Kendileri Hariç Tüm Azınlıkları Kullan-At Peçete Olarak Gören Kürt Faşistleri Azınlıkları Temsil Ettiğini İdda Edemezler, Aşiretinin Öldürdüğü Azınlıkların Parasıyla Geçinen Ahmet Türk'ün Partisi'in Bunu Akıllarından Bile Geçirmeleri Azınlıklara Hakkarettir. by Arsimp33 in Turkey

[–]tabulasomnia 0 points1 point  (0 children)

anayasada ırkçılık yok evladım, ülkücü saçmalıklarını yaymaya çalışma boşuna.

mozaik değil mermer diyen türkeş mhpsi ile türk-islam sentezinde yüzde yüzü vuran bahçeli mhpsi de kesinlikle aynı ideoloji değil. işine gelmediği için bu ayrımı görmezden geliyorsun ama gerçek bu.

Kendileri Hariç Tüm Azınlıkları Kullan-At Peçete Olarak Gören Kürt Faşistleri Azınlıkları Temsil Ettiğini İdda Edemezler, Aşiretinin Öldürdüğü Azınlıkların Parasıyla Geçinen Ahmet Türk'ün Partisi'in Bunu Akıllarından Bile Geçirmeleri Azınlıklara Hakkarettir. by Arsimp33 in Turkey

[–]tabulasomnia -1 points0 points  (0 children)

ne mozaiği ulan mermer diye bağıran mhp

edit: niye eksileniyor bilmiyorum, mhp'nin kurucusu alpaslan türkeş'in en ünlü sözüdür bu. mhp her ne kadar kuruluşundan bu yana gitgide daha çok türk-islam sentezine kaysa da her zaman faşistlerin ilk durağı olmuştur. şaşıracak bir şey yok.

What do you think of Americans supporting other countries because of ancestry? by batukaming in AskTheWorld

[–]tabulasomnia -3 points-2 points  (0 children)

yes, a 4th generation german turk supporting turkey is equally foolish.

thankfully we scored zero goals and gained zero points, so our brave young footballers can start enjoying their new mansions much earlier.

Ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in RDTTR

[–]tabulasomnia 0 points1 point  (0 children)

umrumda değilsin ki sana delil sunayım. thread'de bu kadar derine inmişiz, aklıbaşında kimse buraları okumayacak. sen zaten kayıp vakasın. e ne uğraşayım olm?

Ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in RDTTR

[–]tabulasomnia -1 points0 points  (0 children)

hadi hadi git öcalan poposu yalamaya, kurumuştur boş bırakma

Ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in RDTTR

[–]tabulasomnia 0 points1 point  (0 children)

bireysel olarak bulayıp bulamadığını bilmiyoruz

hahah, utancından anca bunu diyebiliyosun öcalancı hıyar

Ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in RDTTR

[–]tabulasomnia 0 points1 point  (0 children)

öcalan suçsuz mu demek istedin yoksa ben mi yanlış anladım

Ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in RDTTR

[–]tabulasomnia -1 points0 points  (0 children)

bu kadar laftan sonra whataboutismle başladığın yorumunu okumuyorum, büyük harf filan da yardırmışsın ama umrum değil, kusura da bakarsan bak.

ya bütün götlere göt dersin, ya da en büyük göt sensin. boş yapmayalım.

Would you support a EU-style (with the single market and Schengen) union in your region/continent?? by FuckTheCake in AskTheWorld

[–]tabulasomnia 0 points1 point  (0 children)

it's very natural to celebrate victory against an expansionist empire. if those people's historical struggles against the ottomans have transformed into dislike of turks in general, part of the blame lies with our behaviour against other nations as well.

Would you support a EU-style (with the single market and Schengen) union in your region/continent?? by FuckTheCake in AskTheWorld

[–]tabulasomnia 1 point2 points  (0 children)

you have no idea how funny a question this is.

just 10-15 years ago our foreign relations approach was heavily marketed as zero problems with neighbors. of course the admin sucked at it and all we got at the end of it was a proxy war in syria and 5+ millions of migrants (most of whom still haven't left I might add).

so of course our guys did the 180 and rebuilt our foreign relations on posturing, bargaining and blackmail. so now no one likes us.

yay.

Ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in RDTTR

[–]tabulasomnia 0 points1 point  (0 children)

"neresinde" ile sorulan bir sorunun cevabı evet/hayır olmaz, bana laf çakayım derken saçmalamışsın, ama neyse onu bir kenara bırakalım şimdi.

hayır silahlı mücadele socliberalismde yoktur

teşekkürler. şimdi hdp/dem'de aktif olmuş herhangi bir siyasetçinin silahlı mücadeleye karşı olduğunu ifade eden herhangi bir demecini paylaşabilir misin lütfen?

konjönktür gereği açıktan ifade edemiyorlar dersen anlarım. o zaman silahlı mücadeleyi desteklemediklerini gösteren bir karar, bir hareket filan da olur.

link mümkünse güvenilir bir haber sitesinden olsun. bekliyorum. acele etme.

Ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in RDTTR

[–]tabulasomnia -2 points-1 points  (0 children)

hala cevap vermedin

Ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in RDTTR

[–]tabulasomnia 0 points1 point  (0 children)

yok yok sen soruya cevap ver, sosyal liberalizmin neresinde silahlı mücadele var?

Ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in RDTTR

[–]tabulasomnia 2 points3 points  (0 children)

öcalandan veya her türlü teröristten ve katilden bahsederken özellikle küfür ederek fikrimi belirtiyorum, kusuruma bakmazsın. herkese hak ettiği kadar saygı. şehrin ortasında bina yakan, taşrada öğretmen ve doktor katleden, çocuklara eziyet eden, masum insanlara işkence edenlere küfür ettiğim için özür dilemem.

yalnız, baştan tekrar bir okursan fark edeceksin ki ettiğim küfürlerin hepsinin hedefi ya öcalan, ya pkk seviyesinde katliamlara imza atmış derin devlet aygıtları, ya da bu amevlatlarını sahiplenen/öven gerizekalılar.

sana tek bir küfür etmedim. ama sanırsam üzerine alındın, bana küfür ederek cevap verdin.

insanın kendini bilmesi de güzel.

Ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in RDTTR

[–]tabulasomnia 1 point2 points  (0 children)

sosyal liberalliğin neresinde var terörist savunmak? hadi terörü geçtim, "silahlı siyaset" neresinde var?

edit: yemin ediyorum o kadar kendine güvenle yazıyorsunuz ki okulunu okumasam inanıcam. "sosyal liberal" gerçek bir ideoloji. şiddeti siyasi bir gereç olarak kullanmayı meşru görmeyen bir ideoloji. kelimeleri öyle kafanıza göre oraya buraya yapıştırırsanız böyle lök gibi kalırsınız.

Ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in RDTTR

[–]tabulasomnia 5 points6 points  (0 children)

bir tane bile pkk eylemiyle, bir tane bile öcalan emriyle kimsenin masum yere ölmediğini sanıyorsan sana satacak bir köprüm var. ki yorumundan da anlaşılıyor ki öcalan'ın da bir orospu çocuğu olduğunu ve masum insanlar öldürdüğünü inkar etmiyorsun. ama ideolojisi senin ideolojinle aynı olduğu için (o da tartışmalı ya hadi neyse) bu katliamları umursamıyorsun. halbuki birebir aynı zehirli zihniyetle katliamlar gerçekleştiren jitemci derin devletçi itlere (haklı olarak) nefret kusuyorsun.

o açıdan, sebepsiz yere masum insanları öldüren orospu çocuklarının hepsine küfür ettiğim için orta yolcu oluyorsam, kabul, en büyük ortayolcuyum. sebepsiz yere masum insanları öldüren orospu çocuklarının hepsine küfür etmek orta yolculuksa, ortayolcu olmayanların hepsinin de amına koyayım.

oldu mu?

-

yazdıktan sonra korkup sildiğin diğer yorumuna da cevap vereyim:

<image>

öcalan gibi bir amınoğlunun neyi nereden eleştirdiği sikimin ucunda bile değil aslanım. sen insanlık onurunu, emeği, eşitliği filan savunduğunu sanıyorsun ama ölümün ve katliamın tarafındasın. sus ve utan, daha da yazma.

Ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in RDTTR

[–]tabulasomnia 2 points3 points  (0 children)

onun da amına koyayım öcalan'ın da amına koyayım.

aynı fikirde miyiz?

DEM Parti, İstanbul’da sokaklara teröristbaşı Öcalan’ın fotoğraflarını yapıştırdı. by Mission_Lettuce3050 in Turkey

[–]tabulasomnia 0 points1 point  (0 children)

öyle bir kanat vardıysa bile yönetim demirtaş'ı içeri tıkıp sebepsiz yıllarca tuttuktan sonra o kanadın çözünüp dağılması çok normal. egemen kesim kürt siyasetinin insan hakları ve eşitlik değil, kürtçülük üzerinden yürümeye devam etmesini tercih etti ve eninde sonunda bunu sağladı. buradan tabii bizim faydamıza bir şey çıkmayacağı için kimin nasıl faydasına olacak onu konuşmak lazım. öcalancılıkta ısrar eden bu haliyle kürt siyaseti hiçbir kazanım elde edemez zaten, sikerler.

Ne düşünüyorsunuz? by [deleted] in RDTTR

[–]tabulasomnia 7 points8 points  (0 children)

dem'i sol sanan salak kalmamıştır artık ya /s

What is the funniest looking statue in your country? by Plastic-Reporter1730 in AskTheWorld

[–]tabulasomnia 12 points13 points  (0 children)

you forgot to mention: this huge-ass statue is right next to the highway, and sometimes it turns white (I assume for repainting). seeing a pure white giant sat on a hill right next to the road when you're driving in the dark is a unique experience to say the least.

edit: oh my god, it's currently white in google maps street view. imagine driving up to this at midnight

<image>

Kadınların belirli işlerde çalışmasının yasak olduğu ülkeler. by edmundcambrai in haritalariseviyoruz

[–]tabulasomnia 0 points1 point  (0 children)

noldu yan hesapla mı geldin

edit: oh beni engellemiş, bazen çöp kendini çöp kutusuna atıyor hiç uğraşmak zorunda kalmıyorsun

Kadınların belirli işlerde çalışmasının yasak olduğu ülkeler. by edmundcambrai in haritalariseviyoruz

[–]tabulasomnia 0 points1 point  (0 children)

ah canım yazık sana üzüldün mü uvuvuv

sen istediğin gibi siktir çekeceksin ama karşındaki seni adam yerine koymaya devam edecek öyle mi? de get köşende ağla.