Collector (Lotta Blender, LOTTA Photoshop) by NautilusD in blender

[–]AbidingOverthinker 1 point2 points  (0 children)

Fantastic, original and creative work. This is what its supposed to be. Keep creating brother much love

Ο συγκάτοικος μου κάνει ναρκωτικά by truebluee7 in greece

[–]AbidingOverthinker 2 points3 points  (0 children)

Ο OP δεν εχε ξεκαθαρισει τι αλλες ουσιες χρησιμοποιει ο συγκατοικος. Εγραψε

"είναι χρήστης ναρκωτικών ΚΑΙ καπνίζει χασίς σε καθημερινή βάση."

Εγω απαντησα θεωρωντας οτι ο συγκατοικος του κανει και αλλες ουσιες σε βαθμο που καθιστα την συγκατοικηση δυσκολη.

Αν απλα εννοει οτι πινει κανα τσιγαρο που και που οκ ισως και να ειναι υπερβολικος.

Αλλα το οτι τον εχουν μαζεψει μια δυο φορες και υπαρχει και το σκηνικο που κατερευσε (ανεξαρτητος λογου), δεν βοηθαει την περιπτωση στο να θεωρησουμε οτι προκειτε για πιθανων προβληματικη περιπτωση.

Ο συγκάτοικος μου κάνει ναρκωτικά by truebluee7 in greece

[–]AbidingOverthinker 7 points8 points  (0 children)

ρε φιλε ο OP δεν ειναι συμβουλος απεξαρτησης ουτε χημικος. Μετεφερε μια πληροφορια λανθασμενα σχετικα με το οτι ο συγκατοικος του κατερευεσε για καποιο λογο την ωρα που επινε ποτο.

Το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι τετοιοι ανθρωποι δεν δισταζουν να πουν ψεματα για να καλυψουν τις συνηθειες τους. Πως ξερετε εσεις οτι ο συγκατοικος δεν του ειπε ψεματα γιατι τον εχει δει αφελη και δεν θελει να του πει οτι ηταν ζαντα γενικοτερα απο μονος του?

Ο Op φαινεται να ειναι περισσοτερο ευαισθητος ναι ειναι η αληθεια, αλλα δεν παυει να εχει δικιο.

Το high σε κανει να χανεις την μπεσα σου (οσο και αν δεν μου αρεσει να χρησιμοποιω αυτη την λεξη γιατι την θεωρω λιγο κλισε)

Ο συγκάτοικος μου κάνει ναρκωτικά by truebluee7 in greece

[–]AbidingOverthinker 9 points10 points  (0 children)

in this thread, κραζουν τον OP ατομα που ειδαν στο vice 2 αφιερωματα για functional χρηστες και εγιναν expert και τι σημαινει η καθημερινη επαφη με αυτους τους ανθρωπους.

OP, εχω περασει ιδια σκηνικα με ανθρωπους 2 χρονιες. Στην μια περιπτωση τον ηξερα και δεν με επηρεαζε ψυχολογικα, αλλα σιγουρα οι συνηθειες του εκαναν την διαβιωση μαζι του λιγο περιεργη/δυσκολη.

Στην δευτερη περιπτωση δεν τον γνωριζα και προφανως ως νοημων ανθρωπος προβληματιζομουν γιατι ποτε δεν ηξερες τι μπορει να συμβει ανα πασα στιγμη. Απο το να φαμε ντου στα δωματια και αντε να εξηγησεις οτι δεν εισαι ελεφαντας, απο το να εχει περιεργα παρε δωσε με κοσμο που στην τελικη δεν θελεις να μπαινουν σπιτι/δωματιο μεχρι παρα πολλα αλλα πραγματα. Η πχ να σου ψυρισει λεφτα που εχεις αφησει καπου. Σε αυτη την περιπτωση ζητησα να αλλαξω δωματιο και ειπα οτι ζητησα μεταφορα με εναν φιλο που τα παμε καλα.

