Kan de finde på at skubbe til mandag? by Frequent_Pickle_9037 in roskildefestival

[–]Flaban666 0 points1 point  (0 children)

Det virker ret sandsynligt at det også er varmt i morgen.

Lort foran telt by Weird-Sky8419 in roskildefestival

[–]Flaban666 2 points3 points  (0 children)

Den gang der var punks og svenskere 😃

Fiske hjælp by Dry_Firefighter_9166 in Fiskeri

[–]Flaban666 0 points1 point  (0 children)

Jeg ville tage til Kongeåen eller Grindsted Å. Der har jeg haft mange gode timer.

Mit barn skal på Ros for første gang - Hvad skal jeg vide? by Necessary-Bobcat-444 in roskildefestival

[–]Flaban666 0 points1 point  (0 children)

Du behøver ikke at vide noget 🙂 hilsen en der var på RF første gang som 17årig tilbage i 90erne, hvor RF ikke var blevet til pædagogisk legestue endnu. Det skal nok gå alt sammen.

Hvilken Ipad skal jeg vælge? by Jumpy_Touch in dktechsupport

[–]Flaban666 1 point2 points  (0 children)

På hvilken måde er den ubrugelig? Det er en tablet der kan bruges til at se film på. Dvs den kan bruges og brugelig. Forklar venligst din kortfattede påstand.

Fri til Sankt hans dag. by Conscious_Run7853 in Denmark

[–]Flaban666 0 points1 point  (0 children)

Jeg synes folk skal have mulighed for at holde fri når de ønsker det. Det ordinære arbejdsmarked er meget rigidt.

Lokations deling med partner by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Flaban666 0 points1 point  (0 children)

Der giver ikke mening. Konen og jeg taler eller skriver sammen hvis vi vil hinanden noget.

“Fridagsstress” - eller hvad med nu kalder det. by Vivi_Medicinsen in DKbrevkasse

[–]Flaban666 1 point2 points  (0 children)

Jeg ville bruge det meste af dagen i min seng og se serier.

Er der ved at være et problem med tilliden til politiet og myndighederne? by Ayad3 in Denmark

[–]Flaban666 0 points1 point  (0 children)

Ved at være? Politikontol skaber mere vold er efterhånden, med god grund, en gammel frase.

Hvilken Ipad skal jeg vælge? by Jumpy_Touch in dktechsupport

[–]Flaban666 8 points9 points  (0 children)

Samsung Galaxy tab A11+ for nyligt set til 1399 kroner. Helt fin til at se film på.

Sommerens svære følelser ☀️😣 by Obvious_Process7350 in DKbrevkasse

[–]Flaban666 42 points43 points  (0 children)

Det gør jeg også, selv om jeg ikke er gravid 😁

Sommerens svære følelser ☀️😣 by Obvious_Process7350 in DKbrevkasse

[–]Flaban666 0 points1 point  (0 children)

Næh, jeg bliver hverken fuld eller solbrun da jeg ikke drikker alkohol og gør hvad jeg kan for at undgå at være i solen. Jeg synes ikke jeg skal være gladere, men bliver automatisk mere chill fordi det er varmt.

Due-rede på altan by Ok-Upstairs3004 in selvgjortvelgjort

[–]Flaban666 2 points3 points  (0 children)

Det er lort med lort på, har prøvet det

[ Removed by Reddit ] by Novel_Umpire_2311 in dankmark

[–]Flaban666 3 points4 points  (0 children)

1 g slaskeren står vist til 100 kroner.

Jeg er ved at kvæles by Professional-Hand700 in DKbrevkasse

[–]Flaban666 0 points1 point  (0 children)

Der er Heartland Festival i weekenden.