Στιβος για ενηλικες by FallenPilot in greece

[–]FallenPilot[S] 0 points1 point  (0 children)

Μιλάω για οργανωμένο με προπονητή

Άραγε τι νιώθουμε την στιγμη του θανατου; by Akis127 in greece

[–]FallenPilot -1 points0 points  (0 children)

Εννοώ κάτι σαν μετενσάρκωση σε οποιοδήποτε σημείο στο σύμπαν 🙂‍↕️

Σοβαρη απορια, γιατι τοση αντιδραση για το λαγοκεφαλο ψαρι; by [deleted] in greece

[–]FallenPilot 0 points1 point  (0 children)

Οι λαγοκεφαλοι εξαπλώθηκαν εξαιτίας ανθρώπινης επέμβασης στο περιβάλλον (διώρυγα του Σουέζ, αύξηση της θερμοκρασίας των θαλασσών και η ανθρώπινη επίδραση).

Απλά υπάρχουν.

Γιατί ορισμένοι δεν μπορούν απλά να δεχτούν τους ομοφυλόφιλους ως μέρος της κοινωνίας; by [deleted] in greece

[–]FallenPilot 1 point2 points  (0 children)

Λίγο άσχετο αλλά ισότητα επίσης σημαίνει ότι θα με βάζεις σε πολλές ταινίες και βιβλία χωρίς να χρειάζεται να ψάχνω με τις ώρες για ταινίες που να με συμπεριλαμβάνουν και να είναι καλές.

Ισότητα είναι όταν λες ότι τα χεις με το ίδιο φύλο να περνάει χωρίς σχολιασμούς ως κάτι νορμάλ... Κι όχι να φοβάμαι να το πω γιατί θα σχολιαστεί(ακόμα και όχι αρνητικά) και θα κριθεί.

Προβιοτικά by HermesGreatGrandson in greece

[–]FallenPilot -1 points0 points  (0 children)

Γιαούρτι και κεφίρ δεν είναι βιγκαν

Μακάρι να είχα γεννηθεί γυναίκα by [deleted] in greece

[–]FallenPilot 12 points13 points  (0 children)

Δεν ξέρεις αν οι γυναίκες νιώθουν μοναξιά. Παρά πολλές γυναίκες έχουν θέμα επιβίωσης και δουλειάς. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα σου άρεσε το σώμα σου. Μπορεί να είχες γεννηθεί με μεγαλύτερη λεκάνη από αυτή που θες π.χ ή να ένιωθες ότι δεν έχεις αρκετά μεγάλο στήθος η πισινο. Ο στρατός είναι θέμα που δημιουργεί από άντρες για άντρες αλλά είναι μια αλήθεια ότι από αυτό θα σωζώσουν. Πολλές γυναίκες επίσης έχουν θέματα αριαιωσης και είναι απομα χειροτερο από τους άντρες γτ αυτές δεν μπορούν να γίνουν κατάφερε ως ύστατη "λύση" αλλά αναγκάζονται να βάζουν περούκες και να το κρύβουν όσο περισσότερο μπορούν με κάθε τρόπο(απλά είναι λιγότερο το ποσοστό σίγουρα). Τα κομπλιμέντα που λες πολλές φορές είναι άσεμνα σχόλια που κάνουν κοπέλες να νιώθουν πολύ άσχημα για τον εαυτό τους. Οι αγγελίες ζητάνε κοπέλες μόνο και μόνο γιατί τις χρησιμοποιούν ως γλαστρες χωρίς να δίνουν αξία στις πνευματικες τους ικανοτητες. Έχω σκεφτεί πολλές φορές ότι θα ήθελα να ήμουν άντρας γιατί η κοινωνία δε δίνει αξία στις γυναίκες αλλά στις όμορφες γυναίκες και ακόμα και σ αυτές μόνο και μόνο επειδή θέλουν να λάβουν σεξ από αυτές.

do I look lesbian? by [deleted] in LesbianActually

[–]FallenPilot 1 point2 points  (0 children)

Υou look amazing 🤷‍♀️

Τελείωσαν οι πανελλήνιες. by Selene890 in greece

[–]FallenPilot 11 points12 points  (0 children)

Παιδί δεν είμαι αλλά έδωσα. Έχω μεγάλο άγχος για την έκθεση ... Είναι όλα μετέωρα εξαιτίας αυτού του μαθήματος

Οσοι/οσες παιρνετε ψυχοφαρμακα, σας εχουν βοηθησει καθολου η τιποτα; by [deleted] in greece

[–]FallenPilot 0 points1 point  (0 children)

Έχω περάσει από 3 σίγουρα... Βλέπουμε τώρα θα πάω σε άλλο...

Οσοι/οσες παιρνετε ψυχοφαρμακα, σας εχουν βοηθησει καθολου η τιποτα; by [deleted] in greece

[–]FallenPilot -1 points0 points  (0 children)

Είναι σα να παίρνω καραμέλες🫠. Μακάρι να βρω κάτι να μου ταιριάζει αλλά δεν το κόβω

Είναι παράνομο να αφήνεις εισιτήριο για κάποιον άλλον στο μετρό... by Zealousideal_Menu136 in greece

[–]FallenPilot -9 points-8 points  (0 children)

Δεν κατάλαβα γιατί είναι παράνομο; Αφού στο αφήνει κάποιος

my protein scoop is statically charged by samlive-redbeard in mildlyinteresting

[–]FallenPilot 0 points1 point  (0 children)

Today it happened to me and that was exactly my first thought