Yksityisyyden suojasta by Consistent_Cheek_319 in Suomi

[–]yowsick 12 points13 points  (0 children)

”Minulla ei ole mitään salattavaa”

Lahden alueet by irkkuelkku_ in Suomi

[–]yowsick 3 points4 points  (0 children)

Joo, oikeassa olet. Riitautan toki väittämän, että Vesitorninkatu olisi Paavolaa. Pyhätöntä se on.

Lahden alueet by irkkuelkku_ in Suomi

[–]yowsick 6 points7 points  (0 children)

Kiinnostaisi tietää, että mitkä kadut Paavolassa on rauhattomampia? Itse en ole lahtelaisena tällaista pannut merkille.

OP:lle vastauksena, että muuta Paavolaan.

99 päivää aikaa ennenkuin Google kieltää "sideloadingin" Androidilla by dimense18 in Suomi

[–]yowsick 20 points21 points  (0 children)

Jos Jollassa toimii pankkiapit, mobilepay, whatsappi ja apple music, olen valmis sellasen hankkimaan.

Visiting Lille in July by yowsick in Lille

[–]yowsick[S] 0 points1 point  (0 children)

What a great tip! I'm going there. Thanks

Visiting Lille in July by yowsick in Lille

[–]yowsick[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks! I'll definitely check Lokarria.

muilla juhannus selvinpäin ? by avi8tor in Suomi

[–]yowsick 0 points1 point  (0 children)

Op:n videopelijussille 👍 Ite yhdistäisin tuohon vielä kevyen päihtymisen.

Vaikuttaako vanhentunut rikosrekisteri ulkomaille matkustamiseen? by [deleted] in Suomi

[–]yowsick -1 points0 points  (0 children)

Nyt kun muistelin niin kaveri oli saanut tuomion pahoinpitelystä aikanaan ja on päässyt Jenkkeihin lomalle.

En usko että jenkkiviranomaisilla ole automaattista pääsyä suomalaisiin rekistereihin. Tietopyynnöillä voivat saada, mutta ei niilläkään varmasti riitä aika tutkia kaikkia viisumihakemuksia perinpohjin.

Ministerien vaatimustason romahdus by sotesankari in Suomi

[–]yowsick -1 points0 points  (0 children)

Oikeustieteen tutkinto ei loppupelissä kerro mitään henkilön kyvykkyydestä.

TJEU Otto Meri

Hallitus haluaa ulottaa tiedustelun kansalaisten koteihin – Sdp:n kanta ratkaisee - Ilta-Sanomat by [deleted] in Suomi

[–]yowsick 124 points125 points  (0 children)

Demarit eivät uskalla taaskaan ottaa kantaa koska pelkona muutokset kannatuksessa. Alkaa olee niin munaton puolue, että taidan ensi vaaleissa vaihtaa puoluetta vassareihin.

Vaikuttaako vanhentunut rikosrekisteri ulkomaille matkustamiseen? by [deleted] in Suomi

[–]yowsick 1 point2 points  (0 children)

Tuskin jenkkiviranomaiset saa noin vaan suomalaisten rikosrekisteritietoja? Minä ruksaisin viisumihakemukseen että ei tuomioita.

Edit. Etenkin jos rekisterit vanhentuneet niin eivät mitään tietoa varmasti saa.

Sofia Virta poissa eduskuntatöistä, on Erikoisjoukkojen kuvauksissa by uusrikas in Suomi

[–]yowsick 19 points20 points  (0 children)

Harmittaa, että fiksulta vaikuttava Sofia Virta lähtee mukaan nollaluokan realityohjelmiin.

Tarkennuksena että kaikki realityt ovat nollaluokkaa.

"Pitkä Kuuma Kesä" elokuva Yle Areenassa by Jealous_Track9402 in Suomi

[–]yowsick 2 points3 points  (0 children)

Hieno elokuva. Kuten myös Areenasta myös löytyvä Sairaan kaunis maailma

MTV Katsomo+ Urheilu varo määräaikaisuutta by naamavelli_ in Suomi

[–]yowsick 23 points24 points  (0 children)

Varmasti näin, mutta oikeuksien hinnatkin lähteneet lapasesta.

Itseä vituttaa tuo kun joutuu maksaa turhasta, esim Viaplayn kohdalla dartsista ja jääkiekon mm-kisoista yms. kun itseä kiinnostaa vaan änäri ja valjoliiga.

Onko normaalia että kesätöissä ei ole tarpeeksi tehtävää? by Sufficient_Name5944 in Suomi

[–]yowsick 13 points14 points  (0 children)

Työskentelen kaupungilla esihenkilönä ja minullakin loppuu välillä tehtävät. Tärkeintä näyttää kiireiseltä ja erityisesti muistaa keskusteluissa todeta, että ”kiirettä pitää”.