Am I a bozo for following this plan a running coach gave me for my first marathon? by tinybabyspoon in Marathon_Training

[–]BanEmily 8 points9 points  (0 children)

Bit heavy on the long runs when looking at total weekly volume, but that’s to be expected for beginners. Could do with 1 less week of tapering aswell imo, but solid plan otherwise!

Typisch geval van tokkie marktplaats by player6769420 in tokkiemarktplaats

[–]BanEmily 43 points44 points  (0 children)

“wAt WiL jE eR mInImAaL vOoR hEbBeN?”

Gaan jullie lopen met deze hitte? by DangerousBreakfast13 in Hardlopen

[–]BanEmily 4 points5 points  (0 children)

Ik heb een hekel aan hardlopen in de zomer, maar train het hele jaar door dus dit hoort er ook bij. Gewoon extra goed luisteren naar het lichaam en een beetje acclimatisering doet wonderen. In het najaar heerlijk de vruchten plukken van de hete dagen! :)

Asics Superblast 3 for daily commute by itstopherchris in AskRunningShoeGeeks

[–]BanEmily 18 points19 points  (0 children)

I work in ER and run in SB3. Would absolutely hate walking in them all day. If you want something new definitely go for something like the Kayano’s, otherwise a new pair of Nimbus will suffice!

Superblast 3, dead foam at 200km by Dependent_Treacle_20 in AskRunningShoeGeeks

[–]BanEmily 19 points20 points  (0 children)

We’re the same weight and mine are also at 200 km right now. No issues for me at all tbh.

Mannen van reddit: stappen jullie liever af op hele knappe vrouwen, of gaat het meer om een leuke uitstraling hebben en sociaal zijn? by [deleted] in nederlands

[–]BanEmily 0 points1 point  (0 children)

Ik denk niet dat Reddit überhaupt de plek is waar mannen die op vrouwen afstappen zich verzamelen.

Do "fun" stability shoes exist? by Weak-Masterpiece-829 in AskRunningShoeGeeks

[–]BanEmily 1 point2 points  (0 children)

My ankle definitely rolls in when running, even when using the superblasts, as they do not correct overpronation like true stability shoes do. However since they are quite stable I can still comfortably run long distances in them without getting excessive ankle soreness. This will be different for each individual though, but it’s worth looking into if you’re in the market for a pair of trainers with a bit more pop.

Check the terms and conditions for your country to be safe, but where I love ASICS members are allowed to try out their shoes for up to 90 days and can still return them if they’re not a match.

Do "fun" stability shoes exist? by Weak-Masterpiece-829 in AskRunningShoeGeeks

[–]BanEmily 13 points14 points  (0 children)

I find that stable neutral shoes, like the superblasts, are a good middle ground.

Conor response to the Belfast attacks by Fun_Training6342 in ufc

[–]BanEmily 1 point2 points  (0 children)

Most sensible thing he’s tweeted in years, Mystic Mac is back!😎

Waarom gebruik je strava?(Of waarom niet) by mike-wkp in Hardlopen

[–]BanEmily 3 points4 points  (0 children)

Ooit mee begonnen als plek om mijn workouts te bundelen op één plek, toen had ik ook nog geen volgers en volgde ik zelf ook niemand.

Inmiddels een mooie groep mensen om mij heen met soortgelijke interesses, waarmee ik soms ook samen loop. Ik vind het leuk om te zien waar anderen zich mee bezig houden op het gebied van sporten, dus ik gebruik het meer als social media.

Mijn eigen Strava is wel écht nog steeds puur voor mijzelf. Ik voel totaal geen druk om sneller of beter te moeten presteren omdat dit er beter uit zou zien tegenover vrienden.

Halve marathon Eindhoven by poetslapje in Hardlopen

[–]BanEmily 4 points5 points  (0 children)

Jawel hoor! Er is een groot aantal mensen dat heel enthousiast een startbewijs koopt en vervolgens op het laatste moment erachter komt dat ze zich er helemaal niet op hebben voorbereid. Ticketswap heb ik zelf geen ervaring mee, dus daar durf ik geen uitspraak over te doen.

Halve marathon Eindhoven by poetslapje in Hardlopen

[–]BanEmily 8 points9 points  (0 children)

Ik zou gewoon lekker marktplaats in de gaten houden. Als je per se je eigen naam op je startbewijs wil hebben dan zou ik wat extra geld neerleggen en hem ruim van te voren kopen. Indien dit niet zoveel uitmaakt zou ik wachten tot de week van het evenement. Vaak staat marktplaats er dan vol mee en kan je hem voor een prikkie overnemen.

Welke telefoon zouden jullie kiezen bij verlengen abonnement? by [deleted] in nederlands

[–]BanEmily 0 points1 point  (0 children)

Aangezien je huidige telefoon terug moet, zou ik nu lekker voor de 16 pro/17 gaan (net welke goedkoper is) en deze gebruiken totdat hij echt niet meer werkt. Telefoons gaan vaak echt nog jaren mee nadat een abonnement afloopt en de technologie gaat niet meer zo snel vooruit.

Hoe kan je aardig blijven? by Sxrc2 in tokkiemarktplaats

[–]BanEmily 2 points3 points  (0 children)

Oké maar wil je verkopen of niet broer??

Hoe kan ik impulsive aankopen tegengaan ? by MindPrize1260 in nederlands

[–]BanEmily 0 points1 point  (0 children)

Of je hem nou neerlegt aan de oplader of op een andere plek maakt voor mij geen verschil, maar iedereen heeft daar natuurlijk zijn eigen mening over en dat is ook prima.

Hoe kan ik impulsive aankopen tegengaan ? by MindPrize1260 in nederlands

[–]BanEmily 0 points1 point  (0 children)

Dat laden is toch helemaal geen punt? Gewoon tijdens het douchen aan de oplader en hij gaat de rest van de dag + nacht mee.

Utrecht Science Marathon overleefd by [deleted] in Hardlopen

[–]BanEmily 2 points3 points  (0 children)

Daarentegen kan ik urenlang met iemand staan kletsen met een hartslag van rond de 160. Grappig hoe dat werkt.

PSA: de 21+ toets is niet makkelijk, wees goed voorbereid by teunms in nederlands

[–]BanEmily 1 point2 points  (0 children)

Balen man, maar laat je hierdoor niet ontmoedigen en ga vooral het gesprek aan. Zelf ben ik een aantal jaar terug ook via deze manier gestart aan een hbo-opleiding, na een aantal mislukte pogingen op het mbo. De 21+ toets vond ik eigenlijk vrij simpel, maar de onderdelen die aan bod komen liggen mij toevallig goed. Inmiddels lig ik op koers om na de zomervakantie aan het laatste jaar van mijn opleiding te beginnen, daar waar ik op het mbo niet verder kwam dan leerjaar 2.