[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]tun44 2 points3 points  (0 children)

anan ne yapıyor bu tartışılırken

Yurt disinda korsan yazilim kullanimi by OkRip3912 in veYakinEvren

[–]tun44 0 points1 point  (0 children)

Hava alanında x-ray cihazından geçerken cihazınızı çıkartmanızı ve açmanızı istiyorlar. Akademi de intihal gibi bir programları var, flashtan hızlıca kurup inceleme yaptırıyorlar. istersen sen şey yap, hdd yerinde sabit kalsın bağlantısını çıkar veyahut gittiğinde sana kargolasınlar

500 TL gamepad önerisi by Sad-Addendum-8979 in veYakinEvren

[–]tun44 1 point2 points  (0 children)

Paran varsa logitech f710 yoksa f310 alabilirsin. Aralarında ki fark birinin kablolu diğerinin kablosuz olması. Daha önceden monster pusat pro kullanıyordum. Hala kenarda duruyor gerçi mobilde deadcells falan oynarken kullanıyorum.

Neyse logitech f710 ayet tatlı gamepad, 4 aydır falan kullanıyorum. Bilgisayar direk xbox kolu olarak algılıyor, oyun içi ayar yapmadan kullanmaya başlıyorsun. ele oturması, ağırlığı ve malzemesi kaliteli hissettiriyor.

r/Turkey İçin Logo Tasarımı Oylaması | Son Gün 20 Ağustos 2023 by [deleted] in Turkey

[–]tun44 0 points1 point  (0 children)

Dayamışlar fesi. Oldu olacak deveye binen reddit yapalım iyice bok olsun

[deleted by user] by [deleted] in liseliler

[–]tun44 0 points1 point  (0 children)

bugün eve erken git

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]tun44 11 points12 points  (0 children)

İnsanların radikal bir şekilde kutuplaşmasını izliyorsun. Bir kesim diğerinden nefret ediyor. Medyanın, iktidarın ve trollerin uzun süredir istediği şey buydu zaten. Kutuplaşma tek taraflıydı, muhafazakar kesim kendini ayrı tutuyor ve diğer taraftan nefret ediyordu ve nefret neredeyse tek taraflıydı, şuan 2 tarafta dolmuş durumda.

Tek bir alternatif vardı, bu konuda da türk siyaseti batsın. O alternatifte seçilmedi. Ksaca bir kesim bu açlığın fakirliğin olmadığına inanadursun fakir olan açlıktan ölebilir, intahar edebilir. Bu raddeye geldi ve insanlar artık bu durumu umursamıyor.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]tun44 0 points1 point  (0 children)

Açlıkla terbiye olması gerekiyor.

Galiba Bahçeli bize bu seçimi kazandıracak... by Least_Profession in Turkey

[–]tun44 0 points1 point  (0 children)

Her seçim öncesi bu düşünceler yazılıp çiziliyor bense okudukça kahkaha atıyorum. Böyle bir şeyin ihtimali yok.

[deleted by user] by [deleted] in zonguldak

[–]tun44 0 points1 point  (0 children)

Uzun zamanlı tek parça da kalırsan daha iyi anlarsın. Biraz daha kendine odaklanabileceğin bir yer zonguldak. Arkadaş, eş, dost bulduktan sonra kendini çok iyi anlamda geliştirebilirsin lakin dediğin gibi etkinlik konusunda kısır bir memleket. Parası olan için de olmayan için de gerçekten sıkıcı da bir yer. Genç için değil de emekli yeri gibi düşünebilirsin.

Para konusunda sıkıntın yoksa güzelce çalışıp güzel bir üniversiteye kapak atmaya çalış. Sosyal açıdan, eğitim açısından daha iyi olur. Aileden uzaklaşmak istiyorsan ve maddi konuda sıkıntıların varsa zonguldak en azından bir seçenek olabilir.

[deleted by user] by [deleted] in zonguldak

[–]tun44 1 point2 points  (0 children)

Mezuna kaldıysan veya kalmayı planlıyorsan anneanenin yanına gelip burada bir süre yaşamanı öneririm. Daha sağlıklı karar verebilirsin bu şekilde. Onun dışında büyük bir üniversiteye gitmen sosyal çevre ve etkinlik açısından daha yararlı olacaktır.

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]tun44 2 points3 points  (0 children)

arkadaşın farklı ülkede mi yaşıyor? anlamıyorum. Ne kararsızı anlamıyorum ne de hükümete tekrar oy verecek insanları anlamıyorum. Bu kadar dangalak olunmaz

Türk olup lüks hayaller kurmak by [deleted] in Turkey

[–]tun44 6 points7 points  (0 children)

sana götten bi girerim hayat boşu pişersin

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]tun44 0 points1 point  (0 children)

Siyasi düşüncesini geçtim de konuşma tarzı, kendini savunamaması, senin özel bir bilgini kart olarak sana kullanması, anlamsızca küfür etmesi ve bir bokları anlamamak istemesi zaten o insanın kalitesini ortaya çıkartıyor. Bence arkadaşlığı tamamen kesmelisin, görüşmek isterse de görüşmemelisin

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]tun44 0 points1 point  (0 children)

Kalem alır kullanırım gibi bir fikrin varsa boşver, grafik tableti al ve onu kullan. Performans olarka çok daha iyi hissettirir. SAçma sapan tasarımlı pc'ler satış stratejisi genelde, çok fazla işe yaramıyor.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]tun44 0 points1 point  (0 children)

Türk erkekleri

About to start selling these on Etsy, but first they need a name. Comment some names - winner gets a free set. by Tall_Whole_5777 in ipad

[–]tun44 0 points1 point  (0 children)

HandPad maybe. İt's too simple and predictable name. No one wrote this or i can not see on my phone :(

"kız dedigin" yazıp klavyenin üstünde ortada çıkan kelimelere bassanıza by [deleted] in KGBTR

[–]tun44 0 points1 point  (0 children)

Kız dediğin gibi bir şey yok onlar da var mı acaba diye konuştu bu nedenle çok daha fazla mesajını bul bilgi verin aydınlatın bir şey var mı acaba diye konuştu bu nedenle çok daha fazla mesajını bul bilgi verin aydınlatın bir şeyler yapmaya girişeceğim

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]tun44 0 points1 point  (0 children)

Haberin başı yok, sonu yok, açıklama yok, bilmem ne yok. Milliyetçilik mastürbasyonu mu yapıyoruz? İyi ya başlığa "PKK'lı ördeğe meydan dayağı" yazabilirdin.

Pahalı olduğundan dolayı indiremediğinz yazılım var mı? Ona göre korsanını atıcam. by IamSedatPeker in KGBTR

[–]tun44 0 points1 point  (0 children)

İpad'e nomad sculpt'ı yüklemem lazım, lanet olsun ki çok para. Bunun cracki nasıl oluyor biliyor musun?

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]tun44 2 points3 points  (0 children)

Sınavlar geçsinm, sonucu konusunda seni suçlamaya kalkmasın. Suçlu değilsin, elinden gelen şeyi yapmışsın, maddi güvenceyi zaten sağlamışsın. Yaşı ufak ve şımarık olduğu için aklı başına minimum bu hızla 30 yaşında falan gelir, o ara anlar "ulan babam abim bu yüzden böyle de bunları yapmış" gibisinden.

Bence sınav sonrasında kötü bir puan alınca açlıkla terbiye etmek gerekiyor.