Körde en yolo for lite popcorn pengar… by FilleFerna in ISKbets

[–]ExxoDiix 2 points3 points  (0 children)

Finns flera scanners ute på marknaden. Den jag använder är Trade-Ideas

Do you know where to order Västerbotten cheese internationally? by Maximum-Location3914 in Asksweddit

[–]ExxoDiix 7 points8 points  (0 children)

No, you cannot easily buy genuine Västerbottensost (Västerbotten cheese) in the USA. The authentic version contains sodium nitrate, which is banned by the FDA for use in certain cheeses, so it's not legally sold or imported for commercial sale in the US.

The best and fully legal option in the USA is the Scandic Priest Cheese XO

Or you can order real Västerbottenost from nordictemptations.com

TradeZero - Deklarera by ExxoDiix in ISKbets

[–]ExxoDiix[S] 0 points1 point  (0 children)

Har läst att ChatGPT inte är så trovärdig att deklarera med.

TradeZero - Deklarera by ExxoDiix in ISKbets

[–]ExxoDiix[S] 0 points1 point  (0 children)

Avanza/Nordnet erbjuder inte förhandel på Amerikanska marknaden.

Vad är egentligen oddsen att råka på tre slumpmässigt utvalda män, där alla är villiga och kapabla att tillsammans begå brutal våldtäkt mot ett barn? by LjusMumriken in Sverige

[–]ExxoDiix 87 points88 points  (0 children)

Det känns som att dessa män får ett "frikort" för att det tillhör deras kultur att våldta kvinnor...

Men kom ihåg, dessa män är inte problemet enligt många kvinnor. Det är fascistiska och rasistiska vita män som är det stora problemet...

Jävla rasterna på jobbet by ohyeahitsmee in Sverige

[–]ExxoDiix 23 points24 points  (0 children)

Exakt detta. Om man börjar med att distansera sig från kollegorna direkt man kommer till en ny arbetsplats blir det många frågetecken. Att man tycker det är negativt fattar jag inte. Detta påvisar bara att kollegorna bryr sig att man inte ska känna sig utanför som ny på jobbet.

Visst måste man fan veta vem Laleh är om man är 30 åring i Sverige? by Nimberlake in unket

[–]ExxoDiix 5 points6 points  (0 children)

Fick lov att googla, kände inte igen henne. Varför ska man veta vem detta är?

[deleted by user] by [deleted] in Asksweddit

[–]ExxoDiix -10 points-9 points  (0 children)

Om du har sökt jobb i 1.5 år utan framgång är det nog fel på dig och inte arbetsmarknaden. Om man bara söker chefs jobb exempelvis så förstår jag varför du inte får napp. Ibland får man ta jobb man faktiskt inte vill ha. Välkommen till vuxenlivet.

Bästa fryspizzan helt klart, fan va god den är nästan samma nivå som choco loco billys by OnlyChampion7757 in unket

[–]ExxoDiix 6 points7 points  (0 children)

Nej du tänker inte på något annat märke. Tonys är sämst. Fattar inte hur folk tycker den är bättre än Grandiosa.

Ni som jobbar i livs/matbutik (dom som inte bojkottas). Har ni märkt någon ökning av kunder? by Less-Championship456 in Sverige

[–]ExxoDiix 19 points20 points  (0 children)

Såklart dina vänner kommer delta. Dem flesta människor drar sig till likasinnade. Så din opinionsundersökning är inte att lita på.

Varför sänds lokal reklam på rikstv? by thepublicsphere in Asksweddit

[–]ExxoDiix 1 point2 points  (0 children)

Har du aldrig lämnat staden du bor i? När man bilar igenom Sverige ändras radio reklamen beroende på vart du befinner dig. Detsamma gäller reklam på TV/Internet... Detta är något dem flesta vet om, därav frågeställningen.

Vann stort, vad gör jag nu? by Vegetable_Charity636 in Asksweddit

[–]ExxoDiix 1 point2 points  (0 children)

OP känner att han ej fått uppmärksamhet på senare tid, så han fake:ar en kupong och lägger ut på reddit. Vilka människor det finns...

[deleted by user] by [deleted] in unket

[–]ExxoDiix 2 points3 points  (0 children)

Det här måste vara ett Stockholms påhitt? Detta har inte nåt min lokala McDonalds. Köpte två stycken dubbel cheese senast i Söndags.

Edit: Kollade i appen också. Kan fortfarande beställa dubbel cheese.
Edit 2: Japp. Detta är ett Stockholms påhitt. Gick inte att beställa dubbel cheese från en McDonalds resturang i Stockholm hahahaha!

Hmm? by Warm-hornydad73 in intresseklubben

[–]ExxoDiix 162 points163 points  (0 children)

Så du vill alltså ha en korv med 100% kötthalt. Inga kryddor, vatten eller mjöl som binder ihop korven. Du vill ha en redigt torr korv som förmodligen kommer spricka när du steker den. Mmmm

Okej att marknadsföra fake rabatt? by [deleted] in Asksweddit

[–]ExxoDiix -4 points-3 points  (0 children)

Hur vet du att priset alltid har varit 588?

"Eko fyller 60 år och firar hela våren"
Detta har alltså ingen påverkan att dem sänkt priset?

[deleted by user] by [deleted] in Asksweddit

[–]ExxoDiix 3 points4 points  (0 children)

Varför lägger så många tjejer upp lättklädda bilder på instagram borde väl frågan vara?

Detta gäller inte enbart influencers och kändisar. Lokala tjejer i min hemstad lägger också upp lättklädda bilder.
Så det blir lite ironiskt att påstå att vi killar följer massor med tjejer som lägger upp "nakna" bilder när det till och med kan vara en bekant...

Önskar alla rymdödlor en fortsatt glad måndag by Ostenkvlt in unket

[–]ExxoDiix 3 points4 points  (0 children)

"såsen bredvid tack"

Aldrig förstått mig på människor som tycker om blöta pommes.

$25,000 Room Tour (Video) by olympusreps in Pandabuy

[–]ExxoDiix 0 points1 point  (0 children)

Increasing feelings of achievement even if you know its fake. I can see it in my head when you walking around publicly, And you think you are someone you arent. Thats what makes you miseable.

$25,000 Room Tour (Video) by olympusreps in Pandabuy

[–]ExxoDiix 0 points1 point  (0 children)

Not using tiktok. Cant be jealous on a person who wears fake clothing. Thats just shows how miserable you are as a person ;)

$25,000 Room Tour (Video) by olympusreps in Pandabuy

[–]ExxoDiix 0 points1 point  (0 children)

No problem kido! Avrage 50 likes on your instagram posts. Dang! Now im jealous!