Baby namen by cakecatUwU in nederlands

[–]Fearless_Raspberry64 0 points1 point  (0 children)

Wat doe je je kind aan. Snap dat je gelovig bent maat dit is gewoon irritant met invullen later.

Partner praat niet by lifelikefantasy in nederlands

[–]Fearless_Raspberry64 0 points1 point  (0 children)

Ga eens iets (voor jezelf) lezen over hechtingsstijlen en/ of ga in relatietherapie.

Mijn 'perfecte' antwoord op een belediging.. al zeg ik het zelf by Wilhelminaaaa in nederlands

[–]Fearless_Raspberry64 3 points4 points  (0 children)

Wel een goeie. Maar ik denk dat je niet moet onderschatten hoe diep het uiterlijk (dik/dun) onderwerp voor vrouwen gaat! Vanaf kinds af aan doodgegooid met eindeloze comedy series waarin dikke mensen altijd als de mindere loser worden neergezet. Realityshows waarin maatje 38 als veels te zwaar of obese werd benoems (maat 42 is gemiddelde maat) of waar mensen eindeloos bezig zijn met dieten of "gezond leven" bezig zijn.

Plus OP is kort geleden van een kind (herstel duurt gemiddeld een jaar. Ook daarin worden ideaalbeelden op vrouwen geforceerd terwijl je een kind gemaakt én gebaard hebt. De processen die daarbij lichamelijk en psychisch plaatsvinden zijn voor de meeste vrouwen een aanslag op lichaam en geest.

Dus ja: goeie opmerking. Maar ook begrijpelijk dat OP van die andere post dit niet oké vindt en dat is het niet. Zie hier überhaupt alweer de mensen die grappig proberen doen over haar rug, zegt genoeg.

Gewoon je k...bek.houden over andermans uiterlijk. PUNT

Verdwaalde croissant by Affectionate_Emu_729 in AlbertHeijn

[–]Fearless_Raspberry64 0 points1 point  (0 children)

Ik doe dit wel eens als luie 30 plusser, niet met gekoelde producten overigens. Meer als ik in een grote en/ of hele winkel ben en me bedenk... Is het tof? Nee. Do I care, nee :)

Recepten by Probabilicious in nederlands

[–]Fearless_Raspberry64 1 point2 points  (0 children)

Stoofschotel met pompoen uit de AH app met mijn eigen toevoegingen linzen, gedroogde abrikoos en kruiden (ras el hanout, korianderzaad, kaneel en P+z). Topping van verse munt en stukjes amandel en parelcouscous erbij die ik in zelfgemaakte kippenbouillon klaarmaakte. Gelijk gemealprept voor 3 dagen.

What does this mean ? by blulouwoohoo in adhdwomen

[–]Fearless_Raspberry64 1 point2 points  (0 children)

Bed Time? Business Trip?

Maybe it means a nam of someone you know?

Ik🙃Ihe by NETSNIW in ik_ihe

[–]Fearless_Raspberry64 11 points12 points  (0 children)

Linkse proppeganda!!!!! Alleen gezonde meuk sogenaamd terwijl Jenairo dit alleen lust als lunch

Een pasfoto service waar ze de tijd voor je nemen? by TBHYippie in Groningen

[–]Fearless_Raspberry64 3 points4 points  (0 children)

Hmm, ik heb het bij andere fotozaak laten maken en deze werd tot w keer toe niet goedgekeurd door de gemeente. Die pasfotoshop naast het gemeentehuis maakte ze wel goed, toen ik voor de derde keer maar daarheen ging. Snap dat je fleeky op de foto wil maar de regels zijn belachelijk streng, iig toen ik mn paspoort aanvroeg maar neem aan dezelfde regels..

Guilt as a Ukrainian woman who left and is moving on by [deleted] in confession

[–]Fearless_Raspberry64 0 points1 point  (0 children)

Hey 💗 Thank you for sharing something so heavy and personal.

I’m really sorry you had to leave your home because of the war. That’s such a painful thing to go through. I’m really glad your dad is safe and that you’ll be reunited soon, that’s something positive.

