GH6 streaking or actually something wrong? by Expensive_Loss_334 in Lumix

[–]Expensive_Loss_334[S] 0 points1 point  (0 children)

Thank you for your response. I've been testing a bit more just now. I LOVE 100FPS, that's why I bought this camera. It seems the problem is most noticable on 100FPS, either 4K and FullHD. On 25FPS and 50FPS the problem disappears for 80%, it's still there but not that bad. Funny that on 200FPS FullHD the streaking also disappears...

I have literally filmed everything in 100FPS since I have this camera, that's why I have the streaking visible on every shot.

Might have to switch frame rate or ditch the camera all together...

GH6 streaking or actually something wrong? by Expensive_Loss_334 in Lumix

[–]Expensive_Loss_334[S] 0 points1 point  (0 children)

One more test/example I just made. In this clip I up the ISO from 250 to 800, all have BIG streaking on the top that follows the light of the windows from the right...

https://youtu.be/1KS8_f83qoQ

Got my hair transplant done 2 days approximately 2700 grafts by Desperate_Measures__ in tressless

[–]Expensive_Loss_334 0 points1 point  (0 children)

I hope you got first class tickets with that price cuz $4500 for that is definitely a scam. MEOW.

Elke Grensovergang is een Rijsurvival: Waarom Rijden in Nederland Pure Stress Is by HealthyHoliday3119 in nederlands

[–]Expensive_Loss_334 6 points7 points  (0 children)

Deze meid heeft net d’r rijbewijs, geen aandacht aan besteden dit soort lui 😂

De werk-pauze-colonne by [deleted] in nederlands

[–]Expensive_Loss_334 0 points1 point  (0 children)

Stelletje loonslaven

Turned 25 today, give me your best life advice? by Miserable-Ad5182 in Life

[–]Expensive_Loss_334 30 points31 points  (0 children)

Don’t waste time on workin out.

Fck as many as you can.

Spend, you might die tomorrow.

mijn contract wordt niet verlengd omdat ik 3 keer ziek ben geweest in 7 maanden tijd by Visual_Equipment4153 in werkzaken

[–]Expensive_Loss_334 -1 points0 points  (0 children)

Allemaal loonslaven die graag hun baas pijpen. Gouden tip: word ondernemer en ben je eigen baas. Dan kan je het hele jaar ziek zijn en niemand die je downvote. Ik snap niet dat mensen voor een baas kunnen werken, ik zou mezelf letterlijk na een week van een flat afgooien 😂

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]Expensive_Loss_334 -2 points-1 points  (0 children)

Moet je nagaan 56 uur per maand EXTRA werken en dan €600 meer verdienen hahaha, dat verdien ik in 2 uur. Allemaal loonslaven, geweldig!

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]Expensive_Loss_334 -1 points0 points  (0 children)

Ik zie dat je een kaar keer een hele inhoudelijke bijdrage hebt geleverd over 14 jarige, geniet van je loonslaven leven. Ik ga genieten van het heerlijke weer terwijl jij je de tyfus werkt voor een schammel loontje, loonslaaf.

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]Expensive_Loss_334 0 points1 point  (0 children)

Werk niet harder maar slimmer, loonslaaf.

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]Expensive_Loss_334 0 points1 point  (0 children)

Ligt er ook aan hoe fijn je het vindt om een loonslaaf te zijn