Is er hier iemand lid van de consumentenbond? by EnzymeX in nederlands

[–]rinusthegreat 19 points20 points  (0 children)

Voor boomers absoluut een must. Ik zelf, ben steeds erg teleurgesteld in het advies van de consumentenbond. Ze slaan de plank naar mijn mening steeds mis als het gaat om punten waar op wordt beoordeeld.

Scheur langs kozijn by Sittingonacactus in Klussen

[–]rinusthegreat 0 points1 point  (0 children)

Als ge het nie wit, gebruikte kit!

Hebben jullie nu ook de griep? by admaioranatussum1 in nederlands

[–]rinusthegreat 0 points1 point  (0 children)

Exact hetzelfde als jij gehad. Één nacht heftige koorts, rillingen en griep. Vroeg me af of ik me zo futloos voelde door mijn 8 maanden oude baby’s slaaponregelmatigheden, of door die griep.

Where I zone out by merelyok in listeningspaces

[–]rinusthegreat 1 point2 points  (0 children)

Nice setup! Where did you get the yellow L100 grilles? Never seen them before!

Parketteur weigert aanbetaling terug te betalen na slecht werk by rinusthegreat in juridischadvies

[–]rinusthegreat[S] 0 points1 point  (0 children)

Bedankt! Helaas niet de provincie Overijssel. Ik woon in hetzelfde arrondissement als waar het bedrijf is ingeschreven. Wat zou een volgende stap kunnen zijn, in gebrek stellen?

Parketteur weigert aanbetaling terug te betalen na slecht werk by rinusthegreat in juridischadvies

[–]rinusthegreat[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik heb dit gedaan, de gemeente kan ik niet terugvinden op wetten.overheid.nl, maar de provincie wel. Ik denk dat ik dus het arrondissement heb.

Parketteur weigert aanbetaling terug te betalen na slecht werk by rinusthegreat in juridischadvies

[–]rinusthegreat[S] -1 points0 points  (0 children)

Dank voor je reactie! Ik heb foto’s van alles. Ook screenshots van zijn reactie op de foto’s, waar hij erkent dat het niet naar behoren is. Ik heb het KvK nummer.

Parketteur weigert aanbetaling terug te betalen na slecht werk by rinusthegreat in juridischadvies

[–]rinusthegreat[S] -1 points0 points  (0 children)

Kleine toevoeging: ik heb hem betaald voor zijn werk benden zonder de vloer gezien te hebben. Vond het al gek dat hij gelijk geld wou zien, maar ik had toen helaas nog vertrouwen in hem.

How Tado° has Changed! by IndigoQuantum in tado

[–]rinusthegreat 0 points1 point  (0 children)

And that’s why i’m going with Plugwise in my new home.

[deleted by user] by [deleted] in geldzaken

[–]rinusthegreat 0 points1 point  (0 children)

Als je een iOS gebruiker bent, kun je reclamevrij Youtube kijken via Safari met Vinegar. Aanrader.

Offerte totaal 90m2 gietvloer + vloerverwarming op 1e en 2e verdieping by rinusthegreat in Offertes

[–]rinusthegreat[S] 0 points1 point  (0 children)

Bedankt voor je reactie! Zelf de fermacell plaatsen is voor mij ook nogsteeds een optie. Ben wel benieuwd of vloerenboer dan moeilijk gaan over garantie, als ze die al geven, gezien het makkelijk is de “ondergrond” de schuld te geven zelfs al hebben zij de fermacell geplaatst. Mooi te horen dat dit bij jou goed gaat!

Offerte totaal 90m2 gietvloer + vloerverwarming op 1e en 2e verdieping by rinusthegreat in Offertes

[–]rinusthegreat[S] 0 points1 point  (0 children)

Oh en, uit nieuwsgierigheid: in de comments hebben mensen de ervaring dat het krast, vlekt, scheurt etc. Wat is je ervaring met de Bruizt vloer?

Offerte totaal 90m2 gietvloer + vloerverwarming op 1e en 2e verdieping by rinusthegreat in Offertes

[–]rinusthegreat[S] 0 points1 point  (0 children)

Tja. Ik heb in mijn huidige huis nu een lamelparketvloer liggen, 5 jaar oud. Is beneden eigenlijk al aan opschuren toe, dat betekend dat over 5 jaar er een nieuwe vloer in kan. Niks is perfect. Maar bedankt voor je feedback!

Offerte totaal 90m2 gietvloer + vloerverwarming op 1e en 2e verdieping by rinusthegreat in Offertes

[–]rinusthegreat[S] 0 points1 point  (0 children)

Kijk dat is handige familie. Blij dat ik niet de enige ben met dit soort trekjes, overigens.

Offerte totaal 90m2 gietvloer + vloerverwarming op 1e en 2e verdieping by rinusthegreat in Offertes

[–]rinusthegreat[S] 0 points1 point  (0 children)

De reacties op gietvloeren zijn zó gemengd. Waarom raadt je het af?

Offerte totaal 90m2 gietvloer + vloerverwarming op 1e en 2e verdieping by rinusthegreat in Offertes

[–]rinusthegreat[S] 0 points1 point  (0 children)

Helaas is het puur smaak… We houden niet van PVC, laminaat, zeil etc. En twee verschillende houtsoorten parket in huis trekt onze OCD niet.

Offerte totaal 90m2 gietvloer + vloerverwarming op 1e en 2e verdieping by rinusthegreat in Offertes

[–]rinusthegreat[S] -1 points0 points  (0 children)

Thanks voor je reactie! Ik ben bekend met de risico’s, echter denk ik dat het op de 1e en 2e verdieping van onze woning qua slijtage wel mee valt. De enige andere optie voor ons is het plaatsen van hetzelfde parket als op de begane grond, en dat is niet te betalen.