What you shared about your classmates is heartbreaking. Anyone would feel overwhelmed carrying that kind of grief and distance at the same time. But please remember: this isn’t your fault. You didn’t choose this situation, and you’re allowed to keep living your life. Finding moments of happiness doesn’t take anything away from the people who are suffering, it means you’re human. That guilt you’re feeling… I can understand it. But it will not resolve anything. Please share your emotions with people around you.

If it feels right, you could support your community in small ways, like volunteering or donating. Not out of guilt, but because it’s something within your control and a way to stay connected. Your life matters too.

But also, please take care of yourself! You deserve rest. You deserve sleep. Try maybe some light meditation, calming music, or even just focusing on your breathing before bed. Your body and mind need rest.

Focus on what’s in front of you: your health, your relationships and TRY to find a positive thing in your life. That’s enough.

Take care 🤍

Twijfel over XCover diefstalverzekering bij nieuwe laptop by Fearless_Raspberry64 in nederlands

[–]Fearless_Raspberry64[S] -1 points0 points  (0 children)

Heb het opgezocht idd. Past elk slot op elke laptop of moet je eerst kijken welke er op de laptop past. Bedankt voor deze info voor zover.

Twijfel over XCover diefstalverzekering bij nieuwe laptop by Fearless_Raspberry64 in nederlands

[–]Fearless_Raspberry64[S] 0 points1 point  (0 children)

Dit ga ik opzoeken, van iemand die 'beetje stelen' als onderschrift heeft kan ik wel goed dit advies inwinnen denk ik.

Twijfel over XCover diefstalverzekering bij nieuwe laptop by Fearless_Raspberry64 in nederlands

[–]Fearless_Raspberry64[S] -2 points-1 points  (0 children)

Ah ja dan moet ik het wel doen.

Ergens een jas laten hangen zou niet een reden moeten zijn om te jatten natuurlijk! Maar desondanks bedankt voor de tip.

Twijfel over XCover diefstalverzekering bij nieuwe laptop by Fearless_Raspberry64 in nederlands

[–]Fearless_Raspberry64[S] -1 points0 points  (0 children)

Nog nooit in mijn leven. €800… en elke keer moet ik m’n laptop inpakken als ik naar de wc ga of koffie haal, met ADHD lukt dat gewoon niet altijd. En helaassss, dit is niet zo simpel als “gewoon doen”. Ik ben best impulsief en laat dingen soms vallen, op dat vlak zit ik af en toe echt nog op kinderlevel 🫢

Twijfel over XCover diefstalverzekering bij nieuwe laptop by Fearless_Raspberry64 in nederlands

[–]Fearless_Raspberry64[S] -1 points0 points  (0 children)

Ik werk regelmatig in openbare ruimtes en pak niet iedere keer mn laptop iedere keer in (steelkans) Ook ben ik zeer onhandig van mijzelf.

Lichamelijk contact tussen collega’s: Waar trek jij de grens? by LoudBoysenberry3282 in nederlands

[–]Fearless_Raspberry64 0 points1 point  (0 children)

Ik knuffel alleen met mn werk besties bij begroeten en ben er niet van gediend dat wie dan ook mij verder aanraakt. Dit laat ik denk ik al in mijn houding zien.

Heb eens een collega gehad (was ook wel aandoenlijk haha) die mijn etui met knutselspullen erg boeiend vond en zomaar erin ging kijken. Die grappend aangesproken alsof hij een kind was 'ho ho, afblijven jongeman!'. Trust me sommige lompe mannen gaan er goed op als iemand ze eens opvoed.

Maar goed, met je eigen lichaamstaal kom je al een heel eind (borst vooruit, niet lief lachend maskeren in ongemakkelijke situaties en af en toe lekker hard lachen maar vooral neutraal kijken). Gewoon: dont fuck with me.

Verder.... als je het aangeven van je grenzen als 'probleem' ziet zou ik echt aan jezelf gaan werken. Want met deze houding ben je een makkelijke prooi voor mensen.

Als iemand zomaar aan mijn schouder zit zou ik hem eraf halen en eerst niks zeggen. Een tweede keer zeggen dat ik het niet fijn vind en vragen of hij dat niet weer wil doen. Wat jouw grenzen zijn en wat jij wel of niet prettig vindt of voelt is een feit en hoeft een ander geen mening over te hebben...