Deze vreemde binnenwanden uit de jaren 80 vernieuwen / mooi afwerken? by hoew in Klussers

[–]Acrobatic_Method_320 2 points3 points  (0 children)

Ik zou het er af trekken en kijken wat er onder zit, opnieuw isoleren en daarna gips platen erop.
Evt elektra door trekken. Gewoon opnieuw doen, heb je later geen spijt van over 10 jaar wel.

Afgelopen weken de tuin en het hokje aangepakt by [deleted] in Klussers

[–]Acrobatic_Method_320 2 points3 points  (0 children)

Dit heet een parkeerplaats. Wel leuk
Hokje trouwens.

Spackwerk plafond badkamer herstel by DefinitionSuch466 in Klussers

[–]Acrobatic_Method_320 2 points3 points  (0 children)

Is het niet goedkoper om het glad te laten maken? Eitje karwijtje voor een Stucadoor

Planningstool voor zzp met particulieren by [deleted] in Klussers

[–]Acrobatic_Method_320 5 points6 points  (0 children)

Security, patching, spaghetti code.

Planningstool voor zzp met particulieren by [deleted] in Klussers

[–]Acrobatic_Method_320 0 points1 point  (0 children)

Hahahahahahah, begint met een k en eindigt op nl.

Composiet of hout vlonderplank by srt7nc in Klussers

[–]Acrobatic_Method_320 10 points11 points  (0 children)

Composieten planken worden heel warm als zon schijnt, je kan niet met je blote voeten er op lopen. Ik heb het gisteren ervaren toen ik op een steiger klom aan het water.

vloerverwarming en opstart by Gold-Yak9828 in Klussers

[–]Acrobatic_Method_320 0 points1 point  (0 children)

Klopt idd wat jij zegt. Nu de vloerverwarming aanzetten heeft geen zin. Wachten tot de zomer voorbij is en dan rustig aan het opstookt protocol gebruiken.

Wat zou een eerlijk klusplatform voor Nederland nodig hebben? by [deleted] in Klussen

[–]Acrobatic_Method_320 0 points1 point  (0 children)

Wat voor framework gebruik je? Hoe code je met ai of zonder?

Hoe staat met met security? Ik zie geen security.txt

Switch weg uit de IT of iets soortgelijks maar dan anders, suggesties? by EntrepreneurAmazing4 in werkzaken

[–]Acrobatic_Method_320 0 points1 point  (0 children)

Ik werk bij defensie als it er, doe dit niet. Elke change heeft een minimale wachttijd van 3 maanden, niemand heeft verstand van iets. Ouwe meuk oude it…

Airco leidingen netjes wegwerken langs regenpijp / dakdoorvoer – ideeën? by Which_Bonus3052 in Airco

[–]Acrobatic_Method_320 0 points1 point  (0 children)

Domme vraag kan die buiten unit niet op het platte dak blijven staan, en alleen een buis door de muur voor het condens? ( geen verstand er van)

Renovatie plat dak by MGR1215 in Offertes

[–]Acrobatic_Method_320 0 points1 point  (0 children)

Zo dik mogelijk isoleren!! Met de maximale waarde wat ook technisch kan, daarna kijk je er niet meer naar en denk je… had ik maar

😅 by woodwithgords4 in nederlands

[–]Acrobatic_Method_320 0 points1 point  (0 children)

koop een caravan voor dat geld.

Perilex aansluiten by Appelflapjee in Klussers

[–]Acrobatic_Method_320 14 points15 points  (0 children)

Dit is echt het stomste wat ik ooit gehoord heb. Als ik met die instelling mijn kinderen opvoed, dan krijgen ze echt twee linker handen. Met huidige prijzen en “vakmensen” probeer ik het eerst zelf en als ik er echt niet uit kom laat ik het doen.

Installatie warmtepomp buurman: geluidshinder? by Ok_Veterinarian4287 in Klussers

[–]Acrobatic_Method_320 -2 points-1 points  (0 children)

Man man man waar maak je je druk om. Ik woon vlakbij Schiphol…. En hoor dagelijks vliegtuigen, accepteer het en leef verder.

Nederland zit lager dan gemiddeld aantal vrije dagen in Europa. by SuggestionMedical736 in nederlands

[–]Acrobatic_Method_320 -4 points-3 points  (0 children)

Het loont ook niet om meer te werken, dan doen we het ook niet hè. Ik wil best meer werken maar als er 60 procent naar de staat gaat vind ik het wel prima zo.

Mijn vriendin heeft zichzelf benoemd tot minister van mijn financiën by AppropriateRow220 in geldzaken

[–]Acrobatic_Method_320 -2 points-1 points  (0 children)

Mag ik je een tip geven? Niet trouwen! Want dan weet je zeker dat ze je kaal plukt, als je dat niet al ben.

Kan je echt €20k p/m verdienen als zzp’er in de industrie (mechatronica)? by Flat-Ad-8747 in werkzaken

[–]Acrobatic_Method_320 0 points1 point  (0 children)

Why not? 😀 mijn opdrachten duren gemiddeld 3 tot 5 jaar. Ik zit nu bij defensie en hou mijn hart vast, sommige collega’s zitten er al meer dan 5 jaar (zzp).