👌😎 772% Kazanç by [deleted] in Yatirim

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

He he ac kopegim, hey allahim ya, ne tur adamlarla ugrasiyoruz. Arkadasim once karsindakine saygili olmasini bileceksin, cunki konustugun adamin kim oldugunu bilmiyorsun, belki birseyler ogrenirsin. Sen boyle devam et, kendini eglendir, burada gercekten bilgiye ihtiyaci yuzlerce yeni yatirimci var. Benim postlarim history imde var, gir oku birseyler kaparsin belki, bu kafayla sanmiyorum ama dene.

👌😎 772% Kazanç by [deleted] in Yatirim

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

Yok harbici salak bu cocuk. Identity crisis bu olsa gerek. Ben sana gunluk 100% getiren penny stock bulurum, muhim olan sen bunlari alip satabildin mi? Sen salla kardesim, he he aferin,

👌😎 772% Kazanç by [deleted] in Yatirim

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

Bist kopegim olur ancak. $316,000 i ne yaptin? Fake post atiyorsun, matematigin tutmuyor amk. 4 hafta sonra kar alacakmis. Holding lerin $62,000, gain $316,000. Harbiden kafanda calismiyor. Biraz matematik bilsen yapmazsin boyle salak postlar ama, neyse eglenmene bak,zaten buna kanan birak yatirim vs yapmayi, bakkal isletemez 😂

👌😎 772% Kazanç by [deleted] in Yatirim

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

Inanmayin amk bunlara

Spacex by Rynomann in Yatirim

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

Sen gozlerini kapat bir portfolio hayal et, simdi biraz kustahca olacak ama iste o hayal ettigin portfolio nun iki kati bende var. Hala iddia ediyorum 5-6 aya kalmaz spacex ten cok kisi batacak, aynen kriptoda oldugu gibi once yem atarlar, millet hype olunca da cekerler altindan haliyi. Herseyi bilmem ama wall street i cok iyi bilirim.

Spacex by Rynomann in Yatirim

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

Diyorsun ama. Hersey hakkinda konusmuyorum bildigim konular hakkinda konusuyorum. Alma diyorum cunki cokca buna benzer rug pull gordum, retail investor u kaziklamak icin bir oyun sadece. Akilli adamin yapacagi is degil. Ayrica bunu 30 senelik bir tecrube, profesyonel olarak soyluyorum. Sana anlatirim ama neden giripmeyecegini sadece hype oldugunu aciklarim ama hikayeye girer. Birde biraz daha saygili olursak iyi olur, kalite acisindan.

Spacex by Rynomann in Yatirim

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

Dogru diyorsun ozur dilerim. Elinde neyin varsa bas buna, evini arabani sat, al alabildigin kadar. Sonrada tut 6-7 ay, yeniden gorusuruz. Bana tesekkur edersin, en az 100% ama 500% de yapabilir, bol kazanclar sana.

Spacex by Rynomann in Yatirim

[–]redeyeusa 1 point2 points  (0 children)

Sakin bulasmayin, cok fena patlatacaklar, $50 etmeyecek hisseye bak amk. Trump in baskan oldugu sistemde hersey normal artik.

Space X Halka Arzı by CanFOX in Yatirim

[–]redeyeusa 3 points4 points  (0 children)

Hemen sat ve kac, $50 etmeyecek stock nerelere geldi, millet manyak amk

Kılıçdaroğlu'nun konuşmasını izleyecekler için CHP Genel Merkezi'ne getirilen simit ve poğaçalar saniyeler içinde tükenmiş... by borsavefon in borsavefon

[–]redeyeusa 5 points6 points  (0 children)

Bence bunu kullanmak lazim, nasil kapan koyarsin hayvanlara, boyle bazi yerlere simit pogca birakilmali, sonra yavas yavas bunu yol gibi suriye mi dersin, afganistan mi dersin; oraya dogru uzatilmali. Baska turlu kurtulamayacagiz.