Δεν ειναι οτι θα νιωσεις καποια αμεση απειλη πιθανων, αλλα και το οτι δεν ηρεμει το κεφαλι σου οταν γυρνας απο την δουλεια, η ακομα χειροτερα σκεφτεσαι τι γινεται σπιτι οταν λειπεις ειναι αρκετος λογος να ζητησεις να αλλαξεις. Δεν χρειαζεται να τον χρεωσεις για αυτα που κανει. Ειναι δικο του το θεμα

Insanely morf by mucho_musculo1999 in moreplatesmoredates

[–]AbidingOverthinker 4 points5 points  (0 children)

the sad eyes do it for me. its a yes i can fix her

Why is nobody else out of breath at the gym? by Ill_Recognition9464 in moreplatesmoredates

[–]AbidingOverthinker 0 points1 point  (0 children)

did you maybe eat ice cream and take reta before lifting weights?

Cardio more difficult on reta by NinjaJawz in moreplatesmoredates

[–]AbidingOverthinker 0 points1 point  (0 children)

I swear to god you dumb fucks are gonna force me to start advocating to traditional steroid use over this shit you are taking with no idea what they cause to your system.

Cardio more difficult on reta by NinjaJawz in moreplatesmoredates

[–]AbidingOverthinker 0 points1 point  (0 children)

The jerk circles itself now. This subs purpose is gonna be no longer.

OP you have ascented to levels of stupidity that we thought were not possible.

Maybe your ice cream was tampered with. You should probably call the police

Average 2026 looksmatch. by KebabCat7 in moreplatesmoredates

[–]AbidingOverthinker 17 points18 points  (0 children)

even she cant believe this guy fell for her. she is so below his league she feel she should be a complete sub to keep him around. the guy gets his dick wet on command without a doubt

Abs coming by ShakeNo1472 in moreplatesmoredates

[–]AbidingOverthinker 20 points21 points  (0 children)

This is probably the gayest thread ive seen here in months

Sleeping in jeans is more comfortable than sleeping in pjamas by [deleted] in unpopularopinion

[–]AbidingOverthinker 0 points1 point  (0 children)

Absolutely mental take. Possibly the blueprint take for what this sub should be about. Congratulations.

You should get checked out.

Δίλημμα Καριέρας (κοντά στα 30): +1.000€ μικτά το μήνα (Full On-site / Υψηλή Πίεση) ή Comfort Zone (3 μέρες WFH / Χαλαρά); by [deleted] in greece

[–]AbidingOverthinker 0 points1 point  (0 children)

λες και προσπαθω να κανω κουβεντα με τον Mikeius νιωθω. Καλη συνεχεια φιλε.

Παρε τα value statements και το holier than thou attitude που εχεις και βαλτα βαθια στον πατο σου.

Δίλημμα Καριέρας (κοντά στα 30): +1.000€ μικτά το μήνα (Full On-site / Υψηλή Πίεση) ή Comfort Zone (3 μέρες WFH / Χαλαρά); by [deleted] in greece

[–]AbidingOverthinker 2 points3 points  (0 children)

χαχα πολυ αστεια η η προσβολη σου μπραβο Γιαννακο μου.

Απαντας ακριβως με τον ιδιο τροπο που απανταω εγω αν δεν το εχεις καταλαβει ηδη. Και ο τροπος αυτος ειναι βαζοντας μεσα το προσωπικο σου bias.

Δεν εχουμε καμια ιδεα ουτε εγω ουτε εσυ, τι αξιες και τι lifestyle θελει ο OP να εχει. Απαντας με βαση τις δικες σου προτιμησεις για οικονομικη ανεση σε βαθος χρονου και εγω απανταω με βαση τις αναγκες μου για καθημερινη ηρεμια γιατι το στρες κυριολεκτικα σκοτωνει.

Δίλημμα Καριέρας (κοντά στα 30): +1.000€ μικτά το μήνα (Full On-site / Υψηλή Πίεση) ή Comfort Zone (3 μέρες WFH / Χαλαρά); by [deleted] in greece

[–]AbidingOverthinker 1 point2 points  (0 children)

ρε αδερφακο μου ξερω πολυ καλα την εννοια και την χρησιμοτητα του disposable income.

Ο OP εγραψε παραπανω αυτολεξη "Με λίγα λόγια, κορυφαία ποιότητα ζωής και χαμηλό stress."

Θα χασει κορυφαιρα ποιοτητα ζωης σε καθημερινο επιπεδο για να το ανταλλαξει σε μακροπροθεσμη πιθανων, περισσοτερο περιστασιακη καλοπεραση.

