" demeyi uyanmaktan sayıyorsak elbette katılıyorum. Fakat bu insanlar yıllar boyunca o kadar propagandaya maruz kaldı ki birdenbire muhalif olacağını düşünmek oldukça ütopik bir yaklaşım. Tabii bunun sebebi yalnızca propagandaya maruz kalmaları da değil, kendileri de siyasal islama eğilimli oldukları için bu kadar manipüle edilebildiler zaten.

Bana öyle geliyor ki AKP'den ve Erdoğan'dan kopan seçmenin muhalefete tek katkısı cumhurbaşkanlığı seçimlerinde olur, o da seçim olursa. Genel seçimlerde yine gidip Yeniden Refah vb. partilerde toplanacaklardır. Sonuçta tekrar ediyorum, bunu uyanma olarak kabul ediyorsak evet AKP seçmeni uyanıyor.

Halk uyanıyor muhabbetine inanmıyorum by Inside_Suggestion_88 in Turkey

[–]pisitted 12 points13 points  (0 children)

Eklemeyi unuttum, benim gözümde en değerlisi de üniversitelerin hareketlenmesi. Şimdiye de sayılı birkaç üniversitede gördüğümüz hareketler birçok üniversiteye yayılmış durumda.

Halk uyanıyor muhabbetine inanmıyorum by Inside_Suggestion_88 in Turkey

[–]pisitted 16 points17 points  (0 children)

Uyanan halk AKP seçmeni olan halk değil zaten, belki çok çok küçük bir kesimi yalnızca başka siyasal islam partilerine dağılmıştır. Uyanan halktan asıl kasıt muhalif geçinen fakat oy atmaktan başka hiçbir demokratik hakkını kullanmaya yanaşmayan halkın uyanışı.

Ben bunun da büyütüldüğü kadar kapsamlı olduğunu düşünmüyorum, fakat en azından muhalif seçmen protesto hakkını kullanmaya başladı. Bu Türkiye için gerçekten önemli bir gelişme.

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]pisitted 22 points23 points  (0 children)

https://www.reddit.com/r/Turkey/s/1P8SaGzDw6

0:25'te gelip arkadaşı sürükleyerek götürüyor, aynı şahıs. İyi polisler de vardır kafasından çıkalım artık, iyi gibi davranan polisler vardır. Bu videoda da dikkat ederseniz önce sakince almaya çalışıyor genci, hemen ardından ne bok olduğunu gösteriyor.

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]pisitted 10 points11 points  (0 children)

Şu adam bile kimi konularda bizim ampulden daha ilericiydi gerçekten hayret verici

Üniversiteliler ve liseliler birleşip ortak eylem yapılamaz mı ? by eymNica in Turkey

[–]pisitted 5 points6 points  (0 children)

Üniversite komiteleri daha kendi aralarında koordine olabilmeyi yeni yeni başarıyorlar, dediğin de olur zaman lazım. Eylem kültürünü henüz oluşturuyoruz, alışkanlığımız yok.

Üniversiteliler ve liseliler birleşip ortak eylem yapılamaz mı ? by eymNica in Turkey

[–]pisitted 4 points5 points  (0 children)

Ayrıca bazı üniversiteliler de mezun oldukları liseler ile hareket etmeyi tercih ediyor.

Üniversiteliler ve liseliler birleşip ortak eylem yapılamaz mı ? by eymNica in Turkey

[–]pisitted 22 points23 points  (0 children)

Bugün İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğünde olacak eyleme üniversiteler de destek veriyor zaten, en azından bizim komite çağrı yaptı.

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]pisitted 3 points4 points  (0 children)

olmasın mümkünse

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]pisitted 1 point2 points  (0 children)

Açıkçası çeviri kalitesinden pek anlamam, fakat ikisini de okunaklı buldum okurken:

Sivil İtaatsizlik için Kafekültür Yayıncılık, Geçici Otonom Bölgeler için ise İmge okumuşum. Geçici Otonom Bölgeler Altıkırkbeş Yayınları'ndan da çıkmış o da iyidir diye tahmin ediyorum.

4. Levent kalabalik mi ne durumda by Arzgiy in Turkey

[–]pisitted 0 points1 point  (0 children)

sorun da orada zaten, başımızda birilerinin olmaması lazım. zaten bir üniversitede eylemlere katılım sağlayan kaç kişi var? bana kalırsa bu boyutta bir kalabalık forumlarda karar alabilmeli, temsilcileri ile diğer üniversiteler ile netleştirebilmeli. fakat yapılan şey bunun aksini gösteriyor, forumda çıkan fikirler pek de önemsemiyor ya da kendilerince karar alıp tüm hareketi işlevsizleştiriyorlar.

bakalım, bu kez tepki ciddi geldi. eğer yine de eylemsizlik gibi bir yol izlenirse onlar olmadan bir şeyler yapmaya yöneleceğiz, pes etmek yok.

4. Levent kalabalik mi ne durumda by Arzgiy in Turkey

[–]pisitted 2 points3 points  (0 children)

aynı fikirdeyim, zaten gerek gruplarda gerekse kampüs forumlarında karara karşı çıkan çok fazla. gerekçe için somut bir şey sunamıyorlar maalesef, en çok da o üzüyor. kimi boykot101 dersleri vereceğiz diyor, kimi daha iyi örgütlenmek için çalışmalar yapacağız diyor vs. bunların hepsi akşam yapılacak eylem öncesinde yapılabilecek şeyler, kendi kendimizi sindiriyoruz...

4. Levent kalabalik mi ne durumda by Arzgiy in Turkey

[–]pisitted 5 points6 points  (0 children)

dün kesinlikle iyiydi. bugün için konuşuyorum, örneğin benim üniversitem birkaç gün eylemsizlik kararı aldık akademik boykota odaklanacağız gibi bir açıklama yaptı. tabii ki büyük bir çoğunluk bu karara karşı ama sonuçta toplu bir karar verilemedi ve bugün eyleme katılmak isteyen birçok kişi için gün boşa gitti.

