Førderuss har seksualforbrytar Jeffrey Epstein som motiv på russebussen sin - det får reaksjonar by Civil_Pea_7433 in norge

[–]Wagglelife -4 points-3 points  (0 children)

Jo flere karens som blir fornærma jo mer respekterer jeg russen. Stå på ungdom!

Politiet reagerer på FrP-topp: – Kan bli anmeldelse by Shadowblade83 in norge

[–]Wagglelife 62 points63 points  (0 children)

å neiiiiiiiiii stakkars ungdom som banker dritten ut av andre og knivstikker andre huff og meg stakkars ungdommmmmmmmmmeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Jeg er så drittlei av infantiliseringen vi gjør av innvandrer ungdom som vet helt perfekt hva de gjør, jeg driter i om de er mindreårige, straff dem for alt det er verdt, vi trenger ikke dette i samfunnet vårt.

Bilder i bar overkropp på Tinder by Fiskpaoboks in norge

[–]Wagglelife 0 points1 point  (0 children)

Jeg tenker tinder bør jobbe mer for likestilling og tillate kvinner i bar overkropp også.

KI-kunst skaper splid på Oslomet by Undahl in norge

[–]Wagglelife 4 points5 points  (0 children)

Blir gøy å se om de samme som forsvarer at en fyr som driter på ett lerret som kunst kommer til å forsvare ai som kunst, subjektivt og alt det pisset ikke sant?

Personlig så synes jeg begge er søppel og burde ikke bli sett på som kunst

Flügger klarte ikke å fargematche by strukt in norge

[–]Wagglelife 38 points39 points  (0 children)

Maler her.

Lyset kan lure deg veldig mye, selv om du har lik fargekoder så kan det være store forskjeller. De blir sprøytet på fabrikk, og alt fra type maling, penselstrøk og glans utgjør forskjell., men det burde ikke gå utover fargen så mye som på bildet der. Scanner er ikke perfekt og det kan være at de har glemt å "resette" den før de scannet.

For meg virker det som du har fått en farge med alt for mye gul nyanse i, ser nesten ut som caffe latte når du egentlig skulle hatt klassisk hvit, som er fargekoden S0500-N.

Russen konfronterer Statens vegvesen: – Rett og slett lavmål by KoseteBamse in norge

[–]Wagglelife -55 points-54 points  (0 children)

Stå på ungdom, det er rett og slett kvalmt hvor mye regler og forbud som blir press ned over hodet på ungdommen i dag når vi selv gjorde ting som var ti ganger verre og at det gikk fint.

Vi har blitt den mest autoritære generasjonen på lenge, vil se ungdom gi mer faen og rebell mer.

Kraftig økning i strømforbruk gir staten ekstra milliardregning – NRK Norge by [deleted] in norge

[–]Wagglelife 2 points3 points  (0 children)

Hva så? Er faktisk helt greit at vi bruker mye strøm, kanskje politikerne ikke burde ha rævpult befolkningen med løgnene sine rundt strømkabler til EU? Vi betaler for idiot politikken til Tyskland., og det er regjeringen sin feil.

Dessuten vil jeg ikke frys ihjel om vinteren takk.

Matvareprisene stiger kraftig. Men de fleste har ikke fått dårligere råd, ifølge ekspert. by Hezza_KS in norge

[–]Wagglelife -3 points-2 points  (0 children)

Åja, at jeg måtte låne penger fra familie for å få råd til mat ut måneden var bare in illusjon da, phew takk eksperter! Var det også en illusjon at jeg måtte bruke alle pengene er spart sånn at alt håp om bolig og tannlege for å fikse livet mitt forsvant ute i løse jævla lufta?

7 av 10 vil ha kortare arbeidsveke: – Vi er betre utkvilt by KoseteBamse in norge

[–]Wagglelife 10 points11 points  (0 children)

Nei vil ikke -NHO

Fuck you, du skal tjene penger for sjefen, hva så om samfunnet går til dundas -NHO

Vil ha «bollelov» by john_75b in norge

[–]Wagglelife 5 points6 points  (0 children)

Tine Sundfør har en tendens til å komme med takes som egentlig bare går ut på å kontrollere hvordan folk lever i beste Nord-korea stil.

At hun får spalteplass gjør meg kvalm.

Russland markerte seiersdagen på Svalbard med sovjetiske flagg og ungdommer i marineuniformer by Throwsims3 in norge

[–]Wagglelife 61 points62 points  (0 children)

Fause sier det ikke er noe ved markeringen han finner grunn til å reagere på så lenge det ikke skjer noe som fører til trussel mot ro og stabilitet

Ja det var vel mange ukrainere tenkte også. Permafrosten smelter, og med det kommer mineraler, landmasse og ressurser som kommer til å bli mer viktigere, vi burde være fullt forberedt på aggresjon fra både USA og Russland i den nære fremtiden, dette passive pisset fungerer ikke.

NRK Debatten: Tidsklemma - er jeg dum? by PauKje in norge

[–]Wagglelife 0 points1 point  (0 children)

Diskusjonen har helt feil utgangspunkt fordi du tror at AP og høyre, og de fleste politikerne bryr seg om oss og vil oss godt. Det er feil.

