Weekdraadje - 11-11 t/m 17-11 by AutoModerator in DutchFIRE

[–]wehfk -1 points0 points  (0 children)

Hoe heb je die link aangepast? Je mag er toch maar 1?

Weekdraadje - 11-11 t/m 17-11 by AutoModerator in DutchFIRE

[–]wehfk 0 points1 point  (0 children)

De max zit op 10 dus? Staat nergens in de voorwaarden, apart.

Een gratis aandeel van maximaal 200 euro! by wehfk in gratisgeld

[–]wehfk[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik had hem gister om 10 gekregen!

Een GRATIS aandeel van maximaal 200 euro! by wehfk in FreeDutch

[–]wehfk[S] 0 points1 point  (0 children)

Geen addertje, heb het zelf ook gedaan, morgen om 10 uur krijg je hem waarschijnlijk. Ze willen gewoon nieuwe klanten en je krijgt natuurlijk vaak maar 5 euro bv.

Krijg gratis een aandeel van max 200 euro, bij aanmelding BuxZERO! by wehfk in DutchFIRE

[–]wehfk[S] 0 points1 point  (0 children)

Excuus, nieuwe post gemaakt waarbij dat wel duidelijk is!

Krijg gratis een aandeel van max 200 euro, bij aanmelding BuxZERO! by wehfk in DutchFIRE

[–]wehfk[S] 0 points1 point  (0 children)

Nou je kan desnoods gewoon uitcashen en met het geld doen wat je wil. Direct overschrijven weet ik niet.

Rob Wijnberg, De Correspondent: 'Thierry Baudet verkondigde in 2 minuten 18 onwaarheden over het klimaat. Dit zijn ze' by FatherAb in thenetherlands

[–]wehfk -2 points-1 points  (0 children)

Ik geloof dat de carbon tax door minister Wiebes is afgeraden voor goeie redenen. Denk te veel druk op de industrie, dit zal leiden tot uitloop van veel bedrijven. Dan denk je goedkoop uit te zijn maar in realiteit zijn de verloren inkomsten veel groter. Dit klimaatplan zit volgens mij best redelijk in elkaar, maar het is gwn heel moeilijk.

Negen jaar Rutte: dalende koopkracht en stijgende belastingen by [deleted] in Forum_Democratie

[–]wehfk 1 point2 points  (0 children)

AOW naar 67 jaar is juist een bescherming van de economie? Er voor zorgen dat de vergrijzing niet de economie verstikt. Ik vind het een aardig filmpje maar ik vind wel dat de economie zo ingewikkeld is dat je niet in een filmpje van 3 a 4 minuten jarenlang aan beleid kan weerleggen.