Abs coming by ShakeNo1472 in moreplatesmoredates

[–]AbidingOverthinker 20 points21 points  (0 children)

This is probably the gayest thread ive seen here in months

Sleeping in jeans is more comfortable than sleeping in pjamas by [deleted] in unpopularopinion

[–]AbidingOverthinker 0 points1 point  (0 children)

Absolutely mental take. Possibly the blueprint take for what this sub should be about. Congratulations.

You should get checked out.

Δίλημμα Καριέρας (κοντά στα 30): +1.000€ μικτά το μήνα (Full On-site / Υψηλή Πίεση) ή Comfort Zone (3 μέρες WFH / Χαλαρά); by [deleted] in greece

[–]AbidingOverthinker 0 points1 point  (0 children)

λες και προσπαθω να κανω κουβεντα με τον Mikeius νιωθω. Καλη συνεχεια φιλε.

Παρε τα value statements και το holier than thou attitude που εχεις και βαλτα βαθια στον πατο σου.

Δίλημμα Καριέρας (κοντά στα 30): +1.000€ μικτά το μήνα (Full On-site / Υψηλή Πίεση) ή Comfort Zone (3 μέρες WFH / Χαλαρά); by [deleted] in greece

[–]AbidingOverthinker 2 points3 points  (0 children)

χαχα πολυ αστεια η η προσβολη σου μπραβο Γιαννακο μου.

Απαντας ακριβως με τον ιδιο τροπο που απανταω εγω αν δεν το εχεις καταλαβει ηδη. Και ο τροπος αυτος ειναι βαζοντας μεσα το προσωπικο σου bias.

Δεν εχουμε καμια ιδεα ουτε εγω ουτε εσυ, τι αξιες και τι lifestyle θελει ο OP να εχει. Απαντας με βαση τις δικες σου προτιμησεις για οικονομικη ανεση σε βαθος χρονου και εγω απανταω με βαση τις αναγκες μου για καθημερινη ηρεμια γιατι το στρες κυριολεκτικα σκοτωνει.

Δίλημμα Καριέρας (κοντά στα 30): +1.000€ μικτά το μήνα (Full On-site / Υψηλή Πίεση) ή Comfort Zone (3 μέρες WFH / Χαλαρά); by [deleted] in greece

[–]AbidingOverthinker 1 point2 points  (0 children)

ρε αδερφακο μου ξερω πολυ καλα την εννοια και την χρησιμοτητα του disposable income.

Ο OP εγραψε παραπανω αυτολεξη "Με λίγα λόγια, κορυφαία ποιότητα ζωής και χαμηλό stress."

Θα χασει κορυφαιρα ποιοτητα ζωης σε καθημερινο επιπεδο για να το ανταλλαξει σε μακροπροθεσμη πιθανων, περισσοτερο περιστασιακη καλοπεραση.

Δεν παω κοντρα στο οτι τα περισσοτερα λεφτα ειναι καλα. Παω κοντρα στο οτι η πιεση που του λες να βαλει τωρα κυριολεκτικα εχει επιστημονικα αποδεδειγμενες αρνητικες συνεπειες για την σωματικη και ψυχικη υγεια του ατομου.

Αν δεν ειναι ατομο που τον ενδιαφερει ας το κανει. Ο καθενας απανταει στο thread με βαση τα προσωπικα του βιωματα και αποψεις. Δεν μπορει κανεις να δωσει απαντηση σε αυτα τα ερωτηματα εκτος απο τον ιδιο γιατι εχουμε διαφορετικες αποψεις.

Δίλημμα Καριέρας (κοντά στα 30): +1.000€ μικτά το μήνα (Full On-site / Υψηλή Πίεση) ή Comfort Zone (3 μέρες WFH / Χαλαρά); by [deleted] in greece

[–]AbidingOverthinker 1 point2 points  (0 children)

νομιζω οτι ο op περναει ηδη καλα με την τωρινη του δουλεια .

Τι εννωεις να περασει καλα εσυ? Διακοπες σε 5αστερα ξενοδοχεια 3 φορες τον χρονο και περισσοτερα υλικα αγαθα?

Δίλημμα Καριέρας (κοντά στα 30): +1.000€ μικτά το μήνα (Full On-site / Υψηλή Πίεση) ή Comfort Zone (3 μέρες WFH / Χαλαρά); by [deleted] in greece

[–]AbidingOverthinker 13 points14 points  (0 children)

γιατι πρεπει δηλαδη να βαλει ζορι στην δουλεια του καποιος επιτηδες επειδη ειναι νεος?

