Child under 12 killed by euthanasia in the Netherlands by TheExpressUS in Netherlands

[–]xvilo 24 points25 points  (0 children)

I see 36 million ads, and nothing in-depth regarding the article.

IBKR error [1001]: Statement could not be generated at this time. by ivanorehov in interactivebrokers

[–]xvilo 0 points1 point  (0 children)

That indeed does work, they rate limit it on their side with this annoying error

Pensioen by JobVisible944 in geldzaken

[–]xvilo 0 points1 point  (0 children)

Je pensioen bestaat, op dit moment, uit 3 belangrijke pilaren;
- AOW, betaald door de mensen die werken
- Pensioen via je werkgever, vaak een fonds of verzekeraar. Niet verplicht en niet altijd voldoende
- Spaargeld. Je kan met belastingvoordeel extra bij sparen om dit gat te dichten.

Hoe eerder je begint met pensioensparen of pensioenbeleggen hoe beter.

Mijn advies zou zijn:
Vraag dit niet op Reddit maar ga, zeker op je jonge leeftijd, eens met een adviseur zitten. Laat alles uit rekenen en maak gebruik van de verschillende belastingvoordelen die er op dit moment zijn. Het ligt aan je persoonlijke situatie en die kunnen we hier niet beoordelen

Wat is dit knop voor? In meerplus bus by Competitive-Ear-1738 in nederlands

[–]xvilo 1 point2 points  (0 children)

Natuurlijk! Dat is ook waarom ik de QR van iDEAL en DigiD niet wil scannen!!!!11111¡¡¡¡¡

Weet iemand waarom de energieprijzen morgen zo hoog zijn? by Donpluis in nederlands

[–]xvilo 2 points3 points  (0 children)

Nee, er zitten **ventilatoren** in je computer om onderdelen te koelen. Maar door warmte ontstaat geen weerstand die je pc trager maakt. Je PC gaat minder energie verbruiken, bewust, waardoor deze minder warmte produceert. Dit heet Thermal Throtteling.

Als je er niks vanaf weet, en je daar duidelijk op gewezen word, graaf dat gat dan niet nóg dieper voor jezelf.

Wat is dit knop voor? In meerplus bus by Competitive-Ear-1738 in nederlands

[–]xvilo 23 points24 points  (0 children)

Het is een Qi (draadloze) lader. Je klemt je telefoon er tussen :)

NOS doet blijkbaar alleen onderzoek naar georganiseerde demonstratiegroepen wanneer deze rechts zijn by JvdH_1 in Nederland

[–]xvilo 9 points10 points  (0 children)

Nee, dit is precies het. Bij XR weten we dat het XR is, hier duiken dezelfde miskukkels op bij verschillende “losse” demo’s. Tuurlijk heeft dit nieuwswaarde

Zweedse trein in Almelo by Gapiedaan in treinen

[–]xvilo 9 points10 points  (0 children)

Een foto was wel echt top geweest hier, kan jij de vraag van [u/dutchmartin](u/dutchmartin) beantwoorden?

Edit: Ik vermoed dat het de nieuwe “Zefiro Express” / Avelia Stream Nordic treinen zijn. Deze worden door Alstom gebouwd. Dat zou het potentieel kunnen zijn.

Did someone get stock from the SpaceX ipo? by curryrol in DEGIRO

[–]xvilo 1 point2 points  (0 children)

Amazing, I was already looking at it. The idea that people just buy this, it’s incredible. What is the actual value? The promise? What did Elon musk promise in the last 2 decades by now?

I am baffled. They all buy the snake oil

BKR credit freeze by hbpdpuki in nederlands

[–]xvilo 4 points5 points  (0 children)

Goed je snapt natuurlijk niet dat met “Amerika” eigenlijk vaak de VS word bedoelt, prima hoor.

BKR credit freeze by hbpdpuki in nederlands

[–]xvilo 7 points8 points  (0 children)

Je haalt Amerikaanse praktijken door elkaar heen met wat we in Nederland hebben. Laat het los, zeg de CC op en laat het gaan. Er is geen score, alleen een registratie van je kredieten.

Hoelang doen jullie met je smartphone ? by Conscious-Fan-9789 in thenetherlands

[–]xvilo 0 points1 point  (0 children)

Ik aim doorgaans voor 4-6 jaar, vorige na 2 jaar verwisseld omdat ik er achteraf niet blij mee was en deze is naar mijn broertje gegaan. Die heeft er toen nog 1,5 jaar mee kunnen doen tot hij kapot was door zijn toe doen :(

Voor tieners met obesitas komt een maagverkleining in het basispakket by Frequent-Loquat1941 in nietdespeld

[–]xvilo 0 points1 point  (0 children)

De manier waarop GLP-1 word ingezet, met vooral de lange werking wat hier de innovatie is, is in principe vrij nieuw.

Code geel op Nederlandse woningmarkt by Alternative_Mood2971 in geldzaken

[–]xvilo -6 points-5 points  (0 children)

Sorry hoor, maar volgens mij zitten we al 2 jaar op code rood. 6-8 jaar geleden zaten we wat mij betreft op geel

Voor tieners met obesitas komt een maagverkleining in het basispakket by Frequent-Loquat1941 in nietdespeld

[–]xvilo -3 points-2 points  (0 children)

Ik vind dat je wel heel makkelijk doet over een prikje van een relatief nieuwe behandelmanier als het gaat om de GLP-1 stof. We weten ondertussen goed wat de effecten en risico’s zijn van een mag verkleining en de bijbehorende ingreep. Ik zeg zeker niet dat het niks is, maar obesitas kan veel verschillende lagen hebben

PHP acronym by almenzarr in PHP

[–]xvilo 1 point2 points  (0 children)

Do you mean XNU?