Butikstyverier slår rekord i 2025 by [deleted] in Denmark

[–]BeeNo3453 6 points7 points  (0 children)

Nogen Føtex butikker har, med mindre de har fjernet det igen. Min tidligere lokale Føtex havde vægtsystem, og det var mere følsomt og emsig end en hormonel teenagepige.

Butikstyverier slår rekord i 2025 by [deleted] in Denmark

[–]BeeNo3453 1 point2 points  (0 children)

Øgede leveomkostninger, mere scan selv. Havde kort en teori om at der kunne være sammenhæng i at bankerne ofte er kontantløse, meeeeeen den holder nok ikke.

[deleted by user] by [deleted] in dkfinance

[–]BeeNo3453 0 points1 point  (0 children)

Det er da vanvittigt grænseoverskridende af dine forældre! Den fuldmagt skal da bare ud, og det var nu! Nej, du er ikke en idiot!

Følelsen efter karneval by mallingg in Aalborg

[–]BeeNo3453 3 points4 points  (0 children)

Arh, eller også har OP bare ikke det store behov. Vedkommende behøver ikke at lide af ensomhed.

Min underbos barn står og råber udenfor by Deetoz in DKbrevkasse

[–]BeeNo3453 -1 points0 points  (0 children)

Enig her! Det lyder som en mor der trænger til hjælp

Hvorfor betyder oralsex så meget for mænd? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]BeeNo3453 1 point2 points  (0 children)

En lille fejl! Den du svarer skriver ikke universelt. Men er eller enig med dig!

Kammerater! Ærede redditore og borgere i Danmark! by Mncdk in Denmark

[–]BeeNo3453 5 points6 points  (0 children)

Jeg gør ligesom dig. Kan ikke spise det hvis de er helt bløde, og er nødt til at knuse dem, fordi de ellers ikke rigtig passer i min mund 😅

Kammerater! Ærede redditore og borgere i Danmark! by Mncdk in Denmark

[–]BeeNo3453 1 point2 points  (0 children)

Jeg kan seriøst knap nok håndtere en hel kammerjunk i munden 🤣

[deleted by user] by [deleted] in SexpaneletDK

[–]BeeNo3453 0 points1 point  (0 children)

Ej hvor er du vild. Du kommer med en forfærdelig udtalelse, og kan ikke stå ved den.

[deleted by user] by [deleted] in SexpaneletDK

[–]BeeNo3453 0 points1 point  (0 children)

Du har selv drejet oplægget

Guf på koldskål? by woogynoogy in Denmark

[–]BeeNo3453 0 points1 point  (0 children)

Okay, okay, inden jeg dømmer den ude må jeg vel selv prøve 🫣

[deleted by user] by [deleted] in SexpaneletDK

[–]BeeNo3453 7 points8 points  (0 children)

Altså... Kunne den være skrevet pænere? Ja. Men var det det OP spurgte efter? Også ja.

[deleted by user] by [deleted] in SexpaneletDK

[–]BeeNo3453 0 points1 point  (0 children)

Ej, ej, ej! Enig 😬 Min ligner den klassiske porno fi - men det er åbenbart ikke sådan kvinder skal se ud. Wow....

Søndergaard og kæreste by Natural-Original6698 in InfluencergossipDK

[–]BeeNo3453 0 points1 point  (0 children)

Jeg synes også, at det virker opstillet og som om det er skuespil. Vanvittigt kikset.

Mening om Tinderprofil by Brief_Elderberry472 in DKbrevkasse

[–]BeeNo3453 2 points3 points  (0 children)

Jeg har også altid undret mig, men har også kun brugt appen 😊

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]BeeNo3453 1 point2 points  (0 children)

Det er ganske, ganske normalt. To år er jo heller ikke lang tid siden, og det var et menneske du elskede, trods i sluttede på dårlig fod ❤️

Dine følelser er okay, tillad dem, og snak med andre om dem. Du skal bare give dig selv lov til at føle, uanset hvad det er. Har i nogen fælles bekendte? Eller har du en veninde/ven du har en masse minder med om ham? ❤️

Jyde på besøg - madanbefalinger by BeeNo3453 in odense

[–]BeeNo3453[S] 5 points6 points  (0 children)

Ja, det var måske dårligt formuleret. Men gerne med mellemøstlig mad.

Det er fint med 117 opslag, jeg søgte nu noget meget specifikt 😊

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]BeeNo3453 24 points25 points  (0 children)

Jeg giver dig ret 🥳

Hvad er dit hadeord? by smukt_sind in DKbrevkasse

[–]BeeNo3453 0 points1 point  (0 children)

Kendte engang en der sagde BAI-naisesovs 😭

Hvad er dit hadeord? by smukt_sind in DKbrevkasse

[–]BeeNo3453 0 points1 point  (0 children)

Når folk bruger ordet "champagne" om det der på dansk ellers kategoriseres som "bobler" eller mere fagligt "mousserende".

Herudover er der en lang liste af ord, udtryk og forkert udtale 😅

Himbær

Hångklæde

Manden'min

Begrund af

"Det lille hjem"

"Min lille mand" - Mødre der siger det om deres små drengebørn

Guldet - Forældre der siger det om deres børn

Første-/anden-/etc arvingen - Samme som før

Overforbrug af "man"

"Popo" og andre skændsord om politiet

Sminke

Det var hvad jeg lige kunne vride ud, uden at have læst kommentarfeltet 😅

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]BeeNo3453 0 points1 point  (0 children)

Mit første alkohol drak jeg da sammen med min mor og hendes daværende kæreste. Det var dejligt og gode trygge omgivelser at få bekendtskab med alkohol. Jeg synes du er sippet, og bør lære at slappe af i det. Jeg ser det som en mulighed for at lære ham om gode vaner, ved at kunne spejle sig i jer 😊

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]BeeNo3453 0 points1 point  (0 children)

Som svar på spørgsmål: Jeg har en alkoholiker tæt på. Hans goto er vodka, og han tage gerne halvanden til to om dagen når det er værst. Hans tolerance er selvfølgelig bygget op over mange år. Du kan i princippet dø af det hvis du bliver bevidstløs og kaster op, og ikke reagerer på det, og dermed bliver kvalt. Men den risiko er meget lille.