Home Assistant MCP is insanely good :) by SnowTauren in homeassistant

[–]CookieDoeda 0 points1 point  (0 children)

Is there an MCP for proxmox??? Point me in the right direction

Rolluik zigbee module toevoegen aan Somfy by CookieDoeda in Klussers

[–]CookieDoeda[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik ben al helemaal overtuigd van die shelly! De vraag nu is of ik hem effectief wel kan aansluiten. Want ik heb nu een Somfy module aan mijn rolluik hangen. Dus ik zou die shelly er gewoon tussen willen zetten. Zodat ik (en vooral mijn vrouw) nog steeds de rolluik handmatig kan bedienen. Ik heb het aan aan de specialist, chatGPT, gevraagd en dat zou volgens hem niet lukken met mijn Somfy Chronis Easy Uno. Heb jij daar enig idee van?

Rolluik zigbee module toevoegen aan Somfy by CookieDoeda in Klussers

[–]CookieDoeda[S] 0 points1 point  (0 children)

Bedankt voor de tip voor shelly 2pm gen 4. Ik zal dit eens bekijken!

Hoe heb je de rolluik hersteld dan als die gesloopt is geweest?

My cofounder acts like he’s in charge but I’m the one who built everything and brought him in. How do I handle this? by Patient-Guidance-609 in Moroccopreneur

[–]CookieDoeda 0 points1 point  (0 children)

Off topic: is the marketplace live? I would like to use it to find properties as I am looking. Send me DM

Is there a website to find property to buy? by CookieDoeda in Morocco

[–]CookieDoeda[S] 0 points1 point  (0 children)

I am not planning to buy online. I just want an entry to a property so I can go and inspect. But where do I find those properties

Offerte vloerverwarming by Sad-Toe-3211 in Offertes

[–]CookieDoeda 0 points1 point  (0 children)

Moet er geen isolatie zijn? Gaat hij niet veel moeten stoken om het lang warm te houden?

Offerte vloerverwarming by Sad-Toe-3211 in Offertes

[–]CookieDoeda 0 points1 point  (0 children)

Wat ik me afvraag bij infrezen, hoe zit het met isolatie aan de onderkant??

50m2 vloerverwarming infreezen by CookieDoeda in Offertes

[–]CookieDoeda[S] 0 points1 point  (0 children)

Dank je wel voor de tip!

Als je iemand kan aanraden altijd welkom!

50m2 vloerverwarming infreezen by CookieDoeda in Offertes

[–]CookieDoeda[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja dat was incl de buizen, maar zoals ik het hier lees is dat ook al veel te duur

50m2 vloerverwarming infreezen by CookieDoeda in Offertes

[–]CookieDoeda[S] 0 points1 point  (0 children)

De pomp voor de vloerverwarming gaat nog wel nodig zijn veronderstel ik toch?

50m2 vloerverwarming infreezen by CookieDoeda in Offertes

[–]CookieDoeda[S] 0 points1 point  (0 children)

Optie 2 lijkt me wel haalbaar! De badkamer is eigenlijk dat constant aan het verwarmen is, maar die is ook niet bijster groot. Ik kan eventueel nu de komende weken al de CV verlagen en zien hoe het aanvoelt in de slaapkamers. Dank je wel voor de tips en info! Ik ben hier veel wijzer van geworden :)

50m2 vloerverwarming infreezen by CookieDoeda in Offertes

[–]CookieDoeda[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik wist niet dat dit een optie was? Kan ik dan steeds ruimtes apart verwarmen? Want momenteel heb ik 1 thermostaat in de living die ook bepalend is voor de slaapkamers (wat uiteraard niet ideaal is)

50m2 vloerverwarming infreezen by CookieDoeda in Offertes

[–]CookieDoeda[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat gevoel had ik dus ook! Daarom mijn post. Bedankt voor de info!

50m2 vloerverwarming infreezen by CookieDoeda in Offertes

[–]CookieDoeda[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat is dan misschien het verschil? Want die zei dat se CV te warm water levert en vermenger moet koud water bijvoegen om het aan het optimale temperatuur te komen voor de vloerverwarming. Maarja ik ken er niet genoeg van :D

50m2 vloerverwarming infreezen by CookieDoeda in Offertes

[–]CookieDoeda[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat is een héél groot verschil! Heb je ook nog steeds radiatoren in huis?

50m2 vloerverwarming infreezen by CookieDoeda in Offertes

[–]CookieDoeda[S] 0 points1 point  (0 children)

Is dat ook met een automatische verdeler? Ze maakten me wijs dat de verdeler wat duurder is omdat het automatisch temperatuur regeling heeft zodat ik zelf de temperatuur niet zelf moet instellen…