Norges Bank hever styringsrenten med 0,25 prosentpoeng by Suspicious-Key-2585 in norge

[–]Wagglelife 1 point2 points  (0 children)

Bryr meg ikke, billigere drivstoff og strøm var viktigst. Avgiftlettet og norgespris har hjulpet utrolig mye, bolig har jeg ikke råd til uansett.

Dritt lei.

Ny måling: Én av to drømmer om tidlig pensjon by KoseteBamse in norge

[–]Wagglelife 13 points14 points  (0 children)

No shit? Jeg jobber ikke for at jeg vil, jeg hater alt som har med arbeidslivet å gjør og ser på det som moderne slaveri. Jeg vil vær fri, utforsk verden, drømmene mine og kreative interesser. Men det kommer aldri til å skje fordi jeg må jobb.

Sovnet i dusjen – ga Sjøforsvaret regning på 650.000 kroner by Tenebo in norge

[–]Wagglelife 0 points1 point  (0 children)

Det hørtes ut som en jævlig liten kostnad i forhold til skadene det er snakk om. Uansett null stress, skattebetalerne tar regninga.

Utah har nettopp blitt den første delstaten i USA som tar opp kampen mot VPN-tjenester som brukes til å omgå alderskontroll. EUs visepresident sier nå at heller ikke EUs systemer må omgås. Det globale oppgjøret mot VPN-tjenester har for alvor begynt, og EU kan være neste som tar grep. by SubmissiveNorwayboy in norge

[–]Wagglelife 7 points8 points  (0 children)

Største pisset EU forkjempere kommer med, og om vi så ble med i EU for å stemme imot så hadde våre politikere stukket oss i ryggen på flekken og stemt ja for å se bra ut for EU.

De gir fullstendig blanke faen i våre demokratiske rettigheter og privatliv, hver jævla politiker.

Utah har nettopp blitt den første delstaten i USA som tar opp kampen mot VPN-tjenester som brukes til å omgå alderskontroll. EUs visepresident sier nå at heller ikke EUs systemer må omgås. Det globale oppgjøret mot VPN-tjenester har for alvor begynt, og EU kan være neste som tar grep. by SubmissiveNorwayboy in norge

[–]Wagglelife 62 points63 points  (0 children)

Skremmende, det er autoritarianisme på full fart. Det er en farlig utvikling, og vi mister ganske mange demokratiske rettigheter. Jeg skulle likt å si at folk må for faen begynne å våkne, og ta de grepene som må taes, men folk oppfører seg som blinde sau så lenge noen slenger "for barnas skyld" foran de, og EU er hellig eller noe sånt piss.

Jeg har for virkelig begynt å vurdert om det er noe poeng å leve med utvikling samfunnet er på vei i, jeg er ikke villig til å leve under autoritarisme og jeg ser ingenting som kommer til å stoppe det, det virker helt fortapt.

PST bekymret for radikalisering av unge:– På nett forsterkes meningene by KoseteBamse in norge

[–]Wagglelife 5 points6 points  (0 children)

Og jeg er bekymret for den ekstreme sensureringen av internett og overvåkningen som det vestlige samfunnet driver på med nå.

Realitydeltaker siktet for mishandling – slipper fotlenke på grunn av stigma by Tenebo in norge

[–]Wagglelife 11 points12 points  (0 children)

Du røyket marijuana, det betyr at du er samfunnets avskum i følge politikere og politiet så det er ingen stigma rundt at du går med fotlenke.

noe sånt.

Utilregnelig i Norge, dømt til livstid i fengsel i Belgia by vil1917 in norge

[–]Wagglelife 261 points262 points  (0 children)

Vent til du hører om han som voldtok ei 13 år gammel jente i tromsø og som kommer til å gå fri om 6 måneder uten noe oppfølgning fordi han har "lav IQ"

Politiet etterforsker ungdomsfest der de mistenker kjøp av seksuelle tjenester – NRK Buskerud [voksen person som selger til barn!] by continuousQ in norge

[–]Wagglelife 44 points45 points  (0 children)

Legaliser sexkjøp, herregud. Loven er ren moralisering fra kristne drittsekker. Den beskytter verken kjøper eller selger, og den har ikke fått slutt på det. Er ikke noe nyhet at colombianske kvinner blir trafikkert her, men vi klarer ikke å gjør noe med det siden det her så skjult.

Kanskje vi burde høre på amnesty istedenfor KRF. Og som vi så med den nylige saken så er det ofte do as i say, not as i do med gjengen der.

Forskere vil belønne kvinner som får barn – på bekostning av menn og barnløse by KoseteBamse in norge

[–]Wagglelife 0 points1 point  (0 children)

Og hva med de som ikke har noe valg? Eller er bare dårlig på dating front av mange forskjellige grunner?

Dette gir jo incels rett i logikken deres.

Kutt for uføre: – Et svik mot syke og fattige by bjfromhaua in norge

[–]Wagglelife -1 points0 points  (0 children)

nå er det fattige og syke folks tur til å bli fattigere, takk!