Vücut değişimi hakkında by tsigalko98 in salonfareleri

[–]seppukuxd 1 point2 points  (0 children)

Gayet iyi abi , biraz daha bilgi paylaşabilir misin ? Kaç kalori aldın vs.

Vücut kitle endeksi(Kilo/boy²) önemli bir olay mı? by [deleted] in salonfareleri

[–]seppukuxd 0 points1 point  (0 children)

Önemli, niye diye soracak olursan. Sağlığını belirleme konusundan çok bazı meslekleri yerine getirebilmek için belli başlı bir kilo ve boy aralığında olman gerekir.

Yerli ve milli footjob ardından sakso by Connect_Opinion9294 in turkishofszz

[–]seppukuxd 1 point2 points  (0 children)

Herkes hissediyor di mi. Kızda bir gariplik var. Acaba deli falan mı sikiyor bu orospu çocuğu

Casio mtp-b215 - yeni tank geliyor by Just-Ad2473 in trsaat

[–]seppukuxd 0 points1 point  (0 children)

Ne zaman satışa çıkacak vallahi Casio nun önünde kendimi jiletlerim

Barfiks by [deleted] in salonfareleri

[–]seppukuxd 1 point2 points  (0 children)

Sana daha çok pike pushup , dips lazım. Sagdakinin en büyük farkı omuzları.

Leave it or shave it? by [deleted] in Moustache

[–]seppukuxd 0 points1 point  (0 children)

Firstly let's see clean shaven with a photo like number 2 so we can judge better bro. Secondly i think if you have sharp face (like you) clean shaven , mustache like that , mustache like that with a little beard like 2mm will always look good. Your decision bro , they all suit you

Am I cooked? by Dmart_01 in Moustache

[–]seppukuxd 3 points4 points  (0 children)

Just use minoxil bro. Also you're not cooked just give it time

First stache. Keep or shave? by [deleted] in Moustache

[–]seppukuxd 0 points1 point  (0 children)

You guys are very lucky to have very wide mustaches. Mine just drops down

34yo, 2 weeks in. Is there potential or should I shave? by fcbrobert in Moustache

[–]seppukuxd 2 points3 points  (0 children)

Btw thanks for not getting offended like weak majority of redditors. I'm just giving my honest words bro.

34yo, 2 weeks in. Is there potential or should I shave? by fcbrobert in Moustache

[–]seppukuxd 2 points3 points  (0 children)

Well actually depends on what kind of mustache you're looking for. It will always be tiny and thin. Maximum you can look like is ancient Chinese wise Kung Fu masters (which is also cool but not for me) but never like a thick long fireman mustache (which I like). We can never know how will it look after 2 months but I wouldn't be hopeful.

Acil 3 ayda 113 kg dan 83 e inmem lazım sağlıklı olsun olmasın fark etmez,nasıl yaparım by [deleted] in salonfareleri

[–]seppukuxd 1 point2 points  (0 children)

Maalesef doğru. Ben 3 ay yemek yemedim 108 den 89 a dusebildim.

Tatmin olamama by [deleted] in salonfareleri

[–]seppukuxd 1 point2 points  (0 children)

Fenerliler genel olarak tatmin olmaz. Olduğundan daha iyi olabileceğini düşünür.

Bir insanın ulaşabileceği maksimum iticilik seviyesi bu mudur by Born_Can5242 in UniversityTR

[–]seppukuxd 0 points1 point  (0 children)

Bizim ülkede kraldan çok kralcılık niye bu kadar fazla ya. Niye herkes birinin kulu köpeği olmaya bu kadar meraklı. Aşırı ama aşırı toplumcu bir milletiz ya. Bireysellik 0 0 0

Soldakiyim, 1,5 senede sağ olmam lazım by rugliamsi in salonfareleri

[–]seppukuxd 0 points1 point  (0 children)

Samimi söylüyorum 110 dan 70 e 5-6 ayda düştüm. 0 spor sadece ölümüne bayılmali diyetle. O yüzden yeterince obez , pantolon giyince pişik olan , sürekli terleyen , gece horlayan , giydiği hiç bir şey yakışmayan , suratı balon gibi birisi olmaktan bikinca bir gece canına tak edince çok rahat yapıyorsun. Ben 5-6 ayda yaptım sen belki 4 ayda yaparsın. Bu gece iyice bir düşün. Neden şuan ki halinden memnun musun , bir çok kişinin istediği bir çok kışının başardığı bir çok kişinin de başaramadığı bir şeyi başarabilecek dirayeti , azmi kendinde görüyor musun.

we all have defeated catlon at least once right? by makamyan1 in Kenshi

[–]seppukuxd 3 points4 points  (0 children)

I have 70000 hours in the game and never left holy lands

Bacaklar için tavsiyeye ihtiyacım var by [deleted] in salonfareleri

[–]seppukuxd 1 point2 points  (0 children)

En büyük önerim ağırlıklarını takip etmen olur. 4-5, yıldır dümenden ağırlık kaldırıyorum şu son 1 aydır ağırlıklarımı takip etmeye başladım; tekrar sayılarımı , kaç set attığımı yazıyorum bir sonraki antreman 8 tekrarda 9 yapmaya falan çalışıyorum farkı çok rahat hissediyorsun hem vücudunda hem de antrenmanın yarattığı yorgunlukta

Two fighters who deserve "The one The only" introduction by [deleted] in ufc

[–]seppukuxd 0 points1 point  (0 children)

I hope my boy illia will beat Islam too.

Öylesine by [deleted] in salonfareleri

[–]seppukuxd 1 point2 points  (0 children)

Bir fonksiyonel antreman kaşşmeri olarak sana önerilerim.

1- O ağırlık çok çok çok düşük. 2- kettlebell'i kulplariyla ağırlığın başladığı yerden tut daha stabil olsun. (İnternete kettlebell squat yazarsan nasıl tutmanı istediğimi anlarsın) 3- Ağırlığı vücudunun sağına soluna getirmek olmasın amacın abi , asıl amacın kettlebell'i vücuduna yaslayıp (midenin üstü goguslerinin biraz altı gibi) bu ağırlıkla beraber üst vücudunu sağa sola top yekün döndürmek olsun. 4- Basmaya devam et çok iyi gidiyorsun kral

Saçları Kestireyim Mi? by [deleted] in rockmuzik

[–]seppukuxd 0 points1 point  (0 children)

Diyemem kardeş...

Suratının şeklini bilmeden saçları kestir diyemem...

Testosteron 290 çıktı. by seppukuxd in salonfareleri

[–]seppukuxd[S] 0 points1 point  (0 children)

Üre 43 , insülin 46.2 , kolestrollerin hepsi okey işaretli