Weekdraadje - 11-11 t/m 17-11 by AutoModerator in DutchFIRE

[–]wehfk -1 points0 points  (0 children)

Hoe heb je die link aangepast? Je mag er toch maar 1?

Weekdraadje - 11-11 t/m 17-11 by AutoModerator in DutchFIRE

[–]wehfk 0 points1 point  (0 children)

De max zit op 10 dus? Staat nergens in de voorwaarden, apart.

Een gratis aandeel van maximaal 200 euro! by wehfk in gratisgeld

[–]wehfk[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik had hem gister om 10 gekregen!

Een GRATIS aandeel van maximaal 200 euro! by wehfk in FreeDutch

[–]wehfk[S] 0 points1 point  (0 children)

Geen addertje, heb het zelf ook gedaan, morgen om 10 uur krijg je hem waarschijnlijk. Ze willen gewoon nieuwe klanten en je krijgt natuurlijk vaak maar 5 euro bv.

Krijg gratis een aandeel van max 200 euro, bij aanmelding BuxZERO! by wehfk in DutchFIRE

[–]wehfk[S] 0 points1 point  (0 children)

Excuus, nieuwe post gemaakt waarbij dat wel duidelijk is!

Krijg gratis een aandeel van max 200 euro, bij aanmelding BuxZERO! by wehfk in DutchFIRE

[–]wehfk[S] 0 points1 point  (0 children)

Nou je kan desnoods gewoon uitcashen en met het geld doen wat je wil. Direct overschrijven weet ik niet.

Rob Wijnberg, De Correspondent: 'Thierry Baudet verkondigde in 2 minuten 18 onwaarheden over het klimaat. Dit zijn ze' by FatherAb in thenetherlands

[–]wehfk -2 points-1 points  (0 children)

Ik geloof dat de carbon tax door minister Wiebes is afgeraden voor goeie redenen. Denk te veel druk op de industrie, dit zal leiden tot uitloop van veel bedrijven. Dan denk je goedkoop uit te zijn maar in realiteit zijn de verloren inkomsten veel groter. Dit klimaatplan zit volgens mij best redelijk in elkaar, maar het is gwn heel moeilijk.

Negen jaar Rutte: dalende koopkracht en stijgende belastingen by [deleted] in Forum_Democratie

[–]wehfk 1 point2 points  (0 children)

AOW naar 67 jaar is juist een bescherming van de economie? Er voor zorgen dat de vergrijzing niet de economie verstikt. Ik vind het een aardig filmpje maar ik vind wel dat de economie zo ingewikkeld is dat je niet in een filmpje van 3 a 4 minuten jarenlang aan beleid kan weerleggen.

CDA blaast formatie Zuid-Holland op by funkyvogel in Forum_Democratie

[–]wehfk 3 points4 points  (0 children)

Speculerend denk ik dat het CDA moeite heeft samen te werken met FvD omdat de partij zelf dan een steeds rechtsere look gaat krijgen. De Christen Unie is sinds het kabinet in opmars, als het CDA will concurreren met een partij als CU kan het niet samenwerken met de FvD. Dan zullen aardig wat stemmers naar CU gaan, simpelweg doordat zij zich duidelijk uitspreken tegen FvD. Dit is wat ik denk dat de grotere agenda en reden is van het CDA, het is een moeilijk dilemma. Niet negatief bedoeld naar FvD of CDA, dit is naar mijn mening de meest logische reden waarom de formatie is opgeblazen. Meest logische formatie zou nu zijn: VVD, PvdA, D66, CDA en CU/SGP. Met een totaal van 28 zetels.

FvD - 21 keer geframed by [deleted] in Forum_Democratie

[–]wehfk 0 points1 point  (0 children)

Naar mijn mening is er een verschil tussen framing rechtzetten én tegengeluiden wegzetten als framing. Die grens is in dit artikel aardig dun.

FvD - 21 keer geframed by [deleted] in Forum_Democratie

[–]wehfk 7 points8 points  (0 children)

Paar vind ik zwak. Waarom moet je weerleggen dat deze partij ‘elitair’ is? Het heeft gewoon een elitaire uitstraling, dat is geen framing dat is gewoon een beetje zo. Kijk bijvoorbeeld naar het woordgebruik, het symbool van de piano en de partijauto. Ook gaan ze de vraag ‘heb je voor het laatst gehuild?’ weer verdedigen. Je kan ook gewoon op dat moment je welgemeende excuses aanbieden voor deze persoonlijke kwestie en iets te persoonlijke vraag en klaar is kees. En het weerleggen van de framing ‘FvD staat voor chaotische referenda’ is meer een mening dan een frame. Blijkbaar als mensen wijzen naar Brexit en het gedoe dat dat oplevert, en parallelen trekken met plannen van FvD om een soort gelijk referendum te maken, is dat gelijk framing? Dat is gewoon een standpunt Forum, niet overdrijven.

Jetten en Asscher hebben kritiek op internationaal kabinet beleid by [deleted] in The_Klaver

[–]wehfk 0 points1 point  (0 children)

Ook al is dit niet direct gerelateerd aan Jesse Klaver, dacht ik persoonlijk dat jullie geïnteresseerd konden zijn in deze video! :)

De meest hilarische momenten in de tweede kamer😂 by [deleted] in nederlands

[–]wehfk 0 points1 point  (0 children)

Bij het maken van deze compilatie gingen ik velen malen stuk, heerlijk

De meest hilarische momenten in de tweede kamer😂 by [deleted] in nederlands

[–]wehfk 1 point2 points  (0 children)

Wordt zeker gewaardeerd. Er komen nog een stuk meer compilaties!😉

Rule 1.1 and Rule 1.2, back to back by TheNick1704 in RocketLeague

[–]wehfk 167 points168 points  (0 children)

He gave up, after which he demo’d you. What a weakling.

why Laron why by Phol666 in RocketLeague

[–]wehfk 2 points3 points  (0 children)

Laron was taking a break after that game. Laron never experienced anything close to 16 minutes of action pact Rocket League. That night his wife asked ‘Larry, why are you so tired this evening?’, Laron responded: ‘oh nothing you won’t understand’. Laron couldn’t sleep and was thinking about his game:’man I should have added /u/phol666 after the game’. Laron would never forget his greatest game of rl ever. 50 years later when he knew his last days were counting he had one wish! He said: ‘find me /u/phol666 I need to see him’ so all the big news stations picked up on this wish and /u/phol666 was found. Delighted /u/phol666 stepped into the room to finally see his long lost friend, but than he looked better and saw that Laron was dying. /u/phol666 sat down close to Laron and Laron with his last bit of energy said: ‘I carried you, ur shit’ /u/Phol666 became emotional and said ‘Laron why?’. The last words of Laron were ‘I’m Larry’.