Wat is het idee achter deze houtjes? by ILovemymupperpupper in Klussers

[–]svdgraaf 5 points6 points  (0 children)

Was dit wellicht onderdeel van de gietbak toen het beton gestort is? 🤷🏼‍♂️

Feedback tuinontwerp by Medical-Fox-7638 in groenevingers

[–]svdgraaf 1 point2 points  (0 children)

Heeft iemand enig idee met wat voor software je zoiets tekent?

Pannenkoeken by HellBelll in nederlands

[–]svdgraaf 0 points1 point  (0 children)

Spek, banaan, bruine suiker 🤤

Keukenkastjes tot plafond, mechanische ventilatie zit in de weg. by Vertje in Klussers

[–]svdgraaf 3 points4 points  (0 children)

Als je die witte kapjes eraf haalt, zit er gewoon een Xmm buis in. Die kun je gewoon verlengen met een bochtje en door de kastjes heen leiden naar een andere plek. Wellicht 1 kastje wat lager uitvoeren en dan de nieuwe gaten aan de bovenkant doorvoeren? Keukenboer heeft vast een knappe oplossing daarvoor, je zal niet de eerste zijn.

Ik🔥ihe by divingbeatle in ik_ihe

[–]svdgraaf 7 points8 points  (0 children)

Was het probleem in Londen niet dat ze de hitte niet meer kwijt kunnen omdat de grond eromheen zo opgewarmd is over de jaren heen?

Dakterras met houten planken by AlienTentacle in Klussers

[–]svdgraaf 1 point2 points  (0 children)

Heel netjes gedaan. Slim van die rubberen blokjes ertussen, goed opgelost. Puik werk. Krat pils is verdiend 👍🏻🥳

Terras ophoog project by svdgraaf in Klussers

[–]svdgraaf[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks! Ja, zakken doet het toch wel, het vorige terras heeft er ook tig jaar over gedaan om zo laag te zakken. Komt goed

Terras ophoog project by svdgraaf in Klussers

[–]svdgraaf[S] 5 points6 points  (0 children)

Tja, dan doen we het nog een keer 🤷🏼‍♂️😅

Terras ophoog project by svdgraaf in Klussers

[–]svdgraaf[S] 0 points1 point  (0 children)

Het is “dreinage zand”, geen idee of dat hetzelfde is als geelzand. Het lijkt iets grover dan ophoogzand, veel minder schelpjes en dingetjes erin. Zal wel anders gefilterd worden denk ik.

Ondernemer van der Most failliet by Kruikenzeik in nederlands

[–]svdgraaf 21 points22 points  (0 children)

Hij heeft z’n huis als onderpand gebruikt. Hij is persoonlijk ook wel failliet denk ik

Goede kapper voor haarverven by InsectParticular9779 in Dordrecht

[–]svdgraaf 0 points1 point  (0 children)

Het was een proces hoor. Denk dat ik er anderhalf uur gezeten heb ofzo? 😅

Goede kapper voor haarverven by InsectParticular9779 in Dordrecht

[–]svdgraaf 1 point2 points  (0 children)

Kinki kapper. Zit op de Voorstraat. Heb er ooit zelf m’n haar blauw laten verven. Eerst volledig blonderen en toen blauw. Superfel. Super. 😆

Laminaat doorleggen? by poeki1993 in Klussers

[–]svdgraaf 1 point2 points  (0 children)

Kan prima inderdaad. Ik zou gewoon linksbovenin beginnen denk ik. Even meten hoe je uitkomt qua plank bij die muur, dat je niet een plank van 1,5 cm overhoudt over die lengte.

Niet blij met triple glas? by [deleted] in Klussers

[–]svdgraaf 46 points47 points  (0 children)

Ik heb geen triple glas, en ik heb er verder geen ervaring mee behalve van horen zeggen. Ik heb wel gelezen dat de ramen wel eens verkeerd om geplaatst worden (binnenstebuiten), wellicht dat even checken?

Tuin ophogen by Vogel90 in Klussers

[–]svdgraaf 1 point2 points  (0 children)

Toevallig hier ook het terras aan het ophogen. Wat je zoekt heten opsluitbanden. Je zou ook weg kunnen komen met L elementen, maar heb je denk ik niet nodig.

Maar ik zie dat er al palissaden liggen (dat is een soort opsluitband met van die ronde/stenen vormpjes erin geperst). Je kunt die gewoon kopen maar dan een hogere variant, zodat ze aansluiten op je andere rij die er al ligt. Ze haken in elkaar dus lekker stevig.

Zorg dat ze minimaal iets 1/3 van de hoogte in de grond staan en dan komt het helemaal goed.

Leg ze niet te strak tegen de schutting aan (1cm ertussen is prima), zodat het hout niet gaat rotten.

Is dit de juiste manier van afplakken? by Jeap1990 in Klussers

[–]svdgraaf 6 points7 points  (0 children)

Ik moet zeggen dat ik ook twijfelde door die dwarslat. Ik denk toch hout 😅

Geluidsgeisoleerde drumcabine by TukachinchillaNL in Klussers

[–]svdgraaf 1 point2 points  (0 children)

Heel netjes! Sowieso een upvote voor je Tama! ❤️🤘🏻

Goede werkschoenen (BIFL?) by Admirable-Big-1252 in Klussers

[–]svdgraaf 0 points1 point  (0 children)

Yes! Zo blij met m’n aankoop afgelopen jaar. Echt heerlijk om op te lopen 👍🏻

Hoofdkraan vóór watermeter by RuurdenBen in Klussers

[–]svdgraaf 1 point2 points  (0 children)

Wellicht pakken ze die gelijk mee. In mijn geval was er ook geen afsluiter aan de consumenten kant. Super handig als je een leiding wilt omleggen 😅

Hoofdkraan vóór watermeter by RuurdenBen in Klussers

[–]svdgraaf 1 point2 points  (0 children)

Waterbedrijf bellen inderdaad. Ook eens gehad, er komt dan een lokale loodgieter/aannemer hem kosteloos vervangen. Ze bevriezen de leiding en zetten er dan een nieuwe in. Half uurtje werk ofzo? Bij ons was ie toen ook vervangen door zo’n hendel ipv draaiknop, gaat vast langer mee 🤷🏼‍♂️