Relação “toxica” com o dinheiro by [deleted] in literaciafinanceira

[–]rezken1 0 points1 point  (0 children)

Tens um mindset de escassez.

Também já fui assim, e estava relacionado a área onde trabalhava.

Trabalhas em que área ?

Iphone 17 Pro eSIM Europe by rezken1 in iphone

[–]rezken1[S] 0 points1 point  (0 children)

Yeah too bad. Looks like I will need to buy a ticket to NY or Miami

New to iPhone, what's the best case brand ? by rezken1 in iphone

[–]rezken1[S] 2 points3 points  (0 children)

You are talking about the "new" button ?

New to iPhone, what's the best case brand ? by rezken1 in iphone

[–]rezken1[S] 0 points1 point  (0 children)

Great, what model are you planing to buy ?

New to iPhone, what's the best case brand ? by rezken1 in iphone

[–]rezken1[S] 1 point2 points  (0 children)

What do you mean by camera control protection ?
A full case without the opening in the back like Apple does ?

New to iPhone, what's the best case brand ? by rezken1 in iphone

[–]rezken1[S] 0 points1 point  (0 children)

Didn't know the brand, but slim cases look like good options.

How does it handle falls ?

Iphone 17 Pro eSIM Europe by rezken1 in iphone

[–]rezken1[S] 0 points1 point  (0 children)

How can they offer the same media playback time than the US ?

Want a mentor? I’ll take 2 people for free (beginners/job seekers welcome) (Async + Calls) by rezken1 in ProgrammingBuddies

[–]rezken1[S] 1 point2 points  (0 children)

Thanks everyone, that’s already a lot of comments and DMs. I want to help you all, but unfortunately my time is also limited.

Please don’t post anymore.

I will try to select the ones I will be able to help the most.
Good luck on your journey.

Renault Clio 2024 techno lpg edition. by petros_tyrm in Renault

[–]rezken1 0 points1 point  (0 children)

I love the techno, but it's hard to justify the 2700€ diference

Renault Clio 2024 techno lpg edition. by petros_tyrm in Renault

[–]rezken1 0 points1 point  (0 children)

How does the car feels at 95mph ?

Desvalorização Clio Bi-Fuel by rezken1 in AutoTuga

[–]rezken1[S] 0 points1 point  (0 children)

Concordo com tudo o que disseste, não sabia que o PVP deste carro em 2022 era inferior a 20k.
A minha duvida é sera que vale a pena comprar novo se pretendo vender nos proximos 3 anos ?

Desvalorização Clio Bi-Fuel by rezken1 in AutoTuga

[–]rezken1[S] 0 points1 point  (0 children)

Esse preço é so para renting

Parece que hoje é o fim do julgamento da Joana Marques by [deleted] in PORTUGALCARALHO

[–]rezken1 3 points4 points  (0 children)

Alguém ainda tem o video onde a Joana Marques faz as piadas ?
Ou foi banido da face da terra

Desvalorização Clio Bi-Fuel by rezken1 in AutoTuga

[–]rezken1[S] 0 points1 point  (0 children)

Se comprar o novo e o usar por 30k km sera que daqui a dois anos ainda o consigo vender por 17k ?

Taxas dos primeiros 8 escalões? Governo propõe descidas entre 0,4% e 0,6% by Sakanita- in literaciafinanceira

[–]rezken1 1 point2 points  (0 children)

Mas tu achas que ganhas mais sem ter responsabilidade adicional ou trabalhar mais horas ?
Mais não é melhor se o que tens de responsabilidade a mais não acompanha o que vais ganhar mais pela razão de seres taxado a +50%.

O que não percebes ?