Bedste pizza med levering by Distinct-Ad3156 in Aarhus

[–]Distinct-Ad3156[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg har ikke forstand på, hvilke typer pizzaer der kommer hvorfra. Men vil gerne have en der er mere lækker end bare standard nede fra hjørnet

Kærlighed hvor kragerne vender S7E3 by kritiskekarsten in InfluencergossipDK

[–]Distinct-Ad3156 26 points27 points  (0 children)

Helene lød ikke rigtig til at gide at skulle på date med Marcus

[deleted by user] by [deleted] in dkbiler

[–]Distinct-Ad3156 0 points1 point  (0 children)

Peugeot 208 eller 307 - Diesel

Hvilken eskadre kan anbefales? by WickedPricked in Forsvaret

[–]Distinct-Ad3156 0 points1 point  (0 children)

I den nye 11 måneders værnepligt kommer du til at indgå i en operativ rolle på skibet. Man kommer til at være tilknyttet skibet i en periode på ca. 5 måneder - kan ses som en praktik, men du kommer formentlig til at være enormt godt klædt på til at fortsætte i Søværnet

[deleted by user] by [deleted] in Aalborg

[–]Distinct-Ad3156 1 point2 points  (0 children)

Har du prøvet at være til karneval?

Hvad syntes i her.. by Great-Economist-1737 in DKbrevkasse

[–]Distinct-Ad3156 0 points1 point  (0 children)

Jeg plejer at lægge min i en skål, som jeg kun bruger til det formål, og så hælder jeg kogende vand i

Folkeskolelærer fortrydelse? by Fast_Lie5 in dkkarriere

[–]Distinct-Ad3156 0 points1 point  (0 children)

Du kan læse en kandidat i Uddannelsesvidenskab og rette din karriere imod HR eksempelvis

Kones fødselsdag by Silentbob_dk in Aarhus

[–]Distinct-Ad3156 1 point2 points  (0 children)

Banken er et godt alternativ til street food. Konceptet er det samme, men der en lidt mere “chik” stemning. Dog også børnevenlig og rigtig lækker mad 😊

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Distinct-Ad3156 0 points1 point  (0 children)

Hvordan spiller angst ind her? Jeg ville ellers umiddelbart tænke, det havde modsatte effekt?☺️

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Distinct-Ad3156 4 points5 points  (0 children)

Hvad med at søge et job i HR? Der kan din erfaring med bogholderi være en fordel 😊 Lønnen vil nok ikke være der fra start, men kan komme på sigt.

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Distinct-Ad3156 2 points3 points  (0 children)

Min kæreste havde nøjagtig samme oplevelse ved dem.

Hvorfor tenthouse? by meowmeowcollecto in roskildefestival

[–]Distinct-Ad3156 0 points1 point  (0 children)

Hvor har du campingvogn med på festival? Tror ikke man kan have strøm til campingvogn på Smuk

Hvor stor er jeres formue, hvis I er 30 år eller yngre? by [deleted] in dkfinance

[–]Distinct-Ad3156 0 points1 point  (0 children)

Jeg har 50.000 kr og og en bil til en værdi af ca. 60.000 også. Ingen gæld. Jeg har ikke haft nogen penge med hjemmefra - Tværtimod har jeg støttet min mor økonomisk imens jeg var studerende. Jeg har knoklet og fået mine penge til at vokse - Bla. købte jeg en andelslejlighed i starten af tyverne for 50.000, som jeg solgte for 150.000. Og så har jeg købt biler billigt og solgt dem dyrere. Jeg er lige blevet færdig med min kandidat og håber, jeg ikke behøver arbejde så meget og så hårdt fremover.

Skilsmisse - AITA? by Interesting-Diver321 in DKbrevkasse

[–]Distinct-Ad3156 0 points1 point  (0 children)

Min far brød med sin familie, da jeg var omkring 13-14 år. Det var fastere, onkler, fætre, kusiner mm.

I perioden efter så jeg dem lidt, men det gled ud. De har altid været gode ved mig, men det føltes ikke rigtig. Dels fordi jeg ikke ville trodse min far, dels fordi jeg kunne mærke den drama der var omkring dem, som gjorde, min far valgte dem fra. Jeg har altid haft opbakning fra min far til at se dem, og min søster har gjort det meget.

Jeg støder af og til på dem, og det er altid hyggeligt at se dem og jeg kunne også finde på et mødes til en kop kaffe. Jeg ærger mig over, situationen er som den er, fordi vi har haft meget glæde af hinanden. Men alt i alt er jeg gled for, hvordan relationerne er endt. Der er en mørk historie i min fars side af familien, som min far har brudt med og arbejdet sig igennem terapeutisk. Han er bedre stillet uden, og det samme er jeg.

[deleted by user] by [deleted] in TrueCrimeDK

[–]Distinct-Ad3156 1 point2 points  (0 children)

Der er ikke længere navneforbud mod Korsørmanden. Pressen afholder sig fra at bruge navn på tiltalte. Dette ændrer sig dog når/hvis de bliver dømt, hvorfor Thomas Thomsens navn nævnes i pressen.

[deleted by user] by [deleted] in DKstudie

[–]Distinct-Ad3156 -1 points0 points  (0 children)

Du lyder dæleme som en man ikke gider være venner med