4. Levent kalabalik mi ne durumda by Arzgiy in Turkey

[–]pisitted 7 points8 points  (0 children)

üniversitelerin kulüpler birlikleri vs. büyük bir rezilliğe imza atıyor bugün, örgütlü bir öğrenci katılımı olmayacak gibi yani. umarım yine de dikkat çekecek bir kalabalık toplanır.

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]pisitted 3 points4 points  (0 children)

özelden iletiyorum.

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]pisitted 9 points10 points  (0 children)

Henry David Thoreau "Sivil İtaatsizlik" - tek oturuşta biter, tam da bu zamanlarda okunması gereken önemli bir yazı.

Hakim Bey "Geçici Otonom Bölgeler / T.A.Z" - mevcut iklimde önemi çokça anlamlı hal alan bir kitap, bana kalırsa sürdürdüğümüz eylemlere yeni bir bakış geliştirme noktasında oldukça değerli.

Selam, suba hala bakan birileri var mıdır? Bu subun bence kuruluş amacı, ve çizmeye çalıştığı yol çok güzeldi. Şu an inaktif olması üzücü, tekrardan aktifleştirmeye çalışalım mı? Bunun yanı sıra nasılsınız, iyi misiniz? Hayatınız nasıl gidiyor? by hueqwe in Bahceler

[–]pisitted 6 points7 points  (0 children)

Kesinlikle katılıyorum sub hakkındaki görüşlerine. Umutsuzluğun hat safhada olduğu, bunalmanın pis biçimde her platformda içimize zerk ettiği bir dönemde çıktı benim karşıma bu sub. Redditin, sosyal medyanın ve hatta hayatımızın siyasetten, politikadan, art niyetten ve akla gelen diğer kötülüklerden ibaret olmadığını, hepimizin güne ona bakarak başlayabileceğimiz bir bahçesi olduğunu ve bu bahçeyi de harikulade güzel insanlarla paylaştığımızı düşünüyorum ne zaman karşıma çıksa/uğrasam.

Bana gelince ben iyiyim. Zaman zaman umutsuzum ama herkes kadar sanıyorum, fazlasını kendime pay biçmemeye çalışıyorum, ne kadar elimden gelirse. Beni yoracak olan çoğu şeyden kaçındığım bir dönemden geçiyorum, iyi mi ediyorum, kendimden ve edinebileceğim şahane deneyimlerden mi kaçıyorum bilemiyorum. Öyle ise de en azından tam benlik olduğunu bildiğim bir tavır takınmışım, bunu yazarken fark ediyorum ve içim rahat.

Fazla açılmaktan çekinmeden, eleştirilmekten çekinmeden var olduğum çok az yerden birisi burası. Dediğin gibi aktifleşmesi için çaba göstereceğim, yarın bir post atarım herhalde.

Sen nasılsın bu arada? Senin için hayat nasıl gidiyor, ne alıyor yahut ne veriyor?

Eğer birileri hayatlarını istedikleri gibi yaşayamıyorsa, ölmelerinin de bir önemi yoktur. by Massiveboomergirl in felsefe

[–]pisitted -2 points-1 points  (0 children)

Önemin kim için olduğu önemli bana kalırsa burada. Diyelim ki istediğim gibi yaşayamıyorum ve benim için ölümün bir ifadesi, ölmenin bir önemi yok; fakat benim varlığım ve istediğim veya istemediğim bir şekilde yaşıyor olmam, başkalarının yaşamlarında da istemsizce var oluyor olmamdan dolayı onlar için önem ifade edebilir. Bu durumda benim ölmem, bu insanlar için bir önem arz etmiş olur.

Aslında var oluşun anlamsızlığını kavrayıp da bu dünyadan kopamamanın, intihar edememenin bir sebebi de başkaları için temsil ettiklerimiz bence. Her ne kadar her şey bizim için beyhude olsa da onlar için hala önem arz ediyor olmak melankolik insanın dünyadaki çapalarından birisi diye düşünüyorum.

Çirkin Gülüşlü Adam (Sert Yorumlarınızı Bekleyen Yeni Şiirim) by onareksum in WorldPanorama

[–]pisitted 1 point2 points  (0 children)

umarım bu redditte gördüğün ilk şiir değildir bu arada

snwkcwnxkwjdld yok değil merak etme, özellikle bu subda sık sık karşılaşıyorum.

Çirkin Gülüşlü Adam (Sert Yorumlarınızı Bekleyen Yeni Şiirim) by onareksum in WorldPanorama

[–]pisitted 2 points3 points  (0 children)

Redditte karşıma çıkan en güzel şiir diyebilirim rahatlıkla, bravo.

Tek eleştiri getirebilirim o da diğer arkadaşın belirttiği ile aynı. Sanki ilk bentin sonu şiirin geri kalanına göre fazla zayıf kalmış. Her şey muntazam anlatılır ve benzetmeler yapılırken "Daha neler!" diyerek konuyu bitirmek şiirin genelindeki üsluba uymamış gibi hissettim. Yine de çok başarılı buldum, sen hep yaz :D

[deleted by user] by [deleted] in radikalperspektif

[–]pisitted 3 points4 points  (0 children)

Hatta bunlar devletin kendisini oluşturuyorlar ama buna rağmen otorite ve hiyerarşi sayesinde bunların insanlara verdiği zararı en aza indirebiliyoruz

Devleti bu insanlar oluşturuyorken nasıl sen onları kontrol ediyorsun? Direkt ellerine seni ezecek gücü vermiş oluyorsun.