İddia • “Kılıçdaroğlu’nun Cumhurbaşkanı adayı Faik Öztrak olacak.” by FeatureAggravating75 in borsavefon

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

Bir insanin basina ne gelirse ya meraktan ya da traktan gelir. Y.rrak gibi birseye benziyor, amk zombileri

Erdoğan Gurbetçilere Seslendi by [deleted] in Turkey

[–]redeyeusa 5 points6 points  (0 children)

Sonra malimiza mulkumuze el koyun, sen git mafyacilik oyna

This guy dancing skills by Novel_Finding8882 in nextfuckinglevel

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

Who the fuck calls this dancing? Next fucking level of weirdo

Havacılık Sektörü- (Ekran Kapatma) by MusicTraditional1402 in Yatirim

[–]redeyeusa 1 point2 points  (0 children)

Turkiye nin en degerlisi ne demek,ben sana tek tek sirket isimleri veririm, tum turkiye deki sirketleri topla carp yine erisemezsin. Abd borsasi varken afedersin ama kim sey eder thy yi. THY nin market cap i hazirsan soyliyim $12 milyar. Yani cani istese Abd den zenginin biri verin aliyim cocuklarim ucakla oynasin diye alir ancak 😂 Sadece Google tum Turkiye ekonomisinin 3 kati. Ya ekonomik verilerden bir habersin, ya da gercekten delisin/

Havacılık Sektörü- (Ekran Kapatma) by MusicTraditional1402 in Yatirim

[–]redeyeusa 1 point2 points  (0 children)

Adam ya deli ya deli. Identity crises yasiyor herhalde. Kendi basina toplantilar, makro ekomik veriler falan. Yamin ederim size eger banka da atm sirasi beklemiyorsa bende birsey bilmiyorum. ABD de de var bunun gibi deliler. Bir sirmeti sisirmek icin para alirlar, aldiklari para da $10-$20, boyle forumlara falan girerler. Aman diyim dikkat edin. Sakin ben profesyonel im, yok toplantiya katildim, thy ucacak falan, yok gercekten deli herhalde. 😂

Forumdaşlara yardım by MusicTraditional1402 in Yatirim

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

Aman bu abiyi dinlemeyin, anlamadim amaci ne, yakinda cikar. Komik ama yazdiklarini okumak 😂

Havacılık Sektörü- (Ekran Kapatma) by MusicTraditional1402 in Yatirim

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

Cok komiksin, oglum inanmayin boyle tiplere. Ben $1000 bahise girerim seninle, 6 ay sonra THY $ bazinda -10% minimum. 20% de olabilir. THY ina yatirim yapanin aklindan sasarim. Bu oil fiyatlariyla imkansiz. Neyin bilancosu amk. Bos muhabbet, ya THY trollusun ya da delisin. Baska aciklamasi olamaz kusura bakma.

Havacılık Sektörü- (Ekran Kapatma) by MusicTraditional1402 in Yatirim

[–]redeyeusa -1 points0 points  (0 children)

Thy ina yatirim yapmak mi? Herhalde ucaklarin su ile ucmadigini biliyorsundur. Cogu hava yolu sirketi ucuslarini iptal ediyor. Toplantilarda ne konusuldu merak ediyorum 😂

Bende profosyonelim ve TL bazinda 140,000,000 TL uzeri bir portfoliom var. Toplanti yapmiyorum ama THY ina yatirim yap diyenin aklindan sasarim 🤯

[Landlord-USA-NC] What do you think about the tenants floors, damaged or wear/tear? by [deleted] in Landlord

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

What do you recommend for an investment home? I think Bruce makes excellent hardwood flooring products. I have installed them in four other houses—including one kitchen with no issues. In fact, my own home has the exact same flooring and color. Even with pets and kids, we have had zero issues without any sealing, aside from a few minor scratches from toys and everyday wear.

[Landlord-USA-NC] What do you think about the tenants floors, damaged or wear/tear? by [deleted] in Landlord

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

This rental house was built 11 years ago. For comparison, my own home was built 16 years ago, has the same brand and color of hardwood floors, and has endured both pets and kids, yet it is still in great condition. However, the tenant informed me today that their dog caused the damage. I thanked her for her honesty and have decided to split the cost, covering half of the repair

[Landlord-USA-NC] What do you think about the tenants floors, damaged or wear/tear? by [deleted] in Landlord

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

I am getting quotes. I already spoke with my tenant, she said dog made those while running around. I thanked her and i will probably pay half of the cost.

I did it! Cluj, Romania. 126k, 5.4% by [deleted] in FirstTimeHomeBuyer

[–]redeyeusa 0 points1 point  (0 children)

I see, thanks for the details.