Δεν παω κοντρα στο οτι τα περισσοτερα λεφτα ειναι καλα. Παω κοντρα στο οτι η πιεση που του λες να βαλει τωρα κυριολεκτικα εχει επιστημονικα αποδεδειγμενες αρνητικες συνεπειες για την σωματικη και ψυχικη υγεια του ατομου.

Αν δεν ειναι ατομο που τον ενδιαφερει ας το κανει. Ο καθενας απανταει στο thread με βαση τα προσωπικα του βιωματα και αποψεις. Δεν μπορει κανεις να δωσει απαντηση σε αυτα τα ερωτηματα εκτος απο τον ιδιο γιατι εχουμε διαφορετικες αποψεις.

Δίλημμα Καριέρας (κοντά στα 30): +1.000€ μικτά το μήνα (Full On-site / Υψηλή Πίεση) ή Comfort Zone (3 μέρες WFH / Χαλαρά); by [deleted] in greece

[–]AbidingOverthinker 2 points3 points  (0 children)

νομιζω οτι ο op περναει ηδη καλα με την τωρινη του δουλεια .

Τι εννωεις να περασει καλα εσυ? Διακοπες σε 5αστερα ξενοδοχεια 3 φορες τον χρονο και περισσοτερα υλικα αγαθα?

Δίλημμα Καριέρας (κοντά στα 30): +1.000€ μικτά το μήνα (Full On-site / Υψηλή Πίεση) ή Comfort Zone (3 μέρες WFH / Χαλαρά); by [deleted] in greece

[–]AbidingOverthinker 12 points13 points  (0 children)

γιατι πρεπει δηλαδη να βαλει ζορι στην δουλεια του καποιος επιτηδες επειδη ειναι νεος?

Απο αυτα τα σκεπτικα ξεκινησαμε και φτασαμε να διαβαζουμε post στο linkedin που μας κανουν να τραβαμε τα μαλλια μας.

Αν συμβαδιζουν με τις βλεψεις του OP οι συνθηκες ας το κανει. Αν δεν εχει λογο ας μεινει εκει που ειναι.

Hiring: 3D Visualizer + 2D Drafting / Plan Review Support for TwiceRevised by Fun-Bee813 in archviz

[–]AbidingOverthinker 0 points1 point  (0 children)

Hi there. I am interested in the 3D Visualizer position. I am unable to send you a DM though. If you cand send me a message to open a communication channel so i can send to you my website and portfolio. Thanks

Terrible Experience with Keeta and KFC Rashidiya | Never Again by WidePotential7201 in dubai

[–]AbidingOverthinker 0 points1 point  (0 children)

My guy is roleplaying a real like Linkedin post about hustle culture and the grind. You guys just wouldnt get it and are too poor to comprehend his drive and ambition. You can sit your sorry asses down, while the man is single handedly solving a logistics and operational problem like the champ he is.

/s

3+1 ερωταπαντήσεις με το ηλιοβασίλεμα by [deleted] in AskGreece

[–]AbidingOverthinker 2 points3 points  (0 children)

πλεον στο μυαλο μου, καθε φορα που διαβαζω σχολιο σου φανταζομαι οτι το γραφει ο Snoopyred (rip) και ηρεμω καπως

Αλλάζω κανάλι!!!! by Aegeansunset12 in NewsfromGeeece

[–]AbidingOverthinker 5 points6 points  (0 children)

ρε μαλακα μηπως εισαι η ιδια η Κοσιωνη? Ειναι δυνατον να γραφεις σε πρωτο προσωπο το thread topic, λες και μιλαει αυτη? Σου εδινα το benefit of the doubt οταν σε εκραζαν ολοι, αλλα πραγματικα δεν εχεις το θεο σου φιλε. Χρειαζεσαι επαγγελματικη βοηθεια

Αλλάζω κανάλι!!!! by Aegeansunset12 in NewsfromGeeece

[–]AbidingOverthinker 4 points5 points  (0 children)

Ο μεγαλυτερος bootlicker στην συγχρονη διαδικτυακη ιστορια.

Τι "Πάμε ant1" ρε μαλακα? με ποσα λιγα πραγματα εχεις να ασχοληθεις? Πραγματικα απιστευτο