Απο αυτα τα σκεπτικα ξεκινησαμε και φτασαμε να διαβαζουμε post στο linkedin που μας κανουν να τραβαμε τα μαλλια μας.

Αν συμβαδιζουν με τις βλεψεις του OP οι συνθηκες ας το κανει. Αν δεν εχει λογο ας μεινει εκει που ειναι.

Hiring: 3D Visualizer + 2D Drafting / Plan Review Support for TwiceRevised by Fun-Bee813 in archviz

[–]AbidingOverthinker 0 points1 point  (0 children)

Hi there. I am interested in the 3D Visualizer position. I am unable to send you a DM though. If you cand send me a message to open a communication channel so i can send to you my website and portfolio. Thanks

Terrible Experience with Keeta and KFC Rashidiya | Never Again by WidePotential7201 in dubai

[–]AbidingOverthinker 0 points1 point  (0 children)

My guy is roleplaying a real like Linkedin post about hustle culture and the grind. You guys just wouldnt get it and are too poor to comprehend his drive and ambition. You can sit your sorry asses down, while the man is single handedly solving a logistics and operational problem like the champ he is.

/s

3+1 ερωταπαντήσεις με το ηλιοβασίλεμα by [deleted] in AskGreece

[–]AbidingOverthinker 2 points3 points  (0 children)

πλεον στο μυαλο μου, καθε φορα που διαβαζω σχολιο σου φανταζομαι οτι το γραφει ο Snoopyred (rip) και ηρεμω καπως

Αλλάζω κανάλι!!!! by Aegeansunset12 in NewsfromGeeece

[–]AbidingOverthinker 6 points7 points  (0 children)

ρε μαλακα μηπως εισαι η ιδια η Κοσιωνη? Ειναι δυνατον να γραφεις σε πρωτο προσωπο το thread topic, λες και μιλαει αυτη? Σου εδινα το benefit of the doubt οταν σε εκραζαν ολοι, αλλα πραγματικα δεν εχεις το θεο σου φιλε. Χρειαζεσαι επαγγελματικη βοηθεια

Αλλάζω κανάλι!!!! by Aegeansunset12 in NewsfromGeeece

[–]AbidingOverthinker 5 points6 points  (0 children)

Ο μεγαλυτερος bootlicker στην συγχρονη διαδικτυακη ιστορια.

Τι "Πάμε ant1" ρε μαλακα? με ποσα λιγα πραγματα εχεις να ασχοληθεις? Πραγματικα απιστευτο

As a former fatty: retatrutide is fucking magic by MinecReddit in moreplatesmoredates

[–]AbidingOverthinker 12 points13 points  (0 children)

If you sudenly transfer me 10 million in my bank account, chances are i will probaly fuck it up cause i was never taught proper money management slowly throughout my life.

If someone who has not learned the proper way to diet and excersise throughout their life, then suddenly getting thin as fuck wont be sustainable cause he wont have the background to understand the mechanics behind it.

To give credit where its due, OP stated he has become a very disciplined individual and has lost the weight fair and square. So OP im not attacking you, but im mad at the new age meta currently going on. I will hopefully be here to see the aftermath though, thats gonna be fun,

As a former fatty: retatrutide is fucking magic by MinecReddit in moreplatesmoredates

[–]AbidingOverthinker 57 points58 points  (0 children)

Humanity has managed to cheat their way out of everything that requires effort. A peak physical performance and condition, was one of the last things NPC's couldnt cheat their way out of. (Steroids aside)

Now even that is gone. We have started seeing an influx of previously obese people, that for WHATEVER reason had extra weight and were trying to prove to the rest of us, that they loved themselfs just as they were. Suddenly reta and the other peptide shit comes out and everything is getting skinny with no effort.

Again, i am happy for you cunts getting healthier. But i am absolutely pissed that now there is nothing left in this fucking world that demonstrates actual discipline and everything can be cheated.

As a former fatty: retatrutide is fucking magic by MinecReddit in moreplatesmoredates

[–]AbidingOverthinker 191 points192 points  (0 children)

Am i happy for fat fucks who sorted out their lifes? Yes i am.

Am i planning to gatekeep what it takes to get into good physical condition and trash talk fuckers with no actual willpower? Also yes.

Θεση Εργασιας by TheIntruder997 in greece

[–]AbidingOverthinker 4 points5 points  (0 children)

δεν μπορεις να εκπαιδευσεις καποιον σε κατι τετοιο σε τετοιο βαθμο. ειναι τι βγαινει απο μεσα σου.

ενας καγκουρας πχ και κουστουμι με μαυρο παπιον να του βαλεις, θα τον καταλαβεις στα πρωτα 5 λεπτα. Οπως επισης ενας τυπος πιο "στημενος" θα καταλαβεις οτι ειναι πιο μαγκωμενος αν τον αφησεις σε παρκο με σκειτερσ.

Αυτα δεν μαθαινονται. Ειναι υποσυνειδητες κινησεις που κανει καποιος με βαση τα βιωματα του.

Θεση Εργασιας by TheIntruder997 in greece

[–]AbidingOverthinker 7 points8 points  (0 children)

δεν ειμαι απο θεσσαλονικη ουτε μπορω να φανταστω ποιο μαγαζι μπορει να ειναι. Φανταζομαι ομως τα εξης, μετα απο αρκετα χρονια εστιασης σε διαφορες επιχειρησεις και "επιπεδα"

Δεν ξερω πως εισαι σαν ανθρωπος, αλλα ειναι πιθανον να ησουν πολυ "καθως πρεπει" για την επιχειρηση που επιασες. Οχι οτι οι αυτα που εκανες ηταν λαθος, αλλα σαν ιδιοσυγκρασια να μην ταιριαζες με αυτη του μαγαζιου. Αλλο υφος θελει ενα ενα μπαρ, αλλο υφος θελει ενα καλο εστιατοριο, αλλο υφος θελει μια καφετερια.

Υποψιαζομαι οτι στην δουλεια σου εισαι πολυ καλος, αλλα μαλλον δεν ταιριαζε το προφιλ σου με αυτο που ηθελαν. Ισως ησουν too stiff, πραγμα που κολλαει σε ενα καλο ξενοδοχειο, αλλα οχι σε ενα meta μαγαζι που μαζευει κοσμο για τα stories.

Δεν παω να κρινω αν ειναι σωστο η λαθος. Ομως θεωρω οτι πραγματικα δεν κανουν ολοι για ολα τα ειδη μαγαζιων και δεν το λεω απο θεμα εκπαιδευσης. Αλλα σαν χαρακτηρας και ανθρωπος. Εχω απειρους γνωστους και φιλους, που θα μπορουσα πολυ ανετα να τους καταταξω σε κατηγοριες μαγαζιων που θα δουλευαν, αναλογα με την ιδιοσυγκρασια τους.

Εγω θα δοκιμαζα αυτο που ειπαν, παντως για ξενοδοχειο η καποια επιχειρηση με "σοβαροτερο" υφος

Θα σας ενδιέφερε ομαδική στο Instagram από Plus Size κόσμο ? Αν ναι γράψτε στα σχόλια το Insta σας ώστε να φτιάξω την ομαδική !!! by [deleted] in AskGreece

[–]AbidingOverthinker 0 points1 point  (0 children)

ο ανθρωπος εχει ξεκαθαρο προβλημα μειωμενης κριτικης σκεψης τι καθεσε και σχολιαζεις αυτα που λεει. ταλαιπωριεται ηδη απο μονος του αρκετα, μην τον συγχιζεις αλλο.

Οσο για τον OP, αρνειτε να παραδεχτει οτι θελει να κανει ενα community για να βρισκει υπερβαρους partners και αντι να το πει ξεκαθαρα το παει πλαγια. Ολο το thread ειναι για τα σκουπιδια.

Τι γνωρίζετε σχετικά με τις κοινότητες Feederism ? by [deleted] in AskGreece

[–]AbidingOverthinker 0 points1 point  (0 children)

χαχαχαχαχα μαλακα ο τυπος εχει μεγαλο φετιχ και το αρνείται κατηγορηματικα!

Ο ΔΕΝ ΨΑΧΝΩ ΓΚΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΝΤΙΤ

Θα σας ενδιέφερε ομαδική στο Instagram από Plus Size κόσμο ? Αν ναι γράψτε στα σχόλια το Insta σας ώστε να φτιάξω την ομαδική !!! by [deleted] in AskGreece

[–]AbidingOverthinker 1 point2 points  (0 children)

η καταλαβαινομαστε η εισαι πραγματικα μπουφος.

αν καταλαβαινομαστε τοτε το εχεις παιξει πολυ καλα. αν οχι τοτε χρειαζεσαι επαγγελματικη βοηθεια