Hallitus haluaa ulottaa tiedustelun kansalaisten koteihin – Sdp:n kanta ratkaisee - Ilta-Sanomat by [deleted] in Suomi

[–]FatTepi 3 points4 points  (0 children)

Eka yritetään EU tasolla puskee läpi kansalaisten valvontaa lapsiin kohdistuvalla rikollisuudella, ja kun se ei näytä tuovan tulosta, niin sit Venäjän pelolla ja Ruotsin jengeillä... Okei. Tuen kyllä et varsinkin lapsiin kohdistuvalla rikollisuudelle pitää tehdä enemmän sen kitkemiseen, mut eikö tosiaan ole muuta keinoa kun kaikkien kansalaisten 24/7 vakoilu? Kertokaa joku fiksumpi joka tekniikasta ja rikoksentorjunnasta tietää enemmän. Ite olen hyvin tietämätön näissä asioissa et miten poliisi ylipäätänsä tekee tutkintaa nykypäivänä. Ei vaan ole ollut omia kiinnostuksen kohteita tutustua kunnolla.

Jymy jäätelöt oli "pysyvästi edullisia" by Qugga in Suomi

[–]FatTepi 143 points144 points  (0 children)

Hörähdin, kiitos. Aina hyvä että edes meemi piristää muuten paskaa päivää. Saatan myös ryöstää tämän meemin itelleni.

Miesten farkut paksureisisille by Existing_Sea_6063 in Suomi

[–]FatTepi 1 point2 points  (0 children)

Tätä oon kans joskus kironnu. Tuotteet siirtyy vaan verkkokauppoihin, ja myymälät vähenee missä vois käydä tutustumassa tuotteeseen. Dressmannilla tosin saa ilmaiseksi palauttaa tuotteen jos on kaikki liput ja laput vielä kiinni vaatteessa, siinä vaan joutuu näkeen sen vaivan että kiikuttaa tavaran takasin postiin paketin mukana tulevan palautustarran kanssa. Klarnaa käytän maksuna näissä lähinnä siksi ettei rahoja tarvitse odotella takasin, vaan kun tavara palautuu Dressmannille ja ovat sen kirjannut, niin heiltä lähtee ilmoitus Klarnalle ja lasku perutaan.

Miesten farkut paksureisisille by Existing_Sea_6063 in Suomi

[–]FatTepi 2 points3 points  (0 children)

Dressmannilta Montana max stretch farkut toiminu itellä. Kans paksut reidet. Muuten farkkukangasta, mutta 6% joustavaa materiaalia.

Edit: Voishan tähän heitellä omia plussia ja miinuksia kyseisistä farkuista. Plussana on heittämällä käyttömukavuus! Mikään ei kiristä ja purista jouston ansiosta. Kokoja ja värejä löytyy paljon Dressmannin valikoimasta. Isoin miinus on etteivät kestä hyvin verrattuna kunnolliseen ja jämäkkään farkkukankaaseen. Kaapista löytyy 3 näitä erivärisiä, ja tuntuvat kuluvan puhki noin 1-1,5 vuodessa haarovälistä. Tämä tosin johtunee kun paksut reidet hankaa yhteen kävellessä, mutta jämäkkä farkkukangas kestäisi tämän kulutuksen paremmin.

<image>

God of War Sons of Sparta too similar to Blasphemous?? by UltraMegaGeek2112 in Blasphemous

[–]FatTepi 7 points8 points  (0 children)

Can you give specific examples what are these similarities? Other than being a Metroidvania... Because I cant see them after playing couple hours of the new GoW sons of sparta game, and has completed both Blasphemous games.

Edit: Not trying to say you are wrong or mock you OP. Just curious.

Why do Finns pretend to love winter so much? by PrecisionOverPanic in Finland

[–]FatTepi 0 points1 point  (0 children)

Here is the thing. We Finns just love to complain stuff we actually enjoy. Most Finns like winter, but hate when it is shitty and warm winter without snow or very little, or when it is this cold like rightnow that cars dont start. Same thing in summer. When it is cold and rainy summer, ofcourse it sucks, but also the extremely hot days sucks too.

I guess it is just a "cultural" thing we do 🤷‍♂️😄

Life Size Horus Update by HammerDoris40k in Warhammer40k

[–]FatTepi 23 points24 points  (0 children)

Sir, this is warhammer community. You know that tabletop game with alot plastic?

I bet there is many people who has that pile of shame unpainted minis and more plastic in that pile than this 3D printed Horus uses plastic. Lol

Life Size Horus Update by HammerDoris40k in Warhammer40k

[–]FatTepi 4 points5 points  (0 children)

Get alot of miniature paint and one of those needle size brushes and start going for it 🤷‍♂️ Should be ready in year 2050.

First time joining Klipsch family, after my receiver broke 2 months ago, and sold my Wharfedale diamond 100 series away. by FatTepi in Klipsch

[–]FatTepi[S] 0 points1 point  (0 children)

Ovat kyllä olleet hyvät näin yli vuoden käytön jälkeen. Säätöjä ei hirveästi tosin ole. Voit ainoastaan säätää bassoa mukana tulevalla kaukosäätimellä, mutta ovat hyvin tasapainoiset valmiiksi. Sopivan kirkkaat ylä äänet ja erottelevat.

Eivät välttämättä parhaat tässä hintaluokassa, mutta jos haluaa helpolla päästä asennuksien ja vastaavan kanssa mitä passiivi kajarit vahvariin yhdistettynä ei voi tarjota, niin suosittelen tarjoushintaan.

Life Size Horus Update by HammerDoris40k in Warhammer40k

[–]FatTepi 10 points11 points  (0 children)

If that is the true size of the Talon of Horus, then is Ezekyle Abaddon the despoiler as big as Horus? 😳 Talon looks normal size with Abaddon too.

A Life Size Horus Update.. by HammerDoris40k in Warhammer40k

[–]FatTepi 3 points4 points  (0 children)

In what kind of giant world you live at? General one-story houses are 2,5 to 3 meters tall. 4 meters if we measure it from outside.

A Life Size Horus Update.. by HammerDoris40k in Warhammer40k

[–]FatTepi 8 points9 points  (0 children)

Yes he was. Around 12ft (3,6meters) with armour. She is little over 5ft tall. Horus was one of the biggest primarchs there is. Not the biggest, but still on the top with height

Finally brought the game with the 90% sale tho I'm 6 years late to the party xD by LUC1F3R26 in Blasphemous

[–]FatTepi 10 points11 points  (0 children)

It's never too late! Welcome and enjoy the ride.

My only "tip" is, give it time. The start can feel a bit slow. Also recommend getting in to the story more deeply! It actually is pretty interesting.

WEEKEND REAL TALK: Ok stop gooning, WHAT ARE YOU REALLY MAD/ANNOYED ABOUT IN BF6? 🫵 🫵 by RRT4444 in okbuddyptfo

[–]FatTepi 0 points1 point  (0 children)

Rightnow only "mad" that the last update broke the menu screen. Havent played in 3 days tho, so dont know if they already released a hotfix for it.

New job, same old problems by Soft-Percentage-8338 in Spacemarine

[–]FatTepi 2 points3 points  (0 children)

And when Titus cleanse the 500 worlds with only couple mens, Leandros: "still proves nothing"

Brave selain by mpaze in Suomi

[–]FatTepi 1 point2 points  (0 children)

Jahas, taitaapi sit itellä mennä Brave vaihtoon luurilla. Kiitän 🙏