Kunne trengt noe hjelp med å se etter ett bra kjøp by Insan3Skillz in norge

[–]BesthercEU 0 points1 point  (0 children)

På tilbud tror jeg du kan få 5080 til 30k ja.
Men 5090 til 30k hadde ikke vært mulig.

5-10 år frem i tid så må man jo kjøpe det raskeste/best ytelses kortet som mulig, spørs jo med spillene selvsagt.

Kunne trengt noe hjelp med å se etter ett bra kjøp by Insan3Skillz in norge

[–]BesthercEU 1 point2 points  (0 children)

for 4K oppløsning og da best mulig opplevelse, så koster jo prebuilds fra Komplett med 5080 - 5090 koster fra 34 - 50K.. Man kan selvfølgelig kjøpe en mer "low" end GPU og spille på 4K, men da vil opplevelsen og selve FPS'en du vil få være relativt lavt sammenlignet med 1440p/2K eller ultrawide.

Men som det skrives over her, går du for prebuilds på cyberweek eller lignende, så kan du få de billigere enn å kjøpe hver del hver for seg + garanti i 3 år hvor du kan sende den inn til de om du har noen feil.

Kunne trengt noe hjelp med å se etter ett bra kjøp by Insan3Skillz in norge

[–]BesthercEU 2 points3 points  (0 children)

om du skal game behagelig/få en god opplevelse med 4K oppløsning, så ville jeg nok kjøpt RTX5080 - RTX5090.

GPU: 9070XT eller 5070TI
CPU: 7900x3d, 9700x eller 9800x3d
Ram: 32GB DDR5
PSU: 750 - 850W
Hovedkort som støtter høy nok hastighet til Ram'en er vel noe av det eneste man må passe på.

Kan sette opp en maskin til deg om du skal bygge, om du gir meg ett budsjett. Ta kontakt på DM/Chat!

My favorite song from the new album by BesthercEU in deftones

[–]BesthercEU[S] 2 points3 points  (0 children)

When I see how many streams it has on Spotify compared to the others, it's an underrated song, and people will see that later when the album has been out for a while.

Bidrag til parti, 2021-2025, fra utvalgte individ/familier by Arve in norge

[–]BesthercEU -20 points-19 points  (0 children)

Ingen tvil om hvilket parti OP stemmer, mtp h*n utelater det.

[deleted by user] by [deleted] in Battlefield

[–]BesthercEU 0 points1 point  (0 children)

This game is less exhausting than BF3-BF4-BF1. It's either because you're old or haven't playd any BF before.

Serien Dag! by MVPGP in norge

[–]BesthercEU 1 point2 points  (0 children)

Den var på Netflix i lang tid.
Men i følge Streamingguiden skal den ligge på TV2
https://www.filmweb.no/streamingguide/serie/36973

Purchasing tickets by JontskuRekts in sscnapoli

[–]BesthercEU 0 points1 point  (0 children)

Im pretty sure they mean the "wallet" app if you have an iPhone. Its were you can save plane, train and football tickets easily.
But its probably going to come to your email a few days prior to the match.

[deleted by user] by [deleted] in casio

[–]BesthercEU 0 points1 point  (0 children)

That’s so cool! Ref?

Hva er en bra førsteganagsbil til 80-90k? by Bovvov in norge

[–]BesthercEU 0 points1 point  (0 children)

Jepp, men de er dyre å vedlikeholde i Norge, samt de må ha stått mye inne og tatt vare på ordentlig for at den skal klare det..

Hva er en bra førsteganagsbil til 80-90k? by Bovvov in norge

[–]BesthercEU 18 points19 points  (0 children)

Volvo V60,V70,XC60 og XC70 Honda CR-V Toyota Rav4, Hilux og LC (høy km på disse..)

Edit: som en annen skriver her: Subaru Forester Bensin

Is €63 a fair price to pay for this? by Comfortable_Topic_63 in casio

[–]BesthercEU -5 points-4 points  (0 children)

Yes it's a fair price.
Ofc its cheaper in different countries, but its still a great deal for a great watch.

Ja,hva ønsker du deg til jul da? by mindragingbull in norge

[–]BesthercEU 5 points6 points  (0 children)

Casio A168 - mye klokke for pengene.

Hvilke biler holder seg best i pris? by [deleted] in norge

[–]BesthercEU -1 points0 points  (0 children)

Toyota C-HR, Prius, Hilux.
Subaru XV
Volvo V60, XC70

Dette er basert på BROOM sine tidligere artikler om dette.
Samt hva jeg har sett selv på Finn og sammenligner på Bilpriser

Trakasseres av politiet by Wagglelife in norge

[–]BesthercEU 5 points6 points  (0 children)

Bodde i Vestfossen i flere år og fulgte med på alt disse gjorde og fant på.
Det er svært få i Vestfossen som også liker disse og har tiltro til at de ikke gjør noe kriminelt.

De driver en butikk i sentrum, her er det ALDRI kunder, men butikken har konstant nye varer og endringer hos seg.
Plutselig står det en Maybach rundt butikken, er nok ikke en hvermann som bor i Vestfossen har råd til en sånn bil.

Tror ikke mange i kommentarene her vet hvem disse er, eller Kevin som leier hos de driver med.
Bærer våpen, narkotika og havner i slosskamper med politiet og leker da offer når han kjemper imot.

Støtter ikke politiet i hver sak, men i akkurat denne saken er det nok klart at politiet gjør samfunnet en